درب ضد سرقت ارزان قیمت | خرید اینترنتی درب ضد سرقت لوکس ترک اصل | درب ضد حریق | درب ضد سرقت چینی فلزی

Image
خدمات ما

درب ضد سرقت و ضد حریق

برای آن‌هایی که به دنبال بهبود امنیت خانه یا محل کارشان هستند، خرید درب ضد سرقت (Security Door) یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه خواهد بود. استفاده از درهای ضد سرقت مزایای فراوانی دارد، اما مهم‌ترین‌شان دور کردن و منصرف کردن سارقان از تلاش برای ورود غیر مجاز و تضمین امنیت خانه و خانواده‌تان است. به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از بالا بردن سطح امنیت خانه یا محل کارتان باشد، در ضد سرقت انتخابی عالی برای شروع است؛ این درها اولین خط دفاعی شما در برابر سارقان و دسترسی‌های غیر مجاز خواهند بود. این درها چارچوب‌های قوی و مستحکمی دارند و از فولاد و آهن حرارت‌دیده ساخته شده‌اند؛ حتی اگر در لایه بیرونی با چوب یا فایبرگلاس پوشیده شده باشند، در داخلشان شبکه‌ای مستحکم از فولاد را جای داده‌اند. یکی دیگر از جنبه‌های مهم این درها قفل‌ها هستند؛ برای ایجاد حداکثر حفاظت، درب ضد سرقت به قفل‌های پیشرفته و بولت مجهز است. لولاهای غیر قابل دسترسی، بخشی دیگر از تجهیزات امنیتی در این نوع درها هستند. اگر شما هم تمایل دارید محل زندگی و کار خود را ایمن نگه دارید، حتما به فکر استفاده از این درهای ضد سرقت باشید.

درب ضد سرقت چیست؟

یک در با امنیت بالا یا به بیان دیگر یک درب ضد سرقت، دری است که ساخته می‌شود تا جلوی ورود غیر مجاز و سارقان را بگیرد. در محیط‌هایی با شرایط آب و هوایی سخت، این نوع درها همچنین کمک می‌کنند فضاهای داخلی خانه‌ها، دفترهای تجاری و ویلاها در مقابل توفان‌ها، آفتاب شدید و بارش‌های باران و برف محفوظ بمانند. در ضمن بسیاری از این درها علاوه بر دارا بودن مقاوت بالا و ویژگی‌های حفاظتی و امنیتی، می‌توانند در برابر آتش‌سوزی‌ها مقاومت کرده و جلوی گسترش آتش در ساختمان‌ها را بگیرند. این نوع از در با عنوان درب ضد حریق شناخته می‌شود.

درب های ضد سرقت و ضد حریق

در ضد سرقت در حالت کلی در دو نوع دسته‌بندی قرار می‌گیرد:

  • یک نوع از این درها، درهای فولادی شبکه‌ای هستند که شبیه به آهن فرفورژه بوده و یک پنل شیشه سکوریت (حرارت‌دیده) در پشت‌شان قرار دارد.
  • نوع دوم درهایی هستند که شبیه درهای چوبی یا فایبرگلاس معمولی بوده اما در واقع در لایه داخلی‌شان با شبکه‌ای از فولاد مستحکم محافظت شده‌اند.

برای ایجاد یک لایه امنیتی بیشتر می‌توان یک نرده حفاظ یا یک حفاظ آکاردئونی هم به در خانه، آپارتمان یا محل کار اضافه کرد.

درب ضد سرقت تنها به عنوان در ورودی اصلی خانه یا آپارتمان یا در بیرونی استفاده نمی‌شود؛ از این درها می‌توانید به عنوان درهای اتاق‌های امن خانه (Panic Room)، مسیرهای فرار زیرزمینی یا اتاق‌هایی با وسایل ارزشمند در آن‌ها استفاده کنید. غیر از مواد و مصالحی که برای ساخت خود در ضد سرقت استفاده می‌شود، وسایل و تجهیزات متعددی وجود دارند که با نصب شدن و اضافه شدن به در می‌توانند سطح امنیتی هر مکانی را به شکل قابل توجهی بالا ببرند. این تجهیزات می‌توانند شامل قفل‌های بولت، هشداردهنده‌ها و زنجیرهای در باشند. برای بسیاری از درهای ضد سرقت، یک چشمی هم در نظر گرفته می‌شود؛ یک لنز کوچک که به فرد داخل خانه اجازه می‌دهد فضای بیرون و فرد پشت در را ببیند. در یک در با ایمنی بالا، لولاها عموما از دید پنهان هستند که همین ویژگی امکان از جا کندن در و دسترسی به فضای داخل را فوق‌العاده مشکل می‌کند.

