خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت، خرید پوستر، کاغذ دیواری سه بعدی، مرکز فروش کاغذ دیواری

Image
خدمات ما

کاغذ دیواری و پوستر

برای زیبا کردن خانه، یکی از به صرفه ترین و سریع ترین کارها تعویض کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری و پوستر مشکلات رنگ کردن و خشک شدن را ندارد، طرح‌های متنوع بسیاری دارد و می‌تواند از منظر رنگ شناسی با وسایل منزل شما همسان و هماهنگ شود. اگر می خواهید خریدی هوشمندانه و موفق داشته باشید، توصیه می کنم این مقاله را از دست ندهید.

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری و پوستر پوششی تزیینی می باشد که برای پوشش دادن سطح دیوارهای داخلی ادارات، خانه‌ها و دیگر ساختمان‌ها کاربرد دارد؛ کاغذ دیواری یکی از جنبه‌های طراحی داخلی به‌ شمار می‌آید. این نوع پوشش معمولاً به صورت رول یا متری به فروش می رسد.

طرح های کاغذ دیواری و پوستر را می توان به سه دسته کلی تقسیم کرد:

برای چاپ کاغذ دیواری و پوستر به چند روش می توان اشاره کرد:

امروزه کاغذ دیواری به دلیل طرح ها و مدل های متنوع و طیف رنگی گسترده، کاربردهای فراوانی پیدا کرده که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

یکی دیگر از کاربرد های کاغذ دیواری که به شدت طرفدار پیدا کرده، استفاده کاغذ دیواری و پوستر به عنوان پس زمینه دیوار پشت تلویزیون می باشد که می توانید طراحی و ساخت این فضاهای دلنشین در منزل و یا محل کار خود را به گروه لوکس آبان بسپارید.

چرا کاغذ دیواری؟

زمانی که تصمیم می گیرید در منزل خود از کاغذ دیواری استفاده کنید، طیف وسیعی از رنگ ها، طرح ها و ایده های گرافیکی در دسترس شما قرار می گیرد و دست شما برای انتخابی منطبق با سلیقه تان باز است. در حالی که رنگ های ساختمانی ساده و محدود می باشند. اگر به منزلی جدید نقل مکان می کنید یا قصد دارید دکوراسیون منزل را تغییر دهید، پیش از آن که با یک نقاش ساختمانی صحبت کنید به روش های سریع و به صرفه دیگری که برای پوشش دیوارهای منزل وجود دارد بیاندیشید. به عنوان مثال چرا این بار از کاغذ دیواری استفاده نکنید؟

اگر از رنگ های یک دست و ساده برای پوشش دیوارهای منزل خسته شده اید یا بوی رنگ شما را آزار می دهد بهترین چاره استفاده از کاغذدیواری است.شما با استفاده از مشاورین گروه لوکس آبان می توانید بسته به سلیقه بهترین نوع و مناسب ترین کاغذ دیواری را برای دلنشین تر کردن هرچه بیشتر فضای منزل یا محیط کار خود تهیه کنید.

کاغذ دیواری نسبت به رنگ، امکان مانور بیشتری در تصحیح نمای ظاهری خانه در اختیار ما قرار می دهد.

به عنوان مثال، برای کوتاه تر جلوه دادن ارتفاع سقف یک اتاق به راحتی می توانیم از کاغذهایی با طرح های افقی استفاده کنیم و یا استفاده از کاغذ دیواری های بافت دار علاوه بر عمق بخشیدن به دیوارهای اتاق، صدای محیط را نیز جذب می کنند و نسبت به سطوح براق و صیقلی دیوارهای رنگ شده از انعکاس صدا جلوگیری می کنند.

همچنین امروزه طرح های بسیار متنوع کاغذ دیواری و پوستر پاسخگوی هر نوع سلیقه ای است. چنان چه فضایی آرام و آرامش بخش را می پسندید از انواع کاغذ دیواری های گل دار با رنگ های ملایم استفاده کنید و یا چنان چه از فضایی پرانرژی و زنده لذت می برید کاغذ دیواری هایی با رنگ های درخشان و شاد و طرح های مدرن و هندسی را انتخاب کنید.

انتخاب یک طرح مناسب

طرح هایی که برای پوشش دیوار هر یک از اتاق ها به کار می برید باید با روح و کاربرد آن فضا متناسب باشد. طرح های گل دار، هندسی و یا تصویری هر یک اثری خاص به روی حالات و احساس افراد می گذارند.

برای مثال استفاده از طرح شطرنجی در کف یک فضا احساس حرکت و عدم سکون را در بیننده ایجاد می کند، به طوری که شما به عنوان یک نظاره گر احساس می کنید مایل به نشستن نیستید و دوست دارید بدون توقف در طول مسیر پوشیده از این طرح حرکت کنید. از این رو از طرح های شطرنجی برای پوشش مغازه های فست فود و فروشگاه هایی که غذا در آنها به صورت سریع سرو می شود استفاده می کنند.

اما استفاده از کاغذ دیواری به عنوان پوشش دیوارهای یک اتاق توجه بیشتری را در انتخاب مبلمان، کفپوش و سایر اجزای دکوراسیون یک اتاق طلب می کند.

به "کاغذ دیواری و پوستر" امتیاز دهید

1 کاربر به "کاغذ دیواری و پوستر" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذ دیواری و پوستر"

* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252