نحوه شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی Big 5

نمایشگاه ساختمان دبی برای شرکت کنندگان نقش ترمینالی برای آشنایی با دیگر فعالین را دارد، شما هم اگر تمایل دارید تا با تکنولوژی ها و تکنیک های جدید در این صنعت آشنا شوید و یا با فعالین این حوزه در ارتباط بیشتری باشید در این نمایشگاه شرکت کنید.

نحوه شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی Big 5

به گزارش گروه ساختمانی آبان، نمایشگاه ساختمان دبی که جزو نمایشگاه های بین المللی بشمار می رود به نام 5big نیز مشهور است، چند سالی است که برپا می شود. شرکت نمایندگان بین المللی می توانند در این نمایشگاه تجهیزات صنعتی ساخت و ساز و مصالح و محصولات عمرانی خاورمیانه را به نمایش بگذارند؛ همچنین متخصصین و مهندسین می توانند با گردهمایی در نمایشگاه ساختمانی دبی اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص صنعت ساختمان سازی جمع آوری نمایند، زیرا در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی زیادی برگزار می شود و هزاران محصول معتبر و برتر جهان توسط غرفه داران نمایشگاه ساختمان دبی ارائه می شود.

حدود 3 دهه است که این نمایشگاه برگزار شده و توانسته 3000 غرفه دار را از کشورهای مختلف به خود جذب نماید. از مهمترین حوزه های صنعت ساخت و ساز که در این نمایشگاه برگزار می شود می توان به صنایع ساخت و ساز، ماشین آلات سبک و سنگین، سنگ فرش، اثاث و مبلمان، کفپوش های متنوع، انواع درب و پنجره، اجزای قابل حمل ساختمان سازی، دیواره های قابل حمل، سازه های دائمی، سیستم روشنایی و اجزاء جانبی، انواع عایق ساختمان، قطعات پیش ساخته و اجزاء لوله کشی ساختمان اشاره نمود. هر آنچه در خصوص نمایشگاه ساختمان دبی باید بدانیم در این مقاله گنجانده شده است.

زمان برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی

بی شک نمایشگاه ساختمان دبی یکی از عظیم ترین و معروف ترین نمایشگاه های خاورمیانه بشمار می رود، که در زمینه به نمایش گذاشتن مصالح و محصولات و عمرانی هر سال در شهر دبی امارات برگزار می شود. این نمایشگاه در تاریخ 5 الی 8 آذر ماه سال 1397 برابر با 26 الی 29 نوامبر 2018 در شهر دبی امارات برگزار خواهد شد. محل برگزاری این نمایشگاه در مرکز تجارت جهانی دبی است. ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 11 صبح تا ساعت 19 عصر می باشد.

مزایای شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی

نمایشگاه ساختمان دبی مکان بسیار مناسبی برای آشنایی با آخرین تکنولوژی و دستاوردهای حوزه ساخت و ساز می باشد، زیرا غرفه داران این نمایشگاه برترین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند. شرکت نمایندگان می توانند در عظیم ترین گردهمایی سازندگان و مهندسین خاورمیانه شرکت نمایند و غرفه داران نیز جدیدترین محصولات خود را به مهندسین و متخصصین ارائه می دهند و با برقراری ارتباط مستقیم تولیدنمایندگان با مشتریان اخذ نمایندگی محصولات ساختمانی صورت می پذیرد. همچنین در طول چند روز برگزاری نمایشگاه تعداد بسیار زیادی سمینار رایگان برگزار می شود که به نوبه خود بی نظیر میباشند.

توجه داشته باشید که در نمایشگاه ساختمان دبی معتبرترین شرکت های ساخت و ساز از جمله کشورهای آلمان، اسکاندیناوی، فرانسه، ایتالیا، چین و ژاپن شرکت می نمایند که می توان با حضور در این نمایشگاه پتانسیل ها و محصولات خود را به نمایش گذاشته و قراردادهای همکاری مهمی را با این شرکت های اروپایی و آسیایی ببندید که این خود می تواند برای شما بسیار حائز اهمیت و مهم باشد.



به "نحوه شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی Big 5" امتیاز دهید

3 کاربر به "نحوه شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی Big 5" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی Big 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252