سبک های خاص طراحی ویلا

سبک طراحی ویلای سنتی ایرانی و سبک طراحی ویلا کوهپایه ای یا همان سوئیسی از سبک های طراحی ویلای خاصی هستند که در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

سبک های خاص طراحی ویلا

به گزارش گروه ساختمانی آبان، انتخاب یک طرح برای ویلا ساده نیست. فرقی هم نمی‌کند که شما به طراحی ویلای کلاسیک علاقه دارید یا مدرن. نمای طراحی شده برای ویلا باید عناصری در خود داشته باشد که به افزایش حس آرامش و آسایش شما کمک کند. خیلی از علاقه مندان به زندگی در ویلا به طرح های خاصی علاقه دارند که در زیر به معرفی دو مورد از معروف‌ترین آنها پرداخته ایم:

طراحی ویلای سنتی ایرانی

طراحی ویلا سنتی ایرانی از ترکیبی از دکوراسیون سنتی شامل طیفی از سبک‌های تزئینی و طرح‌های باستانی هر قوم و ملیتی هستند که با بهره گیری از الگوها، مبلمان، رنگ و پوشش دیوار، پرده‌ها، لوازم آنتیک، چراغ‌های آویز و حتی قالی‌های دست‌بافت شکل گرفته اند.

طراحی ویلا سوئیسی

در طراحی ویلا به سبک سوئیسی به دلیل هماهنگی با محیط و بهینه سازی ویلا در مصرف انرژی، بیشتر از مصالح با تبادل حرارتی کم استفاده می گردد. مصالح بکار رفته در ویلاهای سوئیسی از جنبه زیبایی شناسی نیز با محیط پیرامون خود هماهنگ هستند. در سالهای اخیر طراحی ویلا به سبک سوئیسی  در مناطق شمالی ایران محبوبیت بالایی بدست آورده است. یکی از ویژگی های اصلی سبک طراحی ویلای سوئیسی تعداد بالای بازشو‌ها و پنجره‌ها و تراس‌ها در آن می‌باشد.

هزینه طراحی ویلا چقدر است؟

این روزها بدلیل تعدد دفاتر و مهندسین و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی معماری، بازار طراحی نما های ویلایی، طراحی ساختمان، طراحی های داخلی منازل و یا حتی طراحی به جهت بازسازی ساختمان نیز رونق زیادی پیدا کرده است. هزینه طراحی ویلا به نسبت نوع آن یعنی کلاسیک و مدرن متفاوت می‌باشد. پس بهت است بعد از خرید زمین احداث ویلا هر توقعی که از ویلای آینده خود دارید، نوشته و به یک متخصص حرفه‎‌ای برای برآورد هزینه طراحی آن مراجعه نمایید.



به "سبک های خاص طراحی ویلا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سبک های خاص طراحی ویلا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک های خاص طراحی ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252