وقتی صحبت از درهای ضد سرقت باشد، کیفیت قفل مسئله‌ای است که باید توجه فراوانی به آن داشت. وجود یک قفل خوب و با کیفیت بالا بر روی در، خودش می‌تواند به عنوان ابزاری بازدارنده عمل کند و باعث شود سارقان حتی بدون تلاش برای باز کردن در، به سراغ هدف‌های آسان‌تر دیگری بروند. یک قفل با کیفیت ساخت پایین را می‌توان به راحتی دریل کرد یا با استفاده از چکش یا دیلم آن را از جا کند. قفل‌هایی با کلیدهای خاص می‌توانند امنیت یک در ضد سرقت را به شدت بالا ببرند. این نوع قفل‌ها کلیدهایی با طرح‌ها و یا عملکرد ویژه‌ای دارند که تنها می‌توانند توسط تولیدکننده اصلی‌شان یا تعداد محدودی از کلیدسازها نمونه‌سازی شوند. داشتن چنین نوع قفلی کمک می‌کند هر کسی نتواند بدون اجازه صاحب خانه یک نمونه از کلیدش را به دست آورد، حتی اگر بتواند در زمانی مشخص نمونه اصلی را در اختیار داشته باشد. در سطوح بعدی قفل‌هایی وجود دارند که بدون ساز و کار مکانیکی و بدون کلید عمل می‌کنند. این نوع قفل‌ها در را با وارد کردن کد (با استفاده از پنل الکترونیکی شماره‌دارشان) باز می‌کنند؛ کدی که می‌تواند به دفعات زیاد و به راحتی توسط صاحب خانه تغییر کند. قفل بازشونده با اثر انگشت هم یک گزینه دیگر است؛ این نوع قفل‌ها می‌توانند خیلی گران باشند و هزینه‌ها و قیمت درب ضد سرقت را در مجموع بالا ببرند، اما با توجه به یگانه بودن اثر انگشت امنیت بسیار بالایی دارند.

مزایای درب ضد سرقت

وقتی بحث از داشتن یک خانه امن باشد، یک در در بیشتر مواقع به عنوان اولین خط دفاعی شناخته می‌شود. البته همزمان برای بسیاری از خانه‌ها در می‌تواند به عنوان ضعیف‌ترین بخش حفاظتی عمل کند. در اولین جایی است که سارقان و آن‌هایی که قصد ورود غیر مجاز را دارند به سراغش می‌روند. بنابراین بهتر است به طور متناسب سرمایه‌گذاری قابل قبولی را در این زمینه انجام دهید و حتی اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت ارزان هستید، نمونه‌ای با کیفیت و مطمئن را انتخاب کنید. در ادامه برخی از مزایای درهای ضد سرقت را به شما معرفی می‌کنیم.

واضح‌ترین جنبه استفاده از در ضد سرقت افزایش امنیت محل سکونت، محل کار و همچنین حفاظت از دارایی‌ها و وسایل ارزشمندتان است. قیمت درب ضد سرقت به مراتب بالاتر از یک در معمولی خواهد بود، به این خاطر که این نوع درها سطح بالاتری از امنیت را به شما ارائه می‌دهند و در ساخت آن‌ها مصالح و تجهیزات به مراتب گران‌تری به کار گرفته شده‌اند. خراب کردن و عبور از یک در فولادی به مراتب سخت‌تر از یک در معمولی و چوبی خواهد بود. البته توجه داشته باشید که در بسیاری از درهای ضد سرقت با رویه چوبی یا فایبرگلاس، یک شبکه فولادی مستحکم در بین این رویه جلویی و پشتی کار گذاشته شده است. اجزایی مانند لولاهای ایمن و غیر قابل جدا کردن، طراحی ویژه و به کارگیری چارچوب بسیار مستحکم؛ همگی این‌ها با ذهنیت افزایش ایمنی به محصول نهایی اضافه شده‌اند.

