اجرای درست عملیات بازسازی

برای اجرای بازسازی، ساختمان نیاز به تحقیق و بررسی و پرس و جو از افراد مجرب دارید. در اجرای بازسازی باید به نکاتی توجه کنید که در این مقاله گردآوری شده است.

اجرای درست عملیات بازسازی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، اندازه گیری اشتباه کابینت، انتخاب شخص نامناسب برای اجرای بازسازی ساختمان، پیش بینی کاملا اشتباه در مورد هزینه های ساختمان و استفاده از متریال ناکارآمد در بازسازی ساختمان برخی از مسائلی هستند که وجود آنها می تواند کاربازسازی ساختمان را با مشکل مواجه کند.

تخمین درست هزینه بازسازی ساختمان

یکی از متداول‌ترین اشتباهاتی که در اجرای بازسازی ساختمان رخ می‌دهد تخمین نادرست هزینه‌های اجرای آن است. در بیشتر مواقع افراد از طرح شکل گرفته در ذهن خود قیمت پایین‌تری را در بازسازی خانه در نظر گرفته و به مشکل برمی‌خورند. برای اجرای بازسازی ساختمان بهتر است از افراد مجرب این حوزه کمک بگیرید.

اندازه گیری درست کابینت آشپزخانه

بارها دیده شده که بعد از نصب کابینت دیگر جایی برای گذاشتن ماشین لباسشویی نمی‌ماند. اندازه‌گیری درست کابینت با توجه به امکانات آشپزخانه یکی از مهمترین کارهایی است که باید با دقت تمام آن را انجام بدهید.

انتخاب درست پیمانکار

هیچ ارزانی بی حکمت نیست؛ در اجرای بازسازی ساختمان به دنبال ارزانترین شخص برای این کار نباشید. برای انتخاب مجری بازسازی ساختمان تجربه را ملاک خود قرار بدهید و کارهای قبلی مجری بازسازی ساختمان را مشاهده و با مشتریان قبلی وی صحبت کنید تا به اطمینان کافی برسید.

بعد از انتخاب چند پیمانکار مجرب می توانید قبمت پیشنهادی آنها را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنید.

اگر در انتخاب پیمانکار اشتباه نکرده باشید به دلیل مدیریت پروژه های مختلف او می تواند نزدیکترین هزینه را به هزینه واقعی بازسازی ساختمان، تخمین بزند.

یک پیمانکار حرفه ای علاوه بر تخمین هزینه اجرای بازسازی ساختمان باید به طور نسبتا دقیق مواردی همچون طریقه حمل وسایل قدیمی از منزل، بیمه شدن کارگران، مزد پیمانکار، صدور و داشتن مجوز کار، دادن قیمت دقیق مصالحی از قبیل شیرآلات، کاشی و سرامیک، کفپوش‌ها و کابینت‌ها را به صاحب کار ارائه کند در غیر این صورت یا پیمان‌کار حرفه‌ای و با تجربه نبوده و یا کار بازسازی را ساده گرفته که این کار می ‌واند منجر به مشکلاتی شود.

آیا بعد از بازسازی باید آشپزخانه مدرن داشته باشیم؟

اجرا کردن آشپزخانه به صورت مدرن با آپشن‌های روز سبب شده تا در کوتاه ترین زمان از مد افتاده و ارزش خانه را پایین بیاورد. در زمان بازسازی آشپزخانه از لوازم لوکسی همچون یخچال های ساید بای ساید، اجاق گازهای دوتایی و یا خشک کن استفاده نکنید تا در زمان اندکی از مد نیفتند.

افرادی نیز که به داشتن آشپزخانه‌های جزیره‌ای علاقه دارند، باید به این نکته توجه کنند که کابینت قرار داده شده در وسط آشپزخانه باید از همه جهات با سایر کابینت‌ها حداقل یک متر فاصله داشته باشد.



به "اجرای درست عملیات بازسازی" امتیاز دهید

2 کاربر به "اجرای درست عملیات بازسازی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای درست عملیات بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252