استفاده از کفپوش PVC در عملیات بازسازی

اگر دوست دارید بازسازی ساختمان شما به بهترین شکل انجام شود و به نتیجه مطلوبتان برسید، باید در انتخاب مصالح و لوازم مورد نیاز برای این کار دقت کنید. پس بهتر است در ابتدا در مورد انتخاب هایتان برای مصالح اطلاعات کافی داشته باشید. در ادامه می خواهیم شما را با کفپوش PVC برای بازسازی کف منزل آشنا کنیم.

استفاده از کفپوش PVC در عملیات بازسازی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، پلی وینیل کلراید یا PVC نوعی پلاستیک است که از مواد پتروشیمی ساخته می شود. کفپوش پی وی سی یکی از انواع محبوب کفپوش ها برای بازسازی خانه است. کفپوش پی وی سی امروزه انتخاب بسیاری از ساختمان سازها و طراحان دکوراسیون است، چرا که قیمت بسیار پایینی دارد و مشکلات چسب کاری هنگام نصب را هم ندارد.

کفپوش PVC در مکان های پر رفت و آمد که نیاز به شستشو مداوم ندارند استفاده می شود، مکان هایی مانند ساختمان های تجاری و اداری. پی وی سی مقاومت زیادی در برابر خط و خش، پارگی، شکستگی و ضربه دارد.

کفپوش پی وی سی در سالن های ورزشی از جمله سالن های ورزش های رزمی استفاده می شود. استحکام، انعطاف پذیری و نرمی این نوع کفپوش ایمنی ورزشکاران در زمان تمرینات رزمی را تضمین می کند. پی وی سی همچنین عایق خوبی برای صدا است، زمانی که زیر آن لایه ای از جنس فوم قرار داده شود. پی وی سی خاصیت ضد آب بودن هم دارد و می توان برای بازسازی آشپزخانه و بازسازی حمام هم از آن استفاده کرد.

نصب این کفپوش بسیار راحت است. در زمان بازسازی ساختمان می توانید بدون استفاده از چسب یا هر ماده اضافه دیگری آن را نصب کنید، چرا که کفپوش PVC به صورت پازلی به هم جفت می شود. از مزایای دیگر کفپوش پی وی سی تنوع زیاد در طرح، رنگ و جنس آن است.

از معایب کفپوش پی وی سی می توان به حساس بودن آن به نور اشاره کرد. این کفپوش نسبت به نور خورشید مقاومت رنگی کمی دارد و رنگ آن به مرور از بین می رود. کفپوش پی وی سی اگر جنس و کیفیت بالایی نداشته باشد، در برخورد با اجسام تیز به راحتی پاره می شود.



به "استفاده از کفپوش PVC در عملیات بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از کفپوش PVC در عملیات بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252