طراحی ویلا باغ، طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا دوبلکس، طراحی ویلا ایرانی

Image
خدمات ما

طراحی ویلا باغ، طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا دوبلکس، طراحی ویلا ایرانی

در طراحی انواع ویلاهای مدرن، کلاسیک، دوبلکس و حتی ویلا باغ آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است طراحی ویلا مطابق با استانداردهای جهانی و همین طور اجرای اصولی مراحل ساخت و ساز یعنی برآورد دقیق بودجه مورد نیاز و زمان اتمام پروژه، استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد در طول ساخت و ساز ویلا و همین طور اتمام پروژه در زمان تعیین شده و تضمین و گارانتی ویلای تحویل داده شده به مشتریان است.
در دامه ضمن توضیح تمامی جزییات و مراحل ساخت ویلا توسط گروه لوکس آبان از نحوه اجرای مراحل بیان شده در بالا، با شما صحبت خواهیم کرد.

پروژه های ما

✅ نمونه پروژه های طراحی و ساخت ویلا گروه ساختمانی آبان

نمونه بازسازی ساختمان

بازسازی ویلای کردان

این پروژه در کردان انجام شده، در مدت 120 روز.

نمونه بازسازی ساختمان

پروژه بازسازی سوئیت

این پروژه در سعادت آباد انجام شده، در مدت 31 روز.

نمونه بازسازی ساختمان

ساخت ویلا دماوند

این پروژه در سعادت آباد انجام شده، در مدت 31 روز.

فضای انتخابی مناسب برای ویلای دوبلکس و ویلا باغ

در برخی از شهرهای ساحلی و هم چنین در برخی از محل هایی که تحت عنوان شهرک هایی به جهت ساخت ویلا مورد قبول عموم مردم قرار گرفته است، اقدام به طراحی و ساخت ویلاهایی به صورت سری سازی و یا حتی شخصی سازی روی آورده اند. که این ویلاها به هیچ عنوان مطابق نظر و سلیقه مشتریان محترم و رعایت پارامترهای مورد نظر آنها نبوده و نیست. زیرا از مهم ترین و کلیدی ترین نکات در طراحی و ساخت یک ویلای کلاسیک، مدرن یا حتی یک ویلای دوبلکس توجه ویژه به خواست و نظر مشتریان، اولین و شاید مهمترین دلیل در ساخت و داشتن ویلا است. از مهم ترین دلایلی که مشتریان بزرگ گروه لوکس آبان از عدم تمایل به خرید ویلا های پیش ساخته و آماده در شهرهای مختلف کشور از آن یاد می کنند موضوع عدم هیچ گونه نظارتی بر روند ساخت و استفاده از مصالح با کیفیت و مد نظر آنان در فرآیند طراحی و ساخت ویلا و حتی انتخاب مصالح سازگار از نظر زیبایی و رنگ با خواسته مشتریان محترم است.

طراحی ویلا باغ، طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا دوبلکس، طراحی ویلا ایرانی

نحوه و روش طراحی و ساخت ویلای مدرن و کلاسیک و ویلاباغ در اطراف تهران و کرج

در گروه لوکس ساختمانی آبان مراحل ساخت و طراحی ویلا به این طریق است که در ابتدا امر محل مورد نظر برای طراحی و ساخت ویلا توسط اکیپ مجرب معماران و مشاوران سازه مورد بررسی دقیق قرار می گیرد، در این بررسی به ابعاد مختلفی از قبیل شرایط آب و هوایی چهار فصل منطقه و هم چنین شرایط و مقاومت خاک در منطقه مذکور و حتی شرایط استفاده از نور طبیعی در طول روزها و ماه ها براس استفاده از ویلا مورد نقد و بررسی موشکافانه قرار می گیرد که مشتریان فهیم و بزرگ گروه لوکس آبان در تمام مراحل از کم و کاست و چگونگی انتخاب بهترین موقعیت طراحی و ساخت ویلا های مدرن و کلاسیک خود قرار می گیرند.

