بازسازی بناها به سبک مینیمال

بسته به سبک بازسازی ساختمان برای اجرا نیاز به طرح ها و امکانات متفاوتی نیاز دارید. سبک مینیمال یکی از سبک های بازسازی ساختمان است که در این مقاله به معرفی آن پرداخته ایم.

بازسازی بناها به سبک مینیمال

به گزارش گروه ساختمانی آبان، استفاده از رنگ های سردی همچون استخوانی و فیلی در طراحی دکوراسیون منزل، فضای زیباتری را به محیط خانه می دهد و خانه را به شکلی تغییر می دهد که بزرگتر از حالت قبل آن به نظر می رسد.

اگر قرار است در بازسازی ساختمان از روش مینیمال استفاده کنید باید در طرح داخلی و خارجی ساختمان تغییراتی اعمال کنید. یکی از این تغییرات استفاده از اشکال هندسی ساده در طرح داخلی و خارجی ساختمان است.

یکی دیگر از ویژگی های طراحی و یا بازسازی ساختمان به روش مینیمال طراحی بخش های آن به صورت فضای باز می باشد. در این سبک سعی می شود در در فضاهای داخلی ساختمان از کمترین وسایل استفاده شود. فضاهای گسترده و باز با کم ترین تعداد وسایل ضروری می تواند جذابیت خانه را بیشتر کند. شعار مینیمایسم ها عنصر ساده گرایی است و لوکس گرایی و استفاده از وسایلی که تنها جنبه تزئینی دارند در این مکتب جایی ندارند.

استفاده از پنجره های نورگیر بزرگتر یکی دیگر از ویژگی های طراحی و بازسازی ساختمان به سبک مینیمال است. پنجره ها معمولا طوری طراحی و ساخته می شوند که عایق مناسبی برای حرارت و صدا باشند. معمولا این پنجره ها را با پرده های حریر یا کرکره ای ترکیب می کنند تا جلوی تابش نور مستقیم خورشید را نگیرد. اصل سادگی جزئی جدانشدنی از سبک مینیمال می‌باشد.

هماهنگی بین اجزا یکی دیگر از ویژگی های سبک طراحی و بازسازی ساختمان به سبک مینیمال است. هماهنگی بین اجزا از طریق نظم هندسی رعایت می گردد. در بازسازی ساختمان به روش مینیمال در همه فضاهای خانه خط های عمودی یا افقی استفاده می شود چرا که استفاده از خطوط صاف و کشیده رعایت اصل سادگی را در این سبک محسوس تر می کند.

در سبک مینیمال سعی می شود با کمترین تزئین به یک خروجی دلنواز و جذاب رسید. در سبک مینیمالیسم معمولا از بافت ها به جنس های مختلفی همچون پشم، گلدان هایی با گل های طبیعی، کوسن های رنگارنگ، تابلوهای بزرگ هنری که روی دیوارهایی به رنگ خنثی و لوسترهایی با اشکال هندسی برای تزئین استفاده می شود.



به "بازسازی بناها به سبک مینیمال" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازسازی بناها به سبک مینیمال" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بناها به سبک مینیمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252