ترمیم گچ دیوار در زمان بازسازی ملک

گچ دیوار بخش مهمی از هر ساختمان است، چرا که محدوده وسیعی از پوشش داخلی را تشکیل داده و ظاهر تمیز و بدون اشکال آن باعث خوب جلوه کردن فضای داخل خانه می شود. به همین خاطر مهم است که در زمان بازسازی ساختمان گچ دیوارها را هم ترمیم کنید.

ترمیم گچ دیوار در زمان بازسازی ملک

به گزارش گروه ساختمانی آبان، در زمان بازسازی ساختمان برای تعمیر گچ دیوار، باید با گچ اصلی روی دیوارها و سقف با مراقبت رفتار کنید. بر خلاف گچ های صاف، گچ سخت سیمانی و گچ هایی که امروزه مرسوم هستند، گچ های قدیمی بافت نازکتر و انعطاف پذیرتری دارند. این باعث می شود دیوار بتواند رطوبت را پراکنده کند. حفظ این ویژگی ها بخش بسیار مهمی از تعمیرات گچ دیوار است. گچ دیوارها و سقف به آسانی می تواند تعمیر شود. اگر چه گچ کاری ممکن است آسان به نظر بیاید، اما کاری است که به مهارت بسیاری نیاز دارد. بنابراین اگر خودتان تجربه کافی ندارید بهتر است با تیم متخصص ما تماس گرفته و در مورد پیدا کردن مناسب ترین مواد و دیگر نکته های این کار، مشاوره بگیرید.

تشخیص زودتر آسیب دیدگی گچ دیوارها به این معنی است که مشکل قبل از این که خیلی بد شود قابل برطرف کردن خواهد بود. گچ معمولا به خاطر عوامل خارجی مانند ضربه یا رطوبت آسیب می بیند. با گذشت زمان، گچ ممکن است از سطح زیریش جدا شود.

برخی از ترک ها و ریختگی ها در گچ دیوار ممکن است سطحی یا موضعی باشند. این آسیب ها می توانند به دلیل شکست سنگ یا چوب در زیر گچ باشد یا ممکن است مشکلات ساختاری بزرگتری را در ساختمان نشان دهند. برای درست کردن این آسیب ها باید ترک های نازک، ریختگی ها و قسمت های مرطوب در گچ را از بین ببرید و در تعمیرات گچ دیوار از یک گچ پرکننده خوب استفاده کنید. نظارت بر وضعیت ترک ها در طول یک دوره زمانی و بررسی کردن آن بر روی دیوار اهمیت بسیاری دارد. در زمان بازسازی ساختمان تعمیرات را با مواد سنتی مناسب و در موارد لازم با ترکیبی از گچ و آهک انجام دهید.



به "ترمیم گچ دیوار در زمان بازسازی ملک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمیم گچ دیوار در زمان بازسازی ملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252