بعد بررسی جامع و کامل در مورد محل ساخت و طراحی ویلا در زمین شیبدار و مسطح در جلسه ای با مشاوران طراح که با حضور مشتریان عزیز صورت می گیرد، سلایق و نظرات کارفرمایان در مورد محل احداث ویلا یا ویلاباغ و سبک و کاربری خاصی که از ویلای شخصی خود در نظر دارند و حتی انتظار سرمایش و گرمایش در طراحی داخلی آن ویلا بدون نیاز و یا حداقل نیاز به وسایل گرمایشی و سرمایشی ساختمانی، به دقت گوش داده می شود و هر نوع سوال و اطلاعاتی در زمینه ساخت و طراحی ویلا با این عزیزان در میان گذاشته می شود. که این امر باعث می شود حداکثر مشارکت مشتریان محترم در جزء جزء طراحی و انتخاب صحیح محل ساخت ویلا می شود و می تواند به هنگام استفاده در آینده از ویلا رضایت قلبی را برای مشتریان محترم ایجاد نماید. در نهایت اقدام به طراحی مدرن ویلا در محدوده بودجه، بازه ی زمانی موردنظر در پروژه ساختمانی و سلیقه مشتریان و اعمال نظرات مهندسین معمار گروه لوکس آبان انجام می پذیرد. طرح های اولیه بعد از مشاوره و مد نظر قرار دادن تک تک نظرات قابل اجرا و همگام با علم مهندسی طراحی و ساخت ویلا، برای داشتن فضایی رویایی چه در داخل فضای ویلا و چه در خارج آن انجام می شود.

طراحی ویلا باغ، طراحی ویلا مدرن،

نکات کلیدی در طراحی و ساخت انواع ویلای مدرن، کلاسیک، ویلا باغ، ویلای دوبلکس

در تعریف ساده برای ویلا یا همان خانه ییلاقی، می توان این گونه بیان کرد که در ساخت و طراحی یک مجموعه ی ساختمانی خارج از شهر باید از 4 طرف ساختمان دارای نور گیر مناسب و افق دید عالی نسبت به طبیعت اطراف آن منطقه ی مسکونی باشد که منجر به آسایش بصری بعد از فراغت از محیط خسته کننده و نمای نازیبای ساختمان های شهری بشود. البته توجه به این نکته نیز بسیار مهم و اساسی است که در برخی از محل هایی که امروزه به مکان های خاص و پر طرفدار برای گردشگری و طبیعت گردی و ساخت و ساز مشتریان محترم تبدیل شده است و با نام شهرک های ویلایی لوکس و خاص در مناطق خوش آب و هوای شمال کشور و یا در اطراف شهرهای بزرگ از آن یاد می شود، به علت محدودیت های فضایی آن شهرک های مسکونی و مشخص بودن مرز بندی ها و بافت شهرک بودن امکان داشتن دید منحصر به فرد ویلا در تمام جهات برای مشتریان گاها امکان پذیر نیست و صرفا در طراحی المان هایی از قبیل بالکن ها و اتاق های شیشه ای 360 درجه و... امکان استفاده از حداکثر چشم انداز فراهم می شود.

مورد مهمی که در طراحی ویلاهای خارج از شهرک ها و همچنین محل هایی که به دور از بافت شهری و نگهبانی های دائمی برای مشتریان وجود دارد، بحث تامین امنیت ملک و ساختمان ویلایی در مناطق خلوت و طبیعت های بکر است که در صورت عدم وجود امنیت کافی منزل ویلایی و خانه ی ییلاقی آرامش ذهنی میسر نخواهد بود. گروه طراحی و ساخت ویلا آبان با استفاده از به روز ترین مصالح امنیتی بازار و هوشمند سازی ساختمان مسکونی و ایجاد موارد حفاظت و امنیت فیزیکی از قیبل دوربین های مداربسته، حسگر های امنیتی آنلاین ساختمان و همینطور سیستم های اطفای حریق هوشمند در ویلای مدرن و ویلای کلاسیک و ویلای دوبلکس این آرامش و اطمینان خاطر را به مشتریان خود هدیه می دهد.