به یاد داشته باشید که یکی از مهم‌ترین مزیت‌های وجود درهای ضد سرقت در ساختمان‌ها، منصرف کردن سارقان برای تلاش به ورود به خانه است، چرا که آن‌ها عموما خانه‌هایی با ضعف‌های امنیتی را هدف می‌گیرند. افزایش امنیت خانه و محل کارتان شانس مورد هدف واقع شدن توسط سارقان را کاهش می‌دهد. یک درب ضد سرقت خوب یک اعلامیه قوی به دنیای بیرون است؛ درهای ضد سرقت این باور را به وجود می‌آورند که خانه شما ایمن است. متخصصان می‌گویند وقتی سارقان و کسانی که قصد ورود غیر مجاز را دارند با این درها مواجه می‌شوند، نه تنها به صورت فیزیکی از تلاش برای ورود منصرف می‌شوند، بلکه از نظر ذهنی حس می‌کنند این خانه برای‌شان خطرناک خواهد بود، حتی اگر بتوانند از سد در امنیتی عبور کنند.

درب های ضد سرقت و ضد حریق

شاید تعجب‌آور باشد اما درهای ضد سرقت سطحی از شیک بودن و مدرن بودن را به ساختمان اضافه می‌کنند؛ به علاوه این ایده را در ذهن ایجاد می‌کنند که آپارتمان یا واحد تجاری شما با استانداردهای بالا و با توجه فراوان به امنیت ساخته شده است. شاید برای بسیاری از صاحبان املاک و سازنده‌ها، خرید درب ضد سرقت با این هدف صورت نگیرد، اما شکیل شدن ساختمان شما مزیتی اضافه است که با این سرمایه‌گذاری نصیب‌تان می‌شود. همیشه به یاد داشته باشید که اولین مواجهه با ساختمان می‌تواند تصمیم نهایی خریداران احتمالی را مشخص کند. درِ جلویی اولین بخشی از ساختمان است که افراد متوجه آن خواهند شد. درهای ضد سرقت با رنگ‌ها و سبک‌های جذاب بسیاری ساخته می‌شوند، در نتیجه شما می‌توانید در همان ابتدا تاثیر مثبت ایجاد کرده و تصویری ایده‌ال از ساختمان‌تان در نظر خریداران به جای بگذارید. از میان طرح‌های متنوع، طرحی را انتخاب کنید که با دکور و طراحی فعلی ساختمان‌تان متناسب است.

نصب درب ضد سرقت راهی عالی برای اضافه کردن ارزش به یک ساختمان، واحد مسکونی یا تجاری است. وقتی ساختمان شما در مقام مقایسه با دیگر ساختمان‌ها قرار بگیرد، وجود مزیت امنیت بیشتر سرعت فروش آن را بیشتر می‌کند. از آنجا که طرح‌های درها بسیار متنوع هستند، شما می‌توانید دری را انتخاب کنید که بازتاب‌دهنده سبک معماری و طرح رنگی ساختمان‌تان است، در نتیجه با این که نصب چنین درهایی با هدف افزایش امنیت صورت می‌گیرد اما در عین حال شما بخشی را به ساختمان خود اضافه کرده‌اید که ظاهر آن را جذاب‌تر و شکیل‌تر کرده است. قیمت درب ضد سرقت هر چه قدر که باشد، باید به این هزینه به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید، چرا که اگر در آینده تصمیم به فروش خانه خود گرفتید، نمای جلویی خانه‌تان در نظر خریداران بالقوه جذاب‌تر خواهد بود.

یکی دیگر از مزیت‌های ویژه درهای ضد سرقت، قابلیت آنها برای تحمل حرارت بالا است. به لطف ساختار مقاوم و مستحکم، یک درب ضد سرقت، یک درب ضد حریق هم هست. در زمان آتش‌سوزی، درهای امنیتی مانع گسترش شعله‌ها به بخش‌های مختلف ساختمان می‌شوند.

