دکوراسیون اتاق کودک

چندین نکته مهم را در طراحی دکوراسیون اتاق کودک با حال و هوای دخترانه بیان کردیم. در ادامه نکته های بیشتری را مرور می کنیم تا شما بتوانید بهترین و آرامش بخش ترین مکان خانه را برای کودک خود ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق کودک

به گزارش گروه ساختمانی آبان، در گوشه میز مطالعه جعبه‌ ای برای جمع آوری خرده ریزه ‌ها قرار دهید. صندلی ‌های راحتی با رنگ‌ های شاد، روشن و شکل های جالب‌ توجه اتاق را به مکانی برای خنده و شادی با دوستان تبدیل می ‌کنند. برای تغییر رنگ دیوارها می ‌توانید خودتان به ‌آسانی یک دکور ساده را طراحی کنید. با استفاده از برچسب روی دیوارها مربع‌ هایی با ابعاد مختلف ایجاد کنید و سپس داخل این مربع‌ ها را با استفاده از رنگ‌ های متفاوت پر کنید.

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب، زیبایی مهم است، اما کاربردی بودن آن مهم تر است. با بزرگ ‌تر شدن کودک، مبلمان سفید رنگ می‌ تواند همچنان کاربردی باشد. ملافه‌ ها، لوازم تزئینی و رنگ دیوارها می ‌توانند به آسانی بر طبق سلیقه‌ نوجوانان تغییر کنند. وسایل داخل قفسه ‌ها هم به‌ جای عروسک و اسباب ‌بازی با مجلات و لوازم آرایش پر خواهند شد.

اگر در طراحی دکوراسیون اتاق خواب می خواهید جلوه‌ متفاوتی به آن بدهید، وسایل قدیمی و نو را با هم ترکیب کنید. یک شعر زیبا بر روی دیوار، فضای هنری به اتاق می دهد. برای این کار نیاز نیست که حتما هنرمند باشید و خودتان روی دیوار طراحی کنید؛ می ‌توانید از برچسب های مخصوص دیوار استفاده کنید. توجه کنید که رنگ نوشته ‌ها با رنگ دیوار متضاد باشد تا کلمات واضح دیده شوند.

یک نیمکت دنج و راحت کنار پنجره جایی خوب برای مطالعه خواهد بود. جعبه‌ های بزرگ داخل قفسه‌ ها، اسباب ‌بازی ‌ها و دیگر خرده ریزها را در یک مکان جمع می ‌کنند. یک میز کوچک در وسط اتاق می ‌تواند برای چای خوردن با دوستان و یا مطالعه جای مطلوبی باشد. یک میز قدیمی را رنگ کرده و یک آیینه اضافه کنید. از این میز می ‌توان برای گذاشتن کتاب، لپ‌ تاپ و یا مطالعه استفاده کرد.



به "دکوراسیون اتاق کودک" امتیاز دهید

1 کاربر به "دکوراسیون اتاق کودک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252