از دیگر مواردی که می بایست در طراحی و ساخت انواع ویلا و خانه باغ مورد بررسی و توجه خاص در هنگام مشاهده طرح های ارائه شده توسط طراحان منزل های ویلایی خارج از شهر و در اطراف شهر های بزرگ شود ، داشتن فضایی سبز در اطراف ویلا مدرن و باغ می باشد. که این امر علاوه بر حس دل نشینی که برای مصرف کنندگان ایجاد می کند می تواند هوای خاص و مطبوعی را با داشتن گونه های خاص گیاهی سازگار با اقلیم جغرافیایی منطقه در طراحی حیاط و محوطه ی بیرونی ساختمان مورد نظر ساخت و طراحی ویلا ایجاد نماید و همچنین حس تضادی با المان ها و عناصر معماریو طراحی داخلی ویلای شهری و برج سازی و آپارتمان نشینی که منجر به خستگی روحی و جسمی و همچنین بصری می شود ایجاد می کند.

فضاهایی که در طراحی و ساخت انواع ویلا مدرن، ویلا و باغ، ویلا کلاسیک و ویلا دوبلکس گروه لوکس آبان به آن توجه می شود.

در طراحی های خاص ویلا گروه ساختمانی آبان به موارد متعددی توجه می شود که این موارد با مشاوره قبل از اجرا با مشتریان محترم و همچنین با توجه به بودجه اعلامی و محدودیت های اجرایی در ساخت ویلامدرن اعم از محل ساخت ویلا در شهرک های خاص و با در نظر گرفتن فضاهایی چون استخر، سونا، جکوزی، محوطه سازی فضای سبز و محل ورزش اعم از سالن ورزشی شخصی و بازی و . . . می توان یک ویلای کاملاً شیک و رویایی و مجهز و با امکانات کامل یک مجموعه ی ورزشی را به وجود آورد.

امروزه توجه بسیاری به ویلا سازی و مدرن سازی در حومه شهرها جلب شده است که علت اصلی این امر داشتن فضایی و خانه ای است که امکان وجود آن در شهرهای بزرگ و پرجمعیت به عللی که در ادامه گفته می شود وجود ندارد، یکی از علل عمده آن نبودن زمین کافی در شهرهای بزرگ و بالا بودن قیمت زمین می باشد که همین امر باعث می شود تمایل به داشتن خانه ای ییلاقی با حیاط و مشاعات بزرگ در شهرهای بزرگ تبدیل به رویا شود، از دیگر مواردی که می شود به آن اشاره کرد موضوع عدم طراوت و تازگی آب و هوا و کمبود فضای سبز در محیط های مختلف شهری و آپارتمانی می باشد که این امر باعث استقبال فراوانی از طراحی و ساخت ویلا در اطراف تهران، کرج و سایر شهر های بزرگ می شود تا مکانی مملو از سکوت و زیبایی دیداری را برای کسب آرامش و استراحت خود داشته باشند.

یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان بزرگ گروه لوکس آبان که برای طراحی و ساخت ویلا به ما مراجعه می کنند، سیستم سرمایش و گرمایش در طراحی داخلی ویلا در فصول مختلف می باشد که در برخی موارد به علت سرد بودن زیاد فضای داخلی ویلاکوچک یا بزرگ به علت عدم استفاده طولانی مدت از آن جزء اصلی ترین مشکلات آنان می باشد و در هنگام تصمیم برای سفر به ویلا در دماوند و در اوشان و فشم و کردان و سایر مناطق اطراف تهران و کرج در فصول سرد می تواند از این رو مانع بزرگی باشد.

