ایده هایی برای بازسازی سقف اتاق کودک

اتاق کودک بخشی است که در زمان بازسازی ساختمان باید توجه زیادی به آن بکنید. کودک مدت زیادی را در این اتاق سپری می کند و اگر محیطی خوشایند در اختیارش بگذارید، او هم اوقاتی خوش را در آن سپری خواهد کرد.

ایده هایی برای بازسازی سقف اتاق کودک

به گزارش گروه ساختمانی آبان، یکی از آسان ترین راه ها برای بازسازی سقف اتاق کودک، استفاده از طرح آسمان شب و ستاره های درخشان است. احتمالا با ستاره های فلورسنتی که شب ها هنگام خاموش شدن چراغ ها می درخشند برخورد کرده باشید. این ستاره ها هر چند خیلی ساده هستند اما در شب محیط اتاق را درخشان می کنند و همین امر موجب هیجان زیاد بچه ها می شود.

طرح آسمان شب با کلی ستاره های درخشان می تواند ظاهر شگفت انگیز آسمان شب را در اتاق کودک ایجاد کند. اگر برای بازسازی ساختمان به طرح آسمان و ستاره در اتاق کودک خود علاقه ای ندارید و می خواهید سقف اتاق کودک تان طرحی متنوع تر و با حال هوای شاد و پر از انرژی داشته باشد، می توانید طرح های دیگری را همراه با رنگ های شاد و متنوع به سقف اتاق اضافه کنید.

در زمان بازسازی ساختمان هیچ گاه جلوه ای که یک رنگ روشن و زیبا بر روی سقف ایجاد می کند را دست کم نگیرید. رنگ های پاستیلی و نواری خیلی خوب سقف را تزئین می کنند و به آن طراحی خاص می دهند. اگر رنگ احساس خوبی به شما انتقال نمی دهد، می توانید به عنوان جایگزین از کاغذ دیواری استفاده کنید. کاغذ دیواری علاوه بر رنگ، الگوها و طرح های متنوع تری را به شما ارائه می دهد.

ساخت و یا خرید انواع آویزهای تزئینی کودکانه می تواند حال و هوایی جالب توجه به سقف اتاق بدهد. این آویزها می توانند شامل تورهای رنگی زیبا، انواع بادکنک، دکوری ها و آویزهای بامزه باشند که زیبایی اتاق کودک شما را چندین برابر خواهند کرد. طرح رنگین کمان یک طرح خاص و شاد است که می تواند زیبایی را به سقف اتاق کودک تان اضافه کند.



به "ایده هایی برای بازسازی سقف اتاق کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی برای بازسازی سقف اتاق کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252