نکات بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

در لیست بازسازی ساختمان همواره نام سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد. کاشی کاری، تعویض لوله ها و افزایش دکوراسیون تنها بخش‌هایی از این نوع بازسازی هستند.

نکات بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

به گزارش گروه ساختمانی آبان، توالت و حمام از بخش‌های مهم هر خانه هستند که به بهداشت فردی و شخصی افراد خانواده تاثیرگذار هستند. بنابراین بعد از بازسازی ساختمان باید این بخش به محیطی زیبا و بسیار تمیز تبدیل شده و به صورت کامل مرمت شود.

هزینه بازسازی حمام و توالت

بسته به حجم بازسازی ساختمان در این ناحیه هزینه‌ها با هم متفاوت دارند. از این رو نمی‌توان قیمت ثابتی برای بازسازی این بخش از ساختمان تعیین نمود. اگر در لیست بازسازی ساختمان توالت و حمام نیز وجود داشته باشند مطمئن باشید هزینه بازسازی بالا خواهد رفت. متریال به کار رفته در بخش های توالت و حمام به طور معمول گرانتر از بخش‌های دیگر هستند.

تعویض کاشی و سرامیک، تغییر کفپوش، قرارگیری تجهیزات بهداشتی مانند روشویی و تغییر محل قرارگیری اجزای حمام و توالت از انواع بازسازی‌هایی هستند که به طور معمول انجام می‌گیرد.

یکی از رایج‌ترین تغییراتی که در زمینه بازسازی ساختمان صورت می‌گیرد همان تعویض شیرها و دوش‌های قدیمی آن است.

در حالت معمول شیرآلات منزل به دلیل کهنه شدن و یا از کار افتادگی نیاز به تعویض پیدا می کنند. هزینه تعویض شیرآلات کهنه و یا معیوب آن قدر بالا نیست پس آن چنان نگران هزینه های تعویض لوله‌ها نباشید.

تعویض توالت به توالت فرنگی

یکی از اهداف بازسازی توالت خانه تغییر آن به توالت فرنگی می‌باشد. یکی از مهم ترین تغییراتی که این روزها در فضای خانه‌ها صورت می گیرد تغییر توالت ایرانی به توات فرنگی است. تعویض توالت ایرانی به فرنگی کاری زمان بر و هزینه بر است. مطمئن باشید تغییر ساختار توالت قدیمی به توالت فرنگی هزینه بازسازی ساختمان را به شدت افزایش می دهد. برای اجرای توالت فرنگی باید  چاه فاضلاب توالت ایرانی را پر کرده و تغییرات بنیادی در سیستم لوله کشی توالت داد.



به "نکات بازسازی سرویس بهداشتی و حمام" امتیاز دهید

2 کاربر به "نکات بازسازی سرویس بهداشتی و حمام" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات بازسازی سرویس بهداشتی و حمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252