سفر به نمایشگاه ساختمان big5 دبی

از جمله نمایشگاه هایی که سالانه با جذب فعالین ساختمان حسابی پر رونق است و به جرات میتوان گفت بزرگترین گردهمایی نمایشگاهی خاورمیانه به شمار میرود، نمایشگاه ساختمان big5 دبی میباشد که سعی دارد آخرین های صنعت ساختمان دنیا را به نمایش بگذارد.

سفر به نمایشگاه ساختمان big5 دبی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، اطلاعات کلی درباره نمایشگاه ساختمان دبی

زمان برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی همه ساله در بازه 5 تا 8 آذر ماه (26 تا 29 نوامبر) از ساعت 11:00 تا 19:00 می باشد. این نمایشگاه معتبر ترین نمایشگاه در حوزه ساختمان، دکوراسیون، تجهیزات صنعتی و مواردی از این قبیل در منطقه خاورمیانه می باشد و با بیش از سه دهه پیشینه دارای اعتبار بسیار بالایی حتی در سطح جهانی است. محل برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی، شهر دبی کشور امارات است؛ و این رویداد در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می گردد. این نمایشگاه با نام Big 5 مشهور میباشد.

دلایل اهمیت نمایشگاه ساختمان دبی

اهمیت این دست از نمایشگاه ها علاوه بر حضور قدرت های منطقه ای فعال در صنعت مورد نظر به کشور های خارجی شرکت نماینده نیز وابسته است. حضور کشور های خارجی مانند: فرانسه، آلمان، اتریش، چین، ایتالیا، انگلیس و غیره در نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه ساختمان دبی اهمیت آنها را 2 چندان می نماید. در نمایشگاه ساختمان دبی 3000 غرفه دار از 65 کشور مختلف گرد هم جمع شده اند که به طور کلی شامل 8000 متخصص و مهندس ساخت و ساز و عمرانی هستند. به واسطه حضور حجم گسترده ای از متخصصان تبعا اطلاعات جامع و کاملی درباره صنعت ساختمان و مسائل عمرانی مطرح می گردد که بسیار مفید و آموزنده است و بستر بسیار مناسبی برای یادگیری است.

از ویژگی های مهم نمایشگاه ساختمان دبی می توان به این امر اشاره کرد که در این نمایشگاه امکان آزمایش و مقایسه محصولات با یکدیگر وجود دارد؛ به این معنا که فرد شرکت نماینده در عین ارائه محصول خود می تواند با ایده و تکنولوژی روز استفاده شده در سایر محصولات آشنا گردد و ایده های نو و تازه ای را به دست آورد. نکته قابل توجه این است که تمامی محصولات معرفی شده در این نمایشگاه دارای تاییدیه های بین المللی میباشند و از محصولات معتبر و برتر در جهان به شمار میروند.

ضرورت شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی چیست؟

اگر از فعالان حوزه ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی هستید، برای انجام پروژه های خود به ماشین آلات، ابزار و تکنولوژی های روز جهان احتیاج دارید و یا اگر صرفا از علاقه مندان به این حوزه هستید حضور در این نمایشگاه برای شما یک امر ضروری میباشد! گردهمایی بیش از 8000 متخصص فعال در حوزه صنعت در کنار هم نشان از فضایی غنی است؛ اما اگر بخواهیم دلایل عمده اهمیت حضور در این نمایشگاه رابر شماریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

به واسطه حضور گسترده فعالان این صنعت، نمایشگاه ساختمان دبی فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط، آغاز همکاری های جدید و انعقاد قرارداد های همکاری است. به عبارت بهتر اهمیت نمایشگاه ساختمان دبی برای برندینگ است که اگر از این فرصت به خوبی بهره ببرید می توانید برند خود را جهانی کنید!

هدف از برگزاری این جور نمایشگاه ها صرفا نمایش محصولات تولیدی نیست بلکه سمینار های مختلفی هم در طول برگزاری نمایشگاه برپا می گردد. به طور متوسط در نمایشگاه ساختمان دبی صد و سی سمینار مختلف با سخنرانی بزرگران فعال در این عرصه و عمدتا حول موضوع فناوری های نوین و نوآوری های تکنولوژی انجام می گردد.

حاضران در نمایشگاه ها صرفا خبرگان این کار نیستند؛ بلکه سایر علاقه مندان به این حوزه مانند دانشجویان هم در این نوع نمایشگاه ها شرکت می نمایند و برای استفاده هرچه بهتر آنها از این محیط کارگاه های متعددی در نظر گرفته شده تا پیچ و خم های صنعت را به آنها آموزش دهند.

انواع محصولات موجود در نمایشگاه ساختمان دبی

حوزه ساخت و ساز و ساختمان حوزه بسیار گسترده ای است؛ مسائل مربوط به دکوراسیون، ساخت بنا، مصالح، ابزار آلات و مواردی از قبیل که علاوه بر جذابیت، پیچیدگی این حوزه را بیشتر هم می نماید؛ برای همین نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه ساختمان دبی باید به شکلی جامع تمام بخش ها را پوشش دهد تا از اعتبار مناسبی در سطح جهانی برخوردار باشد.

انواع محصولات حاضر در نمایشگاه ساختمان دبی عبارت اند از:

  • اجزای قابل حمل ساختمان: در، پنجره، شیشه، پوشش های کف، لامپ و وسایل روشنایی جانبی، مبلمان و اثاث
  • انواع مصالح: بتن، سیمان، گچ
  • پوشش خارجی مصالح: عایق ها
  • ماشین آلات انتقال خاک
  • تجهیزات سنگ فرش
  • ماشی آلات و تجهیزات تخریب
  • قطعات و لوازم سازه، سازه های پیش ساخته، سازه های دائمی، سازه های قابل حمل، دیوار های داخلی
  • خدمات تعمیر و نگهداری ساختمان

باشگاه نمایشگاه ساختمان دبی

در ارتباط بودن با همکارانی که در رشته شما فعال اند و همیشه کانال های اطلاعاتی مهم و معتبری به شمار می آیند یک مزیت است. به همین منظور نمایشگاه ساختمان دبی اقدام به تشکیل باشگاه big 5 نموده است.این باشگاه با هدف راحتی هرچه بیشتر تعاملات کاری و تجاری بین علاقه مندان به صنعت ساختمان تشکیل شده است؛ البته عضویت در این باشگاه مزیت هایی چون: دسترسی سریع به اطلاعات نمایشگاه، برخورداری از سالن کنفرانس در طول نمایشگاه برای برگزاری جلسات و دسترسی به اینترنت رایگان است.



به "سفر به نمایشگاه ساختمان big5 دبی" امتیاز دهید

2 کاربر به "سفر به نمایشگاه ساختمان big5 دبی" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به نمایشگاه ساختمان big5 دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252