اما گروه لوکس آبان با طراحی های هوشمند منازل ویلایی بزرگ و کوچک خود این دغدغه را کاملا از بین برده است و در صورت تمایل مشتریان از سیستم های گرمایش و سرمایش هوشمند استفاده می شود که این سیستم هوشمند ساختمانی قابلیت هدایت از فواصل دور را دارند و از این طریق می توانند دمای مطبوعی را برای ویلا داران فراهم کرده و به آرامش هرچه بیشتر آن ها کمک شایانی کند.

بحث طراحی داخلی ویلا و استفاده از برند های خاص در اجرای هرچه رویایی بودن ویلای مدرن و کلاسیک مشتریان پروژه های ساختمانی شهری و خارج شهری آبان لوکس، طی تجربه سالیان گروه ساختمانی لوکس آبان توانسته هر ایده و تفکری را در زمینه معماری و دیزاین ساختمان پیاده سازی کند و مشتریان ما هیچگونه دغدغه فکری از اجرایی نشدن ایده ها و رویاهای خود در فضایی که برای آرامش و سکوت و بازیابی انرژی آنها در نظرگرفته شده، وجود نداشته باشد. شعاری که در طراحی ویلا همیشه با مشتریان خود در میان می گذاریم، تمرکز بر رویا پردازی بدون توجه به محدودیت های اجرایی ساختمان سازی و ویلاسازی است که همین امر سبب می شود در نشستی که با مشتریان محترم وجود دارد به بهترین طرح و نقشه ی ساختمانی نزدیک شد.

موارد اساسی که حتما باید در طراحی ویلا و باغ، ویلا مدرن، ویلا کلاسیک، ویلای دوبلکس مدنظر قرار بگیرد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی و ساخت ویلاهای کوچک و بزرگ با مساحت ها و زیربنا های متفاوت باید به شدت مورد توجه و احتمام قرار بگیرد، داشتن فضایی کاملا متفاوت و تامین حداکثری آرامش در جای جای ویلا و باغ و خانه ییلاقی است. بسیاری از همکاران طراح و معمار که در حوزه طراحی ویلا تجربه کم تری دارند در نگاه اول به طراحی ویلا صرفا با دید نوعی از طراحی ساختمانی مانند آپارتمان ها و منازل شهری نگاه می کنند و شاید بسیاری از آیتم ها و مواردی که در طراحی خلاقانه در ویلاهای مدرن و کلاسیک و لوکس مورد نیاز است به آن توجه نمی شود و در انتهای فرایند طراحی و ساخت، از بسیاری از آیتم های جذاب به دور خواهیم بود.

در موضوع طراحی داخلی ویلا، تفاوت فاحشی با طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی شهری وجود دارد، از این رو ذوق و سلیقه و همچنین تجربه مهندس طراح معمار می تواند هارمونی فوق العاده ای را از بازی رنگ ها و همچنین نداشتن هیچ گونه فضای پرت حتی در طراحی ویلا های دوبلکس ایجاد نماید.

در برخی از طراحی های ویلا ذوق و تجربه یک مهندس موفق و با تجربه در کوچک ترین عناصر و مصالح استفاده شده در دیوارها و مصالح هم دیده می شود و همین امر باعث می شود که گاهی اوقات برخی از ویلا ها با داشتن فضاهای به مراتب کوچک تر اما هیچ یک از المان های ضروری را نسبت به ویلاهای بزرگ کمتر نداشته باشند.

همچنین مطلب مهم و جالبی که مشتریان باید در هنگام انتخاب طراح ویلا به آن توجه داشته باشند، پیکره بندی خاص و طراحی داخلی کاملا متفاوت با المان های شهری است.

طراحی و دیزاین داخلی ویلا ها برای آن که بتواند حداکثر آرامش بصری و آرامش روحی را برای مشتریان فراهم کند باید حتی در انتخاب رنگ هایی که استفاده می شود و چیدمان وسایل داخلی وضعیت مطلوب و خاصی را داشته باشد.

نورپردازی و المان هایی که در فضای خارجی ویلا می بایست در طراحی و ساخت به آن توجه کرد.

