اجرای برکه و آتشدان

Image
خدمات ما

اجرای برکه و آتشدان

برکه به فضایی اطلاق می شود که در آن آب به دو صورت راکد و در گردش است و در واقع برکه حوضی است غیر هندسی با مصالحی که هدف نزدیک تر کردن فضا به شرایط موجود در طبیعت است. برای ساخت برکه از مصالحی مانند سنگ قلوه، سنگ لاشه و ... می توان بهره برد.

برکه یکی از المان های موجود در طراحی های محوطه سازی و فضای سبز است که فضایی با المان های منطبق بر فضای طبیعی ایجاد می کند.

از دیگر دلایل استفاده و طراحی برکه ها دلنشین کردن هوای محوطه سازی و امکان داشتن صدای آب در برکه های دارای گردش آب است. در فصول گرم سال وجود برکه در فضاها باعث بالا بردن رطوبت محیط و کمک به داشتن فضایی با آب هوای مطبوع تر را دارد.

در طراحی های محوطه سازی و فضای سبز گروه لوکس آبان، از این المان به عنوان نزدیک تر کردن فضا مصنوعی به فضای طبیعی بیشتر استفاده می شود و همچنین در برخی از فضا های به عنوان جدا کننده دو فضا مورد استفاده قرار می گیرد که با اضافه کردن آلاچیق و آتش دان در این فضا، حس تفاوت را احساس خواهید کرد.

به "اجرای برکه و آتشدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برکه و آتشدان"

* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252