اجرای بام سبز و بالکن سبز

Image
خدمات ما

اجرای بام سبز و بالکن سبز

در شرایط جامعه مدرنیته امروزی که به علت اهمیت فضا های سازه ای امکان داشتن فضای سبز روز به روز کمتر می شود، برای داشتن فضایی سبز و دلنشین و تامین این نیاز می بایست از کمترین فضا ها در جهت ساخت و ایجاد فضای سبز تلاش کرد. گروه لوکس آبان با طراحی فضاهایی اعم از بالکن و پشت بام و تراس های شما، فضاهای دلنشینی را برای شما رقم می زند.

نکته مهم در طراحی فضاهای کوچک اعم از بالکن ها که تخصص گروه ساختمانی آبان است، ایجاد المانی است که بتواند لذت نوشیدن یک نوشیدنی رابرای شما در فضای خصوصی تان به دور از فضای پر التهاب و استرس شهری به وجود بیاورد. از مواردی که در طراحی این گونه از فضاها می بایست مورد توجه قرار بگیرد رعایت نکات شاید کوچک اما در کل حائز اهمیت است که یکی از مهمترین این موارد انتخاب نوع پوشش گیاهی با توجه به شرایط اقلیمی محل و حتی توجه به نورگیر بودن و یا نبودن فضای بالکن است.

استفاده از مصالح مناسب که بتواند علاوه بر تامین نیاز زیبایی فضای سبز، دوام و هزینه نگهداری  را هم در بر بگیرد. وجود آتش دان که توسط گروه لوکس آبان در فضا های سبز مورد طراحی و اجرا قرار می گیرد علاوه بر ایجاد المان متفاوت در فصول سرد امکان داشتن فضایی گرم و دنج را فراهم می کند.

به "اجرای بام سبز و بالکن سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بام سبز و بالکن سبز"

* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252