یکی دیگر از عوامل مهم و اساسی در طراحی ویلا توجه به نور پردازی مناسب در هنگام محوطه سازی و همچنین استفاده از نور مناسب در زمان طراحی و اجرای فضای سبز اطراف ویلا می باشد. این امر از جنبه های متعددی قابل بررسی و زیبا شناسی قرار می گیرد. یکی از این دلایل این است که در زمان استفاده از ویلا یکی از مناسب ترین زمان هایی که در مخصوصا فصول گرم سال از فضای سبز استفاده می شود به هنگام شب بوده و توجه به این نکته می تواند تا حد زیادی آرامش و رضایت خاطر مصرف کنندگان را فراهم کند. زیرا داشتن یک نورپردازی مناسب در علم معماری و روانشناسی، علاوه بر داشتن حس خوب و زیبایی بصری می تواند ذهن را نیز آرام کند. و در تمامی مراحل ساخت و طراحی ویلا تمام تمرکز تیم طراحی و ساخت گروه لوکس آبان دقیقا تامین همین نیاز آرامش فکری و ذهنی مشتریان خود با قرار گرفتن در ویلا شخصی خود می باشد.

طراحی فضای سبز و محوطه سازی انواع ویلا های ساخته شده و در حال ساخت

گروه لوکس ساختمانی آبان یکی از اصول همیشگی و انرژی طراحی خود را در طراحی انواع ویلا و مجموعه های خاص اقامتگاهی، بر روی طراحی محوطه سازی و فضای سبز پیرامون آن قرار داده است. از این رو در هنگام طراحی انواع ویلا و ساخت آن حتما طرحی منحصر به فرد برای محوطه سازی با تمامی جزئیات به خانواده بزرگ مشتریان خود ارائه می دهد.

در طراحی محوطه سازی، متاسفانه کمترین توجه و انرژی گذاشته می شود اما از دید گروه لوکس آبان یکی از مهمترین بخش های طراحی ویلاها توجه ویژه به المان های مسیر رفت آمد و همچنین حتی فضاهای پارکینگ می باشد و از دید مهندسین ما در حد طراحی داخلی ویلا می بایست به آن توجه و انرژی داد.

گروه لوکس آبان با داشتن توانمند ترین تیم طراحی فضای سبز و حیاط خانه و اجرای انواع فضاهای سبز و ساخت استخر و آلاچیق می تواند بهترین و رویایی ترین محوطه سازی را برای مشتریان خود ایجاد نماید. هم چنین می تواند در صورت آن که ویلایی از قبل طراحی و ساخته شده باشد، مناسب ترین فضای سبز و محوطه سازی را برای آن با توجه به خواسته مشتریان و فضای موحود طراحی و اجرا نماید.

طراحی ویلا باغ

ازدیگر مشکلاتی که اغلب ویلا داران و مشتریان بزرگ گروه لوکس آبان با آن مواجه هستند، به علت آنکه در برخی از فصول سال امکان رفت آمد به ویلا به علل متعددی همچون سردی هوا یا فصل مدرسه و یا وجود نداشتن فرصت مناسب، امکان رسیدگی به وضعیت سلامت گیاهان فضای سبز و محوطه ویلا به حداقل می رسد و امکان آسیب رسیدن به آن ها وجود دارد از این رو گروه لوکس آبان با هوشمند سازی نگهداری گلخانه ای و سیستم آبیاری محوطه ی ویلا و باغ کاملا برنامه ریزی شده در صدد این مشکل درآمده تا این دغدغه بزرگ برای مشتریان خود را کاهش دهد و اوقات خوش و دلپذیری را برای آنها فراهم کند.

در طراحی فضای سبز توجه به نکات ذیل اهمیت بسیار بالایی دارد که می تواند دید مشتریان و خواسته آنان را تامین و در کنار آن فضای سبز دائمی و اصطلاحا چهار فصلی را برای آنها ایجاد نماید.

  1. محل و مسیر رفت و آمد به قسمت های مختلف ویلا
  2. ظرفیت و گنجایش پارکینگ ویلا که کاملا با نظر مشتریان محترم تامین می شود
  3. نوع پوشش گیاهی با توجه به شرایط اقلیمی منطقه احداث ویلا
  4. وجود درختچه های تزیینی و یا درختان مثمر با توجه با منطقه ساخت ویلا
  5. محلی برای استراحت در فضای سبز با قابلیت قراردادن انواع میز و صندلی
  6. در صورت صلاح دید مشتری و نبود محدودیت فضایی و متراژی احداث انواع آلاچیق
  7. اجرای انواع آتشدان و مبلمان سبز در فضای محوطه ویلا
  8. اجرا و ساخت انواع آب نما با متریال و مصالح ساختمانی متفاوت
  9. طراحی و ساخت مدرن ترین باربکیو (کباب پز) ضد هرگونه نم و رطوبت مخصوص فضای باز و محوطه های بیرونی ملک

چرا گروه لوکس آبان را برای طراحی ویلا و ساخت ویلا خود انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب هر گروه و شرکت ساختمانی برای انجام فعالیت های ساختمانی و طراحی و معماری، داشتن رزومه ای موفق و در کنار آن تعهد و سرعت انجام کار در کنار قیمت مناسب می باشد. گروه ساختمانی لوکس آبان با تجربه 10 ساله در زمینه های مختلف طراحی و ساخت انواع ویلا و ساختمان های خاص و هم چنین داشتن رزومه کار در موسسات دولتی و فرهنگی کشور و مهم تر از همه این موارد رضایت بالای مشتریان خود، توانسته جایگاه خاص و ممتازی را در این عرصه داشته باشد.

از دیگر دلایلی که برای مشتریان بسیار مهم است قیمت تمام شده ساخت و طراحی ویلا است که به علت ارتباط مستقیم گروه لوکس آبان با تولید کنندگان یا وارد کنندگان مصالح ساختمانی یا تولیدات لوکس ساختمانی از این رو قیمت تمام شده طراحی و ساخت انواع پروژه های خود را اعم از طراحی ویلا به طرز محسوسی کاهش داده است که همین امر در شرایط اقتصادی می تواند موقعیت و شرایط مناسبی را برای مشتریان ایجاد نماید.

هم چنین در زمینه محوطه سازی به علت این که نوع خاصی از متریال که شباهت بسیار بالایی به چوب دارد و در عین حال در برابر هر گونه نفوذ آب و رطوبت و حتی عوامل جوی مثل برف و باران و آفتاب مقاوم بوده و ضمن تامین زیبایی می تواند از نطقه نظر دوام و کم بودن هزینه نگه داری نیز برتری خاصی داشته باشد، کاملا تولید گروه لوکس آبان بوده و به همین دلیل تجربه خاصی را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد.

از نکات و فرق های عمده ای که در مجموعه آبان انجام می گیرد ارائه دفترچه شناسه ویلا به مشتریان است تا با خاطر آسوده از کیفیت مصالح مورد استفاده و برند آنها و حتی ریز ترین مسائلی که در ساخت ویلای آنها مورد استفاده قرار می گیرد مطلع و آسوده خاطر هستند. این امر به حس نیت و آسودگی مجموعه ما از اقدامات خود کمک شایانی می کند.

به "طراحی ویلا باغ، طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا دوبلکس، طراحی ویلا ایرانی" امتیاز دهید

50 کاربر به "طراحی ویلا باغ، طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا دوبلکس، طراحی ویلا ایرانی" امتیاز داده اند | امتیاز: 2.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا باغ، طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا دوبلکس، طراحی ویلا ایرانی"

2 دیدگاه

علی عبدی 6 آبان 1401

با سلام
شرایط همکاری ؟؟؟
در شهر تبریز

پاسخ به علی عبدی

فرید 29 آذر 1398

به نظرتون یک ایوان 2×3 چقدر هزینه خواهد داشت

پاسخ به فرید
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252