بازسازی سالن بیلیارد چگونه است؟

سالن های بیلیارد همه روزه محل رفت و آمد افراد بسیاری هستند. بخش های مختلف یک سالن بیلیارد باید عملکردی عالی داشته باشند، از نورپردازی گرفته تا کفپوش سالن؛ تا مراجعان در آرامش به ورزش مورد علاقه شان بپردازند و سالن شما در بین ورزشکاران مشهور شود.

ما در گروه ساختمانی آبان لوکس، با پشتوانه سال‌ها تجربه و مهارت کارکنان توانمند خود می‌توانیم پروژه بازسازی سالن بیلیارد شما را در تهران، کردان، نوشهر، شمال، فشم، هشتگرد، دماوند و دیگر شهرهای ایران به بهترین شکل انجام دهیم.

بازسازی سالن بیلیارد چگونه است؟

به گزارش گروه ساختمانی آبان، یک سالن بیلیارد مدرن و شیک وقتی در همان نگاه اول همه را جذب خود می کند که از طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای برخوردار باشد و در آن هیچ عیب و نقص فنی به چشم نیاید. برای بازسازی ساختمان سالن بیلیارد و داشتن یک همخوانی خوب و مناسب بین تمامی قسمت ها، باید به تک تک جزئیات اهمیت داد.

اگر برای بازسازی ساختمان سالن بیلیارد، به سبک خاصی در طراحی سالن تان علاقه دارید، باید تا پایان اجرای پروژه به آن سبک وفادار بمانید. به عنوان مثال اگر سبک مدرن را برای دیوارها و نورپردازی ها انتخاب کردید، نمی توانید سقف و کف زمین را به صورت سبک کلاسیک طراحی کنید. این کار موجب ایجاد اخلال در نظم و هارمونی کلی سالن می شود.

در باشگاه های ورزشی مختص یوگا مشابه آن که احتیاج به آرامش ذهنی بیشتری دارد، نقاشی دیوارها و طراحی کلی سالن را با رنگ های روشن مانند سفید، کرمی و یا آبی روشن انجام می دهند، اما سالن های ورزش های پر هیجان مانند بدنسازی، بیلیارد و ورزش های رزمی از رنگ های تیره تر استفاده می کنند.

اگر می خواهید سالن بیلیارد خود را بازسازی و یا نوسازی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم این کار را به دستان افراد خبره و با تجربه در این زمینه بسپارید تا بهترین نتیجه نصیب تان شود. برای بازسازی ساختمان سالن بیلیارد شما باید به قسمت های اساسی یک سالن که شامل دیوارها، سقف، کف سالن، نورپردازی و رنگ بندی است، به طور ویژه و با حوصله بیشتری رسیدگی کنید.

توجه به برخی نکات اساسی و ضروری که در بازسازی یک سالن بیلیارد باید حتما به آن ها توجه کنید، باعث می شود شما با اطمینان خاطر و با رعایت اصول ایمنی عملیات بازسازی را به اتمام برسانید. فراموش نکنید کیفیت کلی یک سالن بیلیارد به نوع چیدمان وسایل بستگی دارد. مشتری ها از سالن هایی که چیدمان بهتری دارند احساس رضایت بیشتری می کنند.

بررسی مراحل مختلف بازسازی سالن بیلیارد

وقتی کار بازسازی سالن بیلیارد را شروع می کنید، باید به بخش های مختلف دقت کنید. کار را می توانید از سقف شروع کرده و بعد به دیوارها و در آخر به کف سالن برسید. بازسازی ساختمان نیازمند یک تیم متخصص است تا کار به بهترین شکل ممکن پیش برود.

نکات مهمی در مورد بازسازی سقف سالن بیلیارد وجود دارند؛ اول از همه این که ارتفاع سقف نباید کمتر از 3 متر باشد تا بتوان به میزان دلخواه و کافی روی آن مانور داد. استفاده از اشکال هندسی نه چندان ساده می تواند باعث متفاوت شدن سالن تان نسبت به دیگر سالن های بیلیارد شود. بازسازی سقف خودش به تنهایی در جذابیت محیط تاثیر فراوانی دارد.

یکی دیگر از نکات مهم در بازسازی ساختمان و سقف سالن بیلیارد استفاده از نورپردازی به صورت مخفیانه است. بهتر است از نور به صورت ملایم استفاده شود تا این که چراغ های فراوانی در تمامی قسمت های سقف نصب شوند.

بهترین نوع نور برای استفاده در سالن بیلیارد نور فلورسنت است که هم از لحاظ اقتصادی با صرفه تر است، هم دوام بیشتری دارد و برای چشم هم مناسب تر است.

در طراحی دیوارها در زمان بازسازی ساختمان سالن بیلیارد از شکل کلی سقف پیروی می شود و رنگ دیوارها معمولا سبز یا آبی زده می شوند تا فضا را پر انرژی تر کنند.

سعی کنید از به کار بردن تعداد زیادی آینه روی دیوار خودداری کنید. از رنگ های خیلی تند مانند قرمز و زرشکی استفاده نکنید، چرا که هیجان برای بازی بیلیارد خوب نیست. از شلوغ کاری زیاد در طراحی دیوارها و محیط اطراف خودداری کنید، چرا که سبب حواس پرتی افراد می شود.

برای طراحی و بازسازی ساختمان سالن بیلیارد عجله نکنید و از شلوغ کاری بیش از اندازه خودداری کنید چرا که نبوغ در سادگی است. شما می توانید برای افزودن اطلاعات به وب سایت گروه تخصصی آبان مراجعه کنید و در مورد نحوه بازسازی ساختمان و اماکن مهم دیگر به طور تخصصی مطالعه کنید.



به "بازسازی سالن بیلیارد چگونه است؟" امتیاز دهید

25 کاربر به "بازسازی سالن بیلیارد چگونه است؟" امتیاز داده اند | 3.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی سالن بیلیارد چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252