بازسازی بنا های قدیمی از ابتدا تا انتها

بازسازی ساختمان مقدماتی دارد که باید به خوبی به آنها توجه کرد، تا بهترین نتیجه حاصل شود و شما بتوانید در محیطی ایمن و بهینه زندگی کنید. مهم است که کار را به دست افراد حرفه ای بسپارید، کسانی که در مورد این کارهای اولیه اطلاعات کافی و تجربه لازم را دارند.

بازسازی بنا های قدیمی از ابتدا تا انتها

به گزارش گروه ساختمانی آبان، فرآیند بازسازی ساختمان قدیمی زمانی شروع می شود که شما مجوز ساخت را بگیرید. تاریخ شروع کار مهم است چرا که شما باید در مدت 12 ماه از دریافت مجوز ساخت، بازسازی ساختمان و یا ساخت بنا تازه خود را شروع کنید و در عرض 2 سال آن را تمام کنید.

در فرآیند بازسازی ساختمان قدیمی، مدیر پروژه باید بر پیشرفت پروژه نظارت داشته باشد. او باید بازرسی های لازم را سازمان دهی کرده و از درستی انجام تمامی مراحل اطمینان حاصل کند. صورتحساب ها را همان گونه که در قرارداد آمده به موقع پرداخت کنید و اگر می توانید کمی زودتر از موعد پرداخت کنید. گواهینامه ها و مجوزهای مربوط به برق شهری و گاز را دریافت و مستند سازی کنید.

اطمینان حاصل شود که همه چیز در مورد مجوز ساختمان، برنامه ها و قراردادهای شما مشخص شده هستند. همانطور که در قرارداد شما اشاره شده است، باید تمام پرداخت های نهایی را انجام دهید. از پرداخت تمام هزینه های شورا نیز اطمینان حاصل کنید. در این مرحله از فرآیند بازسازی ساختمان قدیمی خود می توانید پس از تکمیل ساخت، مجوز شورای شهر را به صورت یک گواهینامه دریافت کنید.

در اواخر فرآیند بازسازی ساختمان قدیمی، بازبینی نهایی پروژه توسط شورا برای صدور گواهی پایان کار انجا می شود. برای اکثر پروژه های بازسازی ساختمان دریافت گواهی، پایان فرآیند بازرسی است. با این حال، اگر ساختمان شما دارای یک سیستم خاص مانند آسانسور یا سیستم های هوشمند باشد، به دلایل ایمنی نیاز به نظارت منظم و پیوسته دارد.



به "بازسازی بنا های قدیمی از ابتدا تا انتها" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازسازی بنا های قدیمی از ابتدا تا انتها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بنا های قدیمی از ابتدا تا انتها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252