بالا بردن امنیت با خرید درب ضد سرقت

اولین نکته‌ای که باید در ذهن داشته باشید این است که هیچ راه حل جامع و کاملی برای ایجاد مانع 100 درصدی برای جلوگیری از ورود غیرمجاز وجود ندارد. در عوض ترکیبی از راه‌حل‌ها در دسترس هستند که می‌توانند سارقان را در همان بیرون نگه دارند. خرید درب ضد سرقت باعث می‌شود دسترسی راحت سارقان به خانه و محل کارتان تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. حتی اگر یک در ضد سرقت نتواند تا ابد در مقابل کارهای تخریبی سارقان مقاومت کند، باید در حالت ایده‌ال کار آنها را تا حد زیادی کُند کند و آنها مجبور شوند دست از تلاش برای ورود به خانه یا دفتر کارتان بکشند. یکی از مهم‌ترین ابزارهای کار یک سارق زمان است؛ زمان همچنین بزرگترین دشمن او هم به حساب می‌آید. درهای ضد سرقت و با امنیت بالا رسیدن به هدف را برای سارقان فوق‌العاده سخت می‌کنند، چرا که زمانی که برای باز کردن چنین درهایی نیاز دارند، در عمل خیلی بیشتر از درهای معمولی است.

جنس و نوع در: جنس درب ضد سرقت به ماده‌ی اصلی اشاره دارد که در با آن ساخته شده است. گستره متنوعی از مواد برای ساخت‌های درهای امروزی به کار گرفته می‌شوند اما تمام آن‌ها برای ساخت یک در ضد سرقت مناسب نیستند. یک در ایمن باید به اندازه کافی مستحکم باشد تا بتواند در مقابل ضربه و نیروی خیلی شدید دوام آورد. برخی از بهترین مواد برای ساخت چنین دری شامل فولاد، چوب‌های یک‌تکه و فایبرگلاس و یا ترکیبی از این مواد هستند. درهای فولادی و فایبرگلاس عموما برای محیط‌های بیرونی استفاده می‌شوند، در حالی که درهای چوبی برای فضاهای داخلی مناسب‌تر هستند. نوع مواد مورد استفاده برای ساخت در، بر قیمت درب ضد سرقت هم تاثیر می‌گذارد.

درب های ضد سرقت و ضد حریق

نکته‌های کلیدی:

  • برای تمام بخش‌های بیرونی ساختمان از درهای مستحکم یکپارچه استفاده کنید.
  • جنسی را انتخاب کنید که توانایی تحمل شرایط مختلف آب و هوایی را دارد.
  • یک در ضعیف می‌تواند به راحتی با ضربه یا فشار شدید از جای کنده شود.
  • اگر در انتخابی‌تان بخش‌های شیشه‌ای دارد، از شیشه‌های سکوریت استفاده کنید تا سارقان نتوانند از طریق شکستن این بخش‌ها وارد شوند.
  • حتی اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت ارزان هستید، حتما به کیفیت و مواد تشکیل‌دهنده آن توجه فراوانی کنید.

چارچوب در: درب ضد سرقت زمانی کار اصلیش را انجام می‌دهد، وقتی با یک چارچوب مناسب جور شود. چارچوب نه تنها در را در جای خودش نگه می‌دارد، بلکه یک لایه امنیتی اضافی را به ساختمان شما اضافه می‌کند. ماده مورد استفاده برای ساخت چارچوب و همچنین کیفیت ساختش، به اندازه مواد مورد استفاده برای ساخت در اهمیت دارد. اگر چارچوب در به درستی ساخته نشده باشد، در می‌تواند به راحتی و با کمترین تلاش از جایش در بیاد. یک چارچوب مناسب می‌بایست شامل ستون‌های کناری تقویت‌شده، ستون بالایی مستحکم و متوقف‌کننده‌ها باشد. این عناصر در کنار هم می‌توانند در را در شرایط مختلف سر جایش نگه دارند.

نکته‌های کلیدی:

  • با به کار بردن فولاد برای ستون‌های چارچوب، آن را تقویت کرده و یک لایه امنیتی اضافی ایجاد کنید.
  • در تمام چارچوب‌ها از متوقف‌کننده استفاده کنید. متوقف‌کننده‌ها وظیفه دارند تا مانع جدا کردن در از لولاها شوند.
  • سارقان اغلب برای از جا کندن در از لولاها استفاده می‌کنند. در درهای ضد سرقت لولاها به صورت مخفی و غیر قابل دسترسی هستند.

قفل در: تقریبا غیر ممکن است بدون اشاره به قفل، از یک درب ضد سرقت صحبت کرد. درها نقشی بسیار مهم در امنیت خانه و محل کار شما ایفا می‌کنند، اما بخش بزرگی از این بار مسئولیت به دوش قفل‌ها است. انتخاب درست قفل که با در منطبق باشد، کلید ایمن کردن ساختمان‌تان خواهد بود. قفلی که برای چنین دری در نظر گرفته می‌شود، باید در مقابل فشار و ضربه، استفاده از دریل برقی و یا روش باز کردن قفل به سبک کلیدسازها مقاومت کند. قفل‌های شفتی یا بولت می‌توانند به طور موثری امنیت خانه شما را بالا ببرند. در ضمن برای این که یک در ساختمان، در مقابل فشار و ضربه‌های شدید مقاوم باشد، باید صفحه فلزی ورودی زبانه‌ها را با پیچ‌های بلندتری به ستون‌های کناری چارچوب پیچ کرد.

نکته‌های کلیدی:

  • همیشه قفل ضد سرقتی را انتخاب کنید که بتواند در کنار درب ضد سرقت، امنیت شما را به خوبی تامین کند.
  • قفل‌های بولت بهترین انتخاب برای درها هستند.
  • تقویت صفحه فلزی ورودی زبانه‌ها می‌تواند کمک کند تا قفل شما مقاومت بیشتری در برابر ضربه و فشار شدید داشته باشد. شما می‌توانید این کار را با استفاده از پیچ‌های بلندتر برای اتصال صفحه به چارچوب و همچنین صفحه‌های فلزی بلندتر و ضخیم‌تر انجام دهید.

اجزای امنیتی اضافه: برای داشتن امنیت، استفاده از درب ضد سرقت و قفل‌های با کیفیت بالا ضروری است اما این‌ها کافی نیستند. تجهیزات اضافی بسیاری وجود دارند که می‌توانند امنیت خانه و محل کارتان را بیشتر از پیش تامین کنند. دوربین‌های مدار بسته، حفاظ‌های امنیتی فلزی، لولاهای ضد سرقت و سنسورهای حرکتی هشداردهنده همگی مثال‌هایی هستند که در کنار در ضد سرقت می‌توانند خانه شما را در برابر سارقان ایمن نگه دارند. توجه به این موضوع که هر کدام از این اجزا چگونه باید در کنار هم قرار گیرند تا کار یکدیگر را تکمیل کنند، کلید موفقیت شما برای حفظ امنیت خانه‌تان خواهد بود.

نکته‌های کلیدی:

  • درب ضد سرقت یک جز بی‌ارتباط با دیگر بخش‌های ساختمان نیست. همراه کردن این درها با ابزارهای امنیتی دیگر مانند دوربین‌های مداربسته تاثیر بسیار بیشتری برای منصرف کردن سارقان از تلاش برای ورود به خانه دارد.
  • قرار دادن دقیق و درست اجزای امنیتی، باعث کارایی آنها در بالاترین سطح می‌شود. هر کدام از این المان‌ها باید در فاصله نزدیک به در به کار گرفته شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

درب ضد حریق چیست؟

درب ضد حریق یا در مقاوم در برابر آتش‌سوزی، نوع خاصی از در است که ساخته شده تا از گسترش آتش و دود در یک ساختمان جلوگیری کرده یا روند آن را کُند کند. این نوع درها بسیار سنگین بوده و از مواد مخصوص و مقاوم در برابر حرارت بسیار زیاد ساخته شده‌اند. عبارت ضد حریق مورد استفاده برای این نوع درها به این معنی است که اگر در به درستی نصب شود، در یک بازه‌ی زمانی مشخص و در یک آتش‌سوزی سطح متوسط از هم نپاشیده و نابود نمی‌شود. رتبه‌بندی زمانی مقاومت در برابر حریق متفاوت است اما این زمان به طور متوسط باید بین 20 تا 90 دقیقه باشد. استفاده از درهای ضد حریق در ساختمان‌های تجاری معمول‌تر است، با این حال از این نوع درها در ساختمان‌های مسکونی هم استفاده می‌شود، با توجه به این موضوع که یک درب ضد سرقت عموما توانایی مقاومت بالا در برابر آتش‌سوزی را دارد و یک درب ضد حریق هم به حساب می‌آید.

همانطور که گفته شد، درب ضد حریق می‌تواند جلوی آتش و دود ناشی از آن را گرفته و یا روند گسترش آن را تا حد زیادی کُند کند، اما به یاد داشته باشید که این درها عموما به شکلی طراحی نشده‌اند که کاملا در مقابل آتش مقاوم باشند. این درها در مقابل حرارت شدید و شعله‌های آتش در یک بازه زمانی مشخص مقاومت کرده و به راحتی از بین نمی‌روند؛ و با نگه داشتن آتش و دود در یک طرفشان‌ به افراد این فرصت طلایی را می‌دهند تا از ساختمان خارج شوند. بسیاری از مردم بر عنصر آتش تمرکز ویژه‌ای دارند اما توجه کنید که انتشار دود ناشی از آتش‌سوزی می‌تواند به اندازه خود شعله‌ها خطرناک و کشنده باشد؛ درهای ضد حریق به واسطه ساختار ویژه‌شان می‌توانند جلوی انتشار سریع و گسترده دود را هم بگیرند.

انواع درب ضد سرقت

رویکردهای متفاوتی برای دسته‌بندی درهای ضد سرقت وجود دارد؛ شما می‌توانید معیارهایی مانند مواد مورد استفاده برای ساخت، امکانات امنیتی و ویژگی‌هایی مانند ضد حریق بودن را برای گروه‌بندی این نوع درها به کار ببرید. در ادامه ما بر اساس محل ساخت و کشور سازنده آن‌ها را دسته‌بندی کرده و ویژگی‌های هر کدام را عنوان کرده‌ایم.

نوع درب ضد سرقت

ویژگی‌ها

وارداتی (ساخته شده در خارج از کشور)

دارای ویژگی‌ها و ابعاد مشخص و غیر قابل تغییر، گزینه‌ای مناسب برای ساختمان‌های در حال ساخت، زمان کمتر نصب بعد از انتخاب مشتری و مشخص شدن محل نصب، تنوع خوب (درب ضد سرقت لوکس ترک اصل، درب ضد سرقت چینی فلزی و ...)

مونتاژی (قطعات وارداتی و مونتاژ در داخل کشور)

قابلیت سفارشی‌سازی و تغییر ابعاد با توجه به درخواست مشتری، قابل استفاده در ساختمان‌های تکمیل شده، انعطاف‌پذیری بیشتر برای سفارشی کردن امکانات امنیتی در

تولید داخل کشور

قابلیت سفارشی‌سازی، دسترس‌پذیری بیشتر قطعات یدکی

خدمات فروش ارائه شده توسط گروه ساختمانی آبان

در شرایط کنونی جامعه ما و الزامات موجود در شهرداری ها نیاز استفاده از درب های ضد سرقت و ضد حریق را بیش از پیش کرده است، گروه آبان با دارا بودن بهترین کیفیت از درب ها و مناسب ترین قیمت در کنار شما عزیزان است.

درب هایی که امروزه در کشور تحت عنوان درب های ضد سرقت وجود دارد، به علت دارا بودن نوع خاصی از قفل ها و همچنین بسته به نوع کیفیت درب، دارای ورق های فولادی در قسمت میانی درب ها می باشد که میتواند تا حدود زیادی امکان سرقت را کاهش داده و فضای امن و حس آرامش را به مصرف کنندگان خود منتقل کند.

درب های ضد سرقت در سه مدل متفاوت در بازار وجود دارد که گروه آبان با دارا بودن هر سه مدل توانسته نظر مشتریان خود را تامین کند. گروه اول این درب ها درب هایی هستند که تماماً وارداتی هستند و امکان تغییر در ابعاد و ابزار و یراق آنها وجود ندارد و صرفاً بعد از انتخاب مشتری با اکیپ مجرب گروه آبان اقدام به نصب می شود. دسته دوم درب های ضد سرقت مونتاژی است که این دسته از درب ها بسته به کیفیت واردات قطعات از کشور مبدا و همچنین به سفارش مشتری می تواند در ابعاد خاص تهیه و توسط گروه آبان اجرا شود. از ویژگی های این درب ها می توان به قابل تغییر بودن ابعاد آنها و کیفیت و به طبع هزینه اجرایی آنها اشاره کرد. دسته آخر درب های ضد سرقت تولید داخل است که البته این دسته نیز توانایی جایگزین کردن برخی از قطعات و ابزار یراق و ابعاد را به راحتی دارد.

به "درب ضد سرقت و ضد حریق" امتیاز دهید

54 کاربر به "درب ضد سرقت و ضد حریق" امتیاز داده اند | امتیاز: 1.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درب ضد سرقت و ضد حریق"

1 دیدگاه

عرفان 29 آذر 1398

از نظر قیمت ضد سرقت ها با ضد حریق ها فرق دارن؟

پاسخ به عرفان
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252