طراحی دکوراسیون آلاچیق را با چه المانهایی بهبود دهیم

برای طراحی دکوراسیون آلاچیق میتوانید از لوازم و المان های مختلفی استفاده کنید، که در ادامه برایتان خواهیم گفت.

طراحی دکوراسیون آلاچیق را با چه المانهایی بهبود دهیم

به گزارش گروه ساختمانی آبان، المانهای پیشنهایدی در دکوراسیون آلاچیق:

آتشدان و آبنما آلاچیق

یکی از ایده های مجذوب نماینده استفاده از آتشدان و آبنما در فضای آلاچیق و تارم است. طراحی بخشی از فضای سایبان مانند شومینه فضای باز، آتشدان و آبنما با استفاده از متریال آجر زیبایی آن را دوچندان می نماید. اگر به طراحی سایبان در فضای حیاط خانه علاقمندید، از آبنمای حیاطی در کنار آن بهره ببرید.

پرده و حصیر در جداره های آلاچیق

پرده ها و پارچه ها در روزهای آفتابی تابستان برای ایجاد سایه در فضای آلاچیق بسیار مناسب هستند. حصیر به عنوان یک متریال بومی در منطقه ها جنوبی برای سایه اندازی آلاچیق بسیار پرکاربرد است. به طور کلی برای تعریف حریم خصوصی در محیط آلاچیق مناسب هستند. هماهنگی در طراحی پارچه مبلمان و پرده ها در جداره سایبان، یک ایده بسیار مجذوب نماینده برای طراحی دکوراسیون فضای آلاچیق است.

انواع صندلی و تخت در آلاچیق

برای طراحی فضای سایبان ها از انواع صندلی ها و تخت ها بهره ببرید. میز و صندلی تاشو برای ایجاد فضای نشیمن در محوطه خانه انتخاب مناسبی هستند. تخت و ننوهای زیبا در کنار سایبان برای استراحت در فضای باز استفاده می شوند. از مبلمان های مخصوص طراحی فضا باز بهره ببرید زیرا این نوع مبلمان ها متناسب با تغییرات آب و هوایی از متریال های مقاوم و بادوام طراحی شده اند.

میز ناهارخوری آلاچیق

بخشی از فضای سایبان را به قرار دادن میز ناهارخوری اختصاص دهید. با قرار دادن میز ناهارخوری و صندلی های فلزی در فضای سایبان فلزی یک هماهنگی زیبا در متریال ها ایجاد کنید. فلاورباکس های چوبی زیبایی فضا را دوچندان می نمایند.

باربیکیو در آلاچیق

در فضای سایبان محوطه خانه از باربیکیو بهره ببرید. با قرار دادن باربیکیو دیواری در فضای سایبان و تارم، یک تجربه شیرین آشپزی در فضای باز خواهید داشت. میز و صندلی ها را در کنار فضای باربیکیو برای برگذاری دورهمی های محبت آمیز و خانوادگی و یا برای طراحی دکوراسیون شب یلدا بهره ببرید.

گل و گیاهان تزئینی آلاچیق

گل و گیاهان تزئینی نقش اصلی را در طراحی دکوراسیون فضای سایبان خانه شما دارند. فلاورباکس ها برای کاشت گل وگیاهان به شما یاری می نمایند. انواع مختلفی از گلدان ها و فلاورباکس ها وجود دارند، اما شما می توانید از لوازم در دسترس مانند بطری ها و جعبه های چوبی به عنوان گلدان بهره ببرید. طراحی فلاورباکس ها در جداره سایبان ها زیبایی آن را دوچندان می نماید.

قفسه های کتاب و انواع اکسسوری ها در آلاچیق

با طراحی قفسه و شلف کتاب، فضایی مناسب برای مطالعه در سایبان خانه ایجاد کنید. قفسه های چوبی و فلزی در هماهنگی با متریال میز و صندلی تاشو و تاب ننویی، فضای آلاچیق را زیباتر جلوه می دهند.

نورپردازی آلاچیق

نورپردازی برای استفاده از محیط سایبان در شب ضروری است. تجهیزات نوری برای طراحی نورپردازی فضای آلاچیق بسیار متنوع هستند. ریسه های نوری، لامپ های ال. ای. دی، خطی، زمینی و انواع شمع ها برای طراحی نورپردازی فضای سایبان و کلاه فرنگی استفاده می شوند.



به "طراحی دکوراسیون آلاچیق را با چه المانهایی بهبود دهیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی دکوراسیون آلاچیق را با چه المانهایی بهبود دهیم" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون آلاچیق را با چه المانهایی بهبود دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252