با بازسازی منزل می توانید بهتر خانه را اجاره دهید

با یک خانه ای که ظاهر شیکی دارد دیگر خیالتان از مورد پسند واقع شدن راحت است، هزینه هایی که در مقایسه با خالی ماندن ملک یا و یا دیر اجاره رفتن آن، بسیار مقرون به صرفه نیز میباشد.

با بازسازی منزل می توانید بهتر خانه را اجاره دهید

به گزارش گروه ساختمانی آبان، پروژه خرید یک خانه نسبتاً قدیمی، بازسازی منزل آن به منظور اجاره دادن نیز کاری است که بسیاری از افراد که به خانه ها به عنوان گزینه ای برای سرمایه گذاری طولانی مدت نگاه می نمایند، نیز بسیار رایج است. قطعاً مستاجرین برای اجاره و رهن خانه سمت خانه هایی می فرایند که از نظر ظاهری و دکوراسیون داخلی مناسب و پاسخ گو احتیاجهایشان باشد.

در ادامه به شما راهکارهایی ارائه می دهیم تا در اجاره منزل خود یا خانه ای که برای سرمایه گذاری خریده اید، پیروز تر عمل کنید. با این مقاله و سرفصل های زیر همراه باشید:

انتخاب ملک مناسب برای بازسازی خانه و اجاره دادن

شما همیشه می توانید پروژه های بازسازی، املاکی را پیدا کنید که قابل سرمایه گذاری باشند. خانه هایی که شرایط ظاهری مناسبی ندارند، قیمتی کم تر از قیمت متوسط خانه های منطقه دارند و برای بازسازی مناسب تر هستند اما به این موضوع هم دقت کنید که باید خانه مورد نظر شما دارای اسکلت بندی قوی باشد.

قبل از بازسازی و نوسازی ملک مورد نظر حتماً از یک بازرس متخصص بخواهید تا فونداسیون خانه و برق کشی و لوله کشی را آنالیز کند؛ زیرا حل این گونه مسائل احتیاجمند صرف هزینه های زیادی است. هم چنین اطمینان حاصل کنید که درب و پنجره ها تخته های پوسیده نداشته باشند.

وقتی می خواهید در یک منطقه خاص سرمایه گذاری کنید، تحقیق کنید که احتیاج فعلی این منطقه برای املاک چه قدر است و یا فرایندهای مهاجرت به این منطقه چگونه است. هم چنین متوسط قیمت ها را برای اجاره منزل مسکونی آنالیز کنید.

آنالیز هزینه های بازسازی و نوسازی

وقتی ملک مورد نظر خود را پیدا کردید، باید قبل از آغاز بازسازی ساختمان آن، هزینه هایی را که پرداخت خواهید کرد، تخمین بزنید. اطمینان حاصل کنید که سود به دست آمده ارزش زحمات و هزینه های پرداختی شما را داشته باشد. شما می توانید جهت بالا بردن سود دهی اجاره و رهن خانه خود با یک تیم بازرسی املاک همکاری کنید.

دکوراسیون و چشم انداز داخلی

وقتی می خواهید اجاره و رهن آپارتمان شما سریع تر و راحت تر صورت گیرد باید به احتیاج های مراجعین توجه کنید و خدمات عامه پسند ارائه دهید. برای مثال عموم مردم منزلی را انتخاب می نمایند که نورگیری مناسبی داشته باشد، تک واحدی باشد، دارای کنتور های آب و برق و گاز مجزا باشد، سالن مربع شکل داشته باشد و آشپزخانه فضای کافی برای قرار دادن لوازم مورد احتیاج داشته باشد.

هم چنین به این نکته توجه داشته باشید که سرویس بهداشتی در کنج و از دید عموم خارج باشد. امکانات دیگری همانند بالکن، پارکینگ، کمد دیواری، سیستم اطفای حریق، کاغذ دیواری و رنگ روغن ضروری نیستند ولی وجود آن ها از امتیازات منزل حساب می گردد.

برای طراحی دکوراسیون جذاب به مد های روز و سلایق جدید توجه داشته باشید. هم چنین می توانید برای نوسازی خانه خود از طراح مد یاری بگیرید.

تأثیر رنگ های دکوراسیون بر روحیه افراد

رنگ ساختمان می تواند افکار و حالات را تحت تأثیر قرار دهد. قبل از رنگ آمیزی ساختمان اطلاعاتی درباره رنگ و اثرات آن کسب کنید. به یاد داشته باشید که هر رنگ اثرات روانی خاص خودش را دارد. رنگ ها می توانند احساسات مختلف ازجمله آرامش تا خشم را به افراد منتقل نمایند. رنگ خیلی سریع اتاق شمارا دگرگون می نماید ولی این نکته را نیز در نظر بگیرید که تعدد رنگ ها اتاق شما را شلوغ نموده و نامنظم جلوه می دهد. بیشتر مراجعه نمایندگان برای اجاره منزل اتاق های نامنظم را در اولویت خود قرار نمی دهند. رنگ های روشن ترکیب اتاق های شمارا گسترده تر نمایش می دهند و رنگ های تیره اتاق ها را صمیمی تر و گرم تر نمایش می دهند.

رنگ قرمز

انرژی اتاق شما با این رنگ افزایش یافته و هیجانات شما تحریک می گردد. رنگ قرمز فشارخون و ضربان قلب انسان را بالا می برد.

رنگ بنفش

رنگ بنفش تیره با تجمل در ارتباط است و رنگ بنفش روشن همانند رنگ آبی آرامش بخش بوده و احساس سردی و بی روحی ندارد.

رنگ زرد

رنگ زرد انرژی زا است ولی در محیط های زردرنگ افراد ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. رنگ زرد برای تحریک اعصاب و پاک سازی بدن مورداستفاده قرار می گیرد.

رنگ آبی

رنگ آبی آرامش بخش و صلح آمیز است. معمولاً رنگ آبی را بارنگ های گرم تر متعادل می نمایند.

رنگ سبز

رنگ سبز گره های روحی را باز می نماید و دارای اثر آرام بخش است. رنگ سبز استرس را کاهش می دهد.

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی نشان دهنده شور و هیجان است و ایده مناسبی برای سالن ورزشی است. رنگ نارنجی انرژی را افزایش می د هد.

رنگ های خنثی

رنگ های خنثی مثل سیاه، سفید و خاکستری انعطاف پذیری بالایی دارند و در دکوراسیون بهتر است مقدار کمی از آن ها استفاده گردد.

ملکی که شما بازسازی یا نوسازی می کنید پس از خاتمه کار مخاطبان بیشتری خواهد داشت. پس عجله نکنید و اجازه دهید فرایند پروژه تا آخر پیش برود زیرا مراجعه نماینده از طرح هایی که در ذهن شماست و اجرایی نشده بی خبر است و فقط طرح های اجرا شده را مشاهده می نماید. تغییرات ایجاد شده باید عامه پسند و قابل توجه باشند تا شما بهترین گزینه در نظر مخاطبین اجاره و رهن خانه تداعی شوید.



به "با بازسازی منزل می توانید بهتر خانه را اجاره دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بازسازی منزل می توانید بهتر خانه را اجاره دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252