از معماری چه می دانید؟

معماری بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشر بوده است. از دوران خیلی دور معماری ساختمان و سازه های گوناگون نشانه ای از پیشرفت انسان ها در زمینه های گوناگون بوده است. در این زمانه ترکیب بیش از پیش هنر با تکنولوژی باعث شده معماری روی جدیدی از خود را به دنیا نشان دهد.

از معماری چه می دانید؟

به گزارش گروه ساختمانی آبان، فرهنگ لغت ساخت و ساز، معماری را هنر و علم طراحی سازه های ساختمانی، مطابق با معیارهای زیبایی شناسی و کاربردی تعریف می کند. بسته به زمینه، لغت معماری می تواند به هر ساختمان یا ساختار ساخته شده توسط انسان مانند یک برج یا بنای یادبود اشاره کند. یک ساختمان که مهم و بزرگ است؛ یک شی که به دقت طراحی شده و یا دارای خطوط زیبا است، مانند صندلی، طراحی یک منطقه بزرگ مانند یک شهر، علم طراحی و ساخت ساختمان ها، همگی می توانند تعاریف مختلفی از معماری باشند.

معماری ساختمان، تحت تمام محدودیت های ایمنی، مهندسی، عملکرد، مسئولیت های آب و هوایی و اقتصاد شکل گرفته است. یک پروژه معماری باید ایده داشته باشد. پیوند میان مفاهیم و شکل یک موضوع است که قطعات جدا از هم را به طور دقیق مرتبط می کند. پدیده های فضا، نور، مصالح و جزئیات، همانطور که دیگران آن را درک می کنند، هنر را منتقل می کنند، در حالی که ایده به طور کامل درک شده است.

ساخت یک بنا یا خانه و ویلا و همچنین روند معماری بازسازی ساختمان قدیمی، یک سیستم با سه بعد است: ساخت، عملیات و دکوراسیون. معماری از تحول ساختارها پشتیبانی می کند. مفهوم ایده، رویکرد، روش کار، انتزاع یک اجرا است. معمارها کارشان طراحی و ساخت سازه هایی است که بسیار کاربردی و زیبا هستند و می توانند زمان و بلایای طبیعی مانند سیل، جنگ و زلزله را تحمل کنند. ساخت ساختاری مفیدتر، زیباتر، قویتر و منطبق تر با سلیقه عموم از کارها مهم معماری است.



به "از معماری چه می دانید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از معماری چه می دانید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252