انواع کفپوش برای انتخاب در بازسازی

دیگر مانند گذشته گزینه ها برای کف سازی کم نیست. در زمان بازسازی ساختمان شما می توانید از میان انواع کفپوش ها مناسب ترین را انتخاب کنید و خانه جدید خود را به بهترین و مناسب ترین شکل بسازید. در ادامه برخی از انواع کفپوش را به شما معرفی می کنیم.

انواع کفپوش برای انتخاب در بازسازی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، برای جذاب کردن فضای منزلتان می توانید در زمان بازسازی ساختمان از کف پوش پارکت استفاده کنید که به خاطر داشتن طرح های زیبا در طراحی دکوراسیون منزل شما هم تاثیرگذار خواهد بود. پارکت جذابیت و زیبایی فراوانی و البته دوام طولانی دارد. یک مشکل عمده این نوع کف پوش تاب برداشتن آن است.

یکی دیگر از انواع کف پوش، کف پوش لمینیت است. این کف پوش مشکل کف پوش های پارکت را بر طرف کرده است. حدود 30 سال قبل یک شرکت سوئدی این نوع کف پوش را وارد بازار کرد. این کف پوش با ضخامت بین 6 الی 12 میلیمتر تولید می شود.

برای بازسازی خانه قدیمی و انتخاب کف پوش بهتر است که از کف پوش های لمینیت با ضخامت 8 میلی متر استفاده کنید. کف پوش هایی با ضخامت بالا در باز و بسته شدن درهای ساختمان مشکل ایجاد می کنند. کف پوش لمینیت به خاطر داشتن لایه چوبی در بازسازی کف رستوران استفاده نمی شود، چرا که در طولانی مدت و بر اثر رفت و آمد مشتریان فرسوده می شود. در ضمن این نوع کف پوش ها در هنگام راه رفتن تولید صدا می کنند.

برای این که مشکل سر و صدا حل شود می توان از زیر سازی با استفاده از لایه فوم استفاده کرد. لایه فوم دو نوع معمولی و سایلنت دارد که فوم سایلنت نسبت به فوم معمولی در از بین بردن سر و صدا بهتر عمل می کند اما قیمت بالاتری دارد. در انتخاب رنگ فوم دقت کنید چرا که فوم سیاه بوی بدی دارد، زیرا بازیافتی است.

نوع دیگری از کف پوش کف پوش PVC است که در تماس با آب تغییر شکل می دهد، ولی لمینیت و پارکت این طور نیستند. این نوع کف پوش نسبت به کف پوش های دیگر قیمت مناسب تری دارد و نصب آن راحت تر است. برای نصب این نوع کف پوش باید به صورت دقیق کف سازی کرد.



به "انواع کفپوش برای انتخاب در بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع کفپوش برای انتخاب در بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252