اجرای پتینه کاری چیست؟ | رنگ و نقاشی و پتینه کاری | پتینه کاری ساختمان

Image
خدمات ما

اجرای پتینه کاری و نقاشی مدرن ساختمان

اجرای پتینه کاری یکی از مهم ترین نو آوری های حوزه نقاشی ساختمان است که از آن به عنوان نقاشی مدرن ساختمان نام می برند . برای اجرای پتینه کاری ابتدا لازم است نقاش ساختمان، زیر سازی لازم را بر روی دیوار انجام دهد و سطح کاملا یک دستی را ایجاد کند.

محیط خانه باید محل آرامش و تجدید قوای شما برای بازگشت به زندگی خسته کننده شهری باشد. در حالی که محیط تکراری خانه، خود باعث خستگی مضاعف شما می شود. بهترین راه حل، ایجاد تنوع و تغییر دکوراسیون منزل است.

تغییر دکوراسیون از طریق تغییر لوازم منزل، هزینه های بالایی را به خانواده تحمیل می کند که این امر همیشه به علت نداشتن توجیه اقتصادی ممکن است شما را با تردید هایی مواجه کند.

گروه لوکس آبان با تجربه مهندسان طراح و مجری خود و با بهره گیری از آخرین مقالات تغییر اقتصادی دکراسیون منزل اقدام به ارائه و پیشنهاد بهترین اقدامات در این زمینه برای شما عزیزان میکند.

باتوجه به بودجه و شرایط اقتصادی خانواده ها، رنگ و نقاشی و پتینه کاری ساختمان، یکی از مناسب ترین روش ها است که امروزه با توجه به انواع مختلف رنگ ها و کیفیت ترکیبات رنگی، با نقاشی ساختمانی که در گذشته انجام می شدند تفاوت قابل توجهی دارد.

اما روش مدرنی که امروز در بسیاری از منازل رو به افزایش است و یک شیوه کاملا علمی در تغییر دکوراسیون به شمار میرود، پتینه کاری است. پتینه کاری به علم نوین نقاشی ساختمان گفته می شود که با ترکیبات مختلف رنگ بر روی سقف و دیوارها، بافت و انرژی جدیدی را به منزل شما می دهد. اکثراً پتینه کاری بر روی دیوارها و سقف ها به همراه گچ کاری های تزیینی، ایجاد قاب و حدود خاص در منزل انجام می شود.

گروه لوکس آبان با دارا بودن مجرب ترین گروه ها، باتوجه به شرایط محیطی و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون و وسایل منزل شما، اتفاق کم نظیری را برای شما و منزل تان رقم بزند.

به "اجرای پتینه کاری و نقاشی مدرن ساختمان" امتیاز دهید

72 کاربر به "اجرای پتینه کاری و نقاشی مدرن ساختمان" امتیاز داده اند | امتیاز: 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پتینه کاری و نقاشی مدرن ساختمان"

1 دیدگاه

فریبا 15 بهمن 1398

لطفن لیست هزینه های پتینه کاری رو برام بفرستید

پاسخ به فریبا
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252