کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی که امروزه مشتاقان زیادی در کشور ما پیدا کرده، نوعی از کاغذ دیواری است که با نمایش حجمی و سه بعدی اجسام، اشکال و تصاویر، جلوه ی طبیعی تری به محیط شما می بخشد و با دیوارپوش های ساده و دوبعدی تفاوت های قابل ملاحظه ای دارد.

کاغذ دیواری سه بعدی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، ویژگی منحصر به فردی که این مدل از کاغذ دیواری ها دارند، راضی نگه داشتن هر فرد با هرنوع سلیقه ای است. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و وارد شدن این موضوع در صنعت طراحی داخلی ساختمان، این نوع از کاغذ دیواری ها به دلیل پشتیبانی تمام سبک ها و سلیقه ها و اصناف شغلی، توانسته نظر عموم مردم را به خود جلب کند و در بازار امروز طرحی داخلی جایگاه خاص خود را پیدا کند. این صنعت نوپا توانسته معایب وسیعی از کاغذ دیواری های رولی سابق را جبران و حس تازه ای را به محیط شما ببخشد.

از جمله معایبی که در کاغذ دیواری های جدید سه بعدی رفع شده است بحث تکراری بودن یک تصویر است که در انتها مشتری صرفاً تصویر واحدی را که انتخاب و بر روی سطح مورد نظر خود (دیوار یا حتی سطح صاف و مسطح) دریافت می کرد. در حالی که این نوع از کاغذ دیواری در روانشناسی از خستگی ذهنی در اثر تکرار پی در پی به شدت می کاهد و لحظات آرام و دلپذیری رو از نظر بصری و ذهنی پدید می آورد.

کاغذ دیواری های سه بعدی گروه آبان مشکل هدر رفت کاغذ دیواری ها به هنگام نصب را بر طرف کرده و با تهیه تصاویر انتخابی شما دقیقاً متناسب با سایز محل نصب محیط شما، علاوه بر جلوگیری از حذف قسمت های مهم تصویر انتخابی باعث کاهش هزینه های شما می شود.

از دیگر ویژگی های این نوع از کاغذ دیواری ها، طراحی منحصر به فرد آن هاست که منجر به این می شود طرح روی آنها از فاصله حداقل (2 تا 3 متری) به صورت برجسته و زنده به نظر بیاید که این ویژگی در کنار دوام بالای محصولات گروه آبان که بدون هیچگونه تغییر رنگ و دوام بالا و همچنین قابل شستشو بودن انتخابی مناسب در شرایط فعلی می باشد.

کاغذ دیواری های سه بعدی در کنار بر طرف کردن نیاز های بصری و همچنین متفاوت کردن محیط منازل و بخشیدن حس تازگی و طراوت، می تواند برای محیط های تجاریف ابزاری مناسب در جهت پیشبرد اهداف تبلیغاتی باشد. گروه لوکس آبان با دارا بودن آرشیو کامل در هر زمینه ای توانسته پاسخگوی مناسبی از نیازهای تجاری باشد و از این طریق صدای مشتریان خود را از طریق بصری منتقل کند.

شرایط نصب کاغذ دیواری سه بعدی

در مورد نحوه نصب این نوع از کاغذ های دیواری باید اشاره کرد که بسیار مشابه کاغذ های رولی هستند. به این طریق که تکنیک های چاپ عکس عبارتند از: چاپ سطحی، چاپ قلیایی، چاپ روی صفحه نمایش ابریشم، چاپ دوار و چاپ دیجیتال. تصاویر پس زمینه در رول های طولانی ساخته شده است که به صورت عمودی بر روی یک دیوار آویزان می شوند. عرض رول ها معمولا بسته به ابعاد دیوار از 70 سانتی متر تا 1 متر متغیر هستند و گروه آبان با ایجاد اورلب های 2 سانتی کمک شایانی به نصب می کند تا با هم پوشانی قسمت های مرزی تصویر مورد نظر، بدون این که بتوانید درزهایی که بین دو قطعه اتفاق می افتد را مشاهده کنید از تصویر نهایی لذت ببرید.

از نکات مهم و قابل ذکر در هنگام نصب این نوع از کاغذ دیواری ها، توجه ویژه به زیر سازی محل نصب می باشد، که در صورت مناسب نبودن و وجود ترک در دیوار و یا وجود نم (وجود شکست ناشی از نم در سطح گچ و رنگ) به هیچ عنوان کاغذ های دیواری قابل بهره برداری مطلوب نخواهند بود و در مدت زمان کوتاهی بعد از نصب با مشکلاتی نظیر بلند شدگی قسمت کوچک یا حتی بخش بزرگی از کار از روی دیوار و یا نمایان شدن درز های محل نصب مواجه خواهد شد.

دوستدار محیط زیست بودن

این جنس از کاغذ های دیواری های گروه لوکس آبان به علت دارا بودن درصد بالایی از کاغذ که توانسته جایگزین مناسبی برای ترکیبات بالای انواع مواد پلاستیکی و پلیمری که در کاغذ دیواری های رایج وجود دارد، توجه ویژه ای به بحث سلامت محیط زیست در کنار توجه ویژه به بحث سلامت بهداشتی مصرف کنندگان محترم داشته باشد.البته از نکات مهم و قابل توجه که باید به هنگام یک خرید به آن توجه کرد جنس کاغذی است که استفاده می شود.

وجود الیاف کاغذ که اصطلاحاً سلولز نامیده می شود، طبق بخش نامه سلامت و بهداشت آمریکا در سال 2015 به تولیدکنندگان این کشور ابلاغ شد، میبایست 80 درصد بافت کاغذ های دیواری از مواد کاغذی باشد تا از این طریق با کم شده میزان مواد پلاستیکی به کار رفته در کاغذ سلامتی را برای مصرف کنندگان فراهم آورد.

هزینه و زمان تهیه کاغذ دیواری های سه بعدی

این نوع از محصولات گروه آبان بر خلاف محصولات دیگر که جنبه تولید انبوه و وارداتی دارد، صرفا بعد از سفارش مشتری و انتخاب تصویر دلخواه در هر طرح و رنگ و زمینه ای و همچنین دقیقا در ابعاد دیوار و محل مورد نظر در جنس کاغذ اعلامی برای تهیه به کارگاه اعلام می شود. این زمان می تواند بسته به ابعاد سفارش و همچنین زمان های خاص از نظر ترافیک سفارشات، بین 4 روز تا یک هفته متغیر باشد.

همچنین گروه لوکس آبان با امکان ارسال این محصول خود به تمام شهرها، شرایط یکسانی را برای مشتریان عزیز خود فراهم آورده است.

این محصول از نظر هزینه در رده محصولات با محدوده قیمتی متوسط رو بالا دسته بندی می شود و جنس ورق و جنس و کیفیت تصویر و رنگ موضوعی است متاسفانه در هیاهوی توجه به قیمت محصول از نظر مشتریان پنهان می ماند با این همه گروه لوکس آبان با دارا بودن طرح های تشویقی فروش ویژه در برخی از ایام سال، شرایط مناسبی را برای خریداران واقعی محصولات خود فراهم آورده است.



به "کاغذ دیواری سه بعدی" امتیاز دهید

2 کاربر به "کاغذ دیواری سه بعدی" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذ دیواری سه بعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252