تعمیرات و بازسازی بناهای قدیمی

تعمیرات و بازسازی خانه ها و ساختمان های قدیمی مسکونی و دفاتر اداری

همواره انجام تعمیرات و بازسازی منازل مسکونی و دفاتر اداری و تجاری با هر میزان سابقه ساخت با مشکلاتی روبرو بوده است. یافتن یک پیمانکار قابل اعتماد و حرفه ای یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان محترم است. تا بتوانند با کم ترین و مناسب ترین هزینه و در یک زمان بندی مناسب و در مدت تعیین شده ی پروژه اقدام به بازسازی و نوسازی خانه های قدیمی و دفترهای اداری کنند.

تعمیرات و بازسازی بناهای قدیمی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، پیمانکار مطمئن و تضمینی تعمیرات و بازسازی خانه و ساختمان قدیمی مسکونی و اداری و تجاری

در این زمینه نکته حائز اهمیت وجود سلیقه های مختلف و علایق متفاوت مشتریان بزرگ گروه لوکس ساختمانی آبان در بازسازی منازل قدیمی شان است. تا از این طریق بتوانند علاوه بر نوسازی خانه های قدیمی خود، تا جای ممکن هزینه های تعمیرات آپارتمان و ساختمان ویلایی را نیز کاهش دهند. با بازسازی و تعمیرات اساسی یا جزئی ساختمانی در ملک مورد نظر تغییرات لازم را در دکوراسیون و معماری پیکره خانه های قدیمی خود ایجاد نمایند و خانه مسکونی و دفتر اداری مذکور را جذاب و مقاوم کنند.

هزینه و قیمت تعمیرات و بازسازی و نوسازی منزل و ساختمان قدیمی در تهران و کرج

برای این منظور باید به نکات مهم و کلیدی در مراحل مختلف بازسازی و نوسازی منازل و ادارات و ساختمان های قدیمی اشاره کرد. که با دانستن این موضوعات هم در انتخاب بهترین و مطمئن ترین شرکت پیمانکار بازسازی و نوسازی توانایی انتخاب مناسب وجود دارد. هم می توانید یک زمان بندی مناسب و مشخص برای پروژه ساختمانی تان داشته باشید. نکته ی دیگر در این بازسازی مناسب ترین هزینه برای داشتن کیفیت تضمینی و بالای خدمات تعمیرات و بازسازی ساختمان توسط گروه آبان لوکس است.

تعمیرات اتصالات و تاسیسات مکانیکی در تعمیرات و بازسازی ساختمان های فرسوده و قدیمی مسکونی و اداری

یکی از مهم ترین بخش های بازسازی و تعمیر منازل و ساختمان های قدیمی در تهران و کرج که مشکلات زیادی را برای مشتریان بزرگ گروه آبان لوکس و متقاضیان تعمیرات و بازسازی تضمینی ساختمان در تهران و کرج به وجود آورده است. موضوع تعمیرات لوله کشی های آب و فاضلاب ساختمان های قدیمی است. با گذشت زمان و استفاده مکرر از تاسیسات ساختمان ها، آن ها نیاز به تعویض و حتی تغییرات و تعمیرات کلی در شبکه لوله کشی و فاضلاب ساختمان های قدیمی بیش از پیش احساس می شود.

اغلب مشتریان بازسازی و نوسازی منازل از وجود نم در ساختمان و یا محل های نزدیک به سرویس های بهداشتی گلایه و شکایت دارند و نیاز به تعمیرات بدون تخریب را از همکاران ما طلب می کنند. که برای این موضوع حتما نیاز به بررسی مسئله و بیان مطالبی به مشتریان محترم است.

در صورتی که محل خرابی و نم ساختمان مسکونی و دفتر اداری مشخص باشد. با بررسی های دقیق اکیپ بازسازی و نوسازی گروه آبان لوکس با کمترین تخریب محل مورد نظر در ساختمان معیوب و فرسوده بررسی شده و اقدامات لازم در زمینه تعمیر و نوسازی ملک انجام می گیرد. گاهی اوقات صرفا امکان نشت آب از اطراف لوله شکسته ی ساختمان وجود دارد، که این امر در پروژه های بازسازی و نوسازی از موارد بسیار رایج بوده که معمولا به علت اصطحلاک واشر ها و قسمت های آب بند در ساختمان ها و منازل قدیمی و ادارات اتفاق می افتد و معمولا با کمترین و ارزان ترین هزینه ها قابل تعمیر و نوسازی است.

تعمیرات و نوسازی و بازسازی آپارتمان قدیمی در تهران و کرج

از دیگر مواردی که در بخش تاسیسات لوله کشی منجر به نیاز مشتریان به تعمیرات و بازسازی خانه و حتی ادارات قدیمی آن ها می شود، پوسیدگی لوله کشی های آب سرد و گرم منازل و دفاتر اداری است. که مشکلات زیادی اعم از نشت آب، کم شدن فشار آب و هم چنین تغییرات مزه و رنگ آب آشامیدنی را برای ساکنین ملک مذکور به وجود می آورد.

در ساختمان های فرسوده معمولا لوله کشی های آب سرد و گرم را از مصالح فلزی( چدن) استفاده می کردند که همین امر باعث شده در تقاضاهای بازسازی و نوسازی خانه های قدیمی، درخواست تعویض لوله کشی به علت وجود رسوبات زیاد در لوله های آب آپارتمان شود. که برای این موضوع گروه تاسیسات و تعمیرات لوکس آبان معمولا به تخریب محل مورد نظر، قسمت های پوسیده لوله های چدنی را با لوله های پنج لایه جدید عایق، نوسازی و تعویض می نماید.

تعمیر سرویس های بهداشتی و شیرآلات در فرآیند تعمیرات و بازسازی ملک مسکونی و اداری

از اساسی ترین مواردی که در اکثر پروژه های بازسازی و نوسازی و تعمیرات مورد توجه مشتریان وبسایت است، تعویض شیرآلات فرسوده و همچنین تعویض توالت ایرانی و یا ایجاد و طراحی سرویس بهداشتی فرنگی در منازل قدیمی است. که کارشناسان گروه آبان لوکس با بررسی شرایط منزل و فضای موجود اقدام به طراحی و اجرای خواسته خانواده بزرگ مشتریان سایت و متقاضیان تعمیرات و نوسازی ساختمان می کند.

تعمیرات اتصالی برق و تاسیسات برقی در بازسازی و تعمیرات ساختمان های اداری و مسکونی قدیمی

در ساختمان های قدیمی یکی از عمده درخواست هایی که برای بازسازی و نوسازی منازل داده می شود، مشکلات عدیده در سیستم برق کشی و اتصالات ساختمان ها است. در خانه های قدیمی با گذشت زمان و در صورتی که از داکت های مناسب برای عبور سیم های برق استفاده نشده باشد و یا اینکه با گذشت زمان پوسیده و فرسوده شده باشد. باعث اتصالی هایی در منزل شده و حتی امکان سوزاندن وسایل برقی مصرفی در خانه و ادارات قدیمی وجود دارد. از این رو گروه لوکس آبان با دارا بودن مجرب ترین تکنسین های برق، بعد از بررسی دقیق اتصالی ها اقدام به رفع آن ها در کمترین زمان ممکن و با کمترین تخریب می نماید.

عمده ترین اتفاقی که در ساختمان های قدیمی که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند، می افتد از مدار خارج شده پریز های ساختمان هستند که مشتریان محترم با شکایت از این موضوع که بعضی از پریز ها کار نمی کند به ما مراجعه می کنند و تقاضای نوسازی در بخش تاسیسات برقی ساختمان خود را با قیمت ارزان و کیفیت تضمینی دارند.

مشکل ضعیف بودن آمپر سیم ها در تعمیرات و بازسازی ملک های فرسوده و قدیمی

از دیگر مواردی که در خانه های قدیمی اتفاق می افتد و نیاز به نوسازی و بازسازی تاسیسات برقی به شدت احساس می شود ضعیف بودن آمپر سیم ها به علت قدیمی بودن است. امروزه وسایل برقی که نیاز به ولتاژ بالا دارند در منازل بسیار مورد استفاده قرار میگیرند از این رو سیستم سیم کشی و فیوز های قدیمی توانایی پاسخگویی به ولتاژ مصرفی در این منازل قدیمی را نداشته و نیاز به تعویض و نوسازی دارند. که این امر در صورت عدم توجه می تواند خسارات جبران ناپذیری را به خانه ها و منازل قدیمی و حتی دفاتر اداری وارد کند و با اتصالی کردن منجر به آتش سوزی و تخریب کامل وسایل و آن مرکز اداری و تجاری شود.

از دیگر مواردی که در زمینه بازسازی تاسیسات برقی در ساختمان های قدیمی مورد درخواست خانواده بزرگ مشتریان گروه لوکس آبان است، مدرن کردن سیستم نور پردازی داخلی ساختمان های قدیمی است. در این قسمت به علت آن که امروزه بخش اعظمی از نور خانه ها از طریق نورپردازی با هالوژن ها و نور های مخفی انجام می شود. در ساخت و ساز و معماری داخلی ساختمان، وجود نورهای مستقیم کم تر مورد استفاده قرار می گیرد. در حین انجام تغییرات و تعمیرات و بازسازی خانه و مغازه و مرکز اداری با اصلاح نورپردازی های ساختمان های قدیمی می توان با داشتن نوری دل نشین و یک نواخت فضای گرم تر و آرام تری را با بازسازی و نوسازی و تعمیرات خانه های قدیمی برای ساکنین محترم تهران و کرج فراهم کرد.

گروه لوکس آبان گام به گام در کنار شما مشتریان بزرگ برای رفع جزئی ترین مشکلات برقی در منازل و خانه های قدیمی شما قراردارد و با استفاده از مصالح و مواد اولیه و تجهیزات با کیفیت، در نهایت محصولی تضمینی و محیطی با دوام و استاندارد به شما تحویل خواهد داد.

تعمیرات و بازسازی کف منازل و خانه های قدیمی و کاشی و سرامیک در تهران و کرج

از موارد مهم و اساسی که در بازسازی و تعمیر منازل و خانه های قدیمی به آن توجه می شود، تغییرات ظاهری ساختمان مورد نظر است. در منازل قدیمی از سنگ ها و کاشی و سرامیک هایی که در زمان ساخت و طراحی، وجود داشت، مورد استفاده قرار می گرفت که همین امر با پیشرفت تکنولوژی و محصولات جدید و متنوع تولید داخل و بعضا وارداتی، تفاوت زیادی از نظر کیفیت و وضوح و همچنین طراحی و رنگ بندی وجود دارد. یکی از ابتدایی ترین درخواست های خانواده بزرگ مشتریان سایت گروه لوکس آبان تعویض کاشی های سرویس بهداشتی و حمام و همچنین آشپزخانه در پروژه های بازسازی و نوسازی منازل قدیمی است.

که معمولا بعد از تعویض و نوسازی زیر ساخت های خانه های قدیمی اعم از تاسیسات برقی و مکانیکی و همچنین در صورت نیاز اصلاح پلان داخلی ساختمان ها، با نظر و مشاوره مستقیم مشتریان محترم سایت تعمیرات و بازسازی اقدام به تعویض و نوسازی کاشی و سرامیک در منازل می شود.

در این روش معمولا به دو طریق اقدام به تعویض و نوسازی کاشی و سرامیک می شود، در برخی از موارد به علت نشست دیوارها در طول زمان و همچنین به علت خرابی های ناشی از مشکلات تاسیساتی، علاوه بر نیاز به تخریب کاشی و سرامیک در بازسازی فضای مورد نظر، حتی امکان اصلاح دیوار زیرین با مصالح بنایی و سپس اقدام به زیرسازی مجدد و شروع کاