تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره upvc، قیمت پنجره دو جداره بدون تخریب، تعویض پنجره آهنی و آلومینیومی

Image
خدمات ما

تعویض پنجره های قدیمی

با توجه به افزایش چشم گیر تعرفه گاز و برق و افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی از مواردی که هم به اقتصاد و هم به آرامش خانواده ها کمک می کند تعویض پنجره های قدیمی تک جداره یا دو جداره آهنی و یا آلومینیومی با پنجره های دوجداره یو پی وی سی است.

امروزه در طراحی پنجره ها و همچنین بازشو آنها توجه به این نکته که از جنسی باشد که مباحث صرفه جویی در انرژی هم دیده شود برای سازندگان الزام آور است. در گذشته اغلب پنجره ها از جنس چوب و یا فریم آهنی بودند که به علت ماهیت این پنجره ها امکان هدر رفت دمایی و همچنین عایق صدا نبودن امکان استفاده از نظر آیین نامه ای وجود ندارد.

در بازار مصرف امروزی جنس اکثر پنجره ها از ترکیبات پلاستیک فشرده با نام تجاری UPVC می باشد که در رنگ ها و ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین طبق آیین نامه های جدید مهندسی حتما شیشه ها باید دو جداره باشند.

گروه لوکس آبان با همکاری مستقیم با شرکت های تولیدکننده انواع پروفیل های پنجره امکان طراحی و اجرا انواع پنجره ها در هر طرح و اندازه ای را دارا می باشد.

به "تعویض پنجره های قدیمی" امتیاز دهید

57 کاربر به "تعویض پنجره های قدیمی" امتیاز داده اند | امتیاز: 1.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض پنجره های قدیمی"

1 دیدگاه

فرید 12 بهمن 1398

پنجره های upvc خیلی گرونتر در میاد؟

پاسخ به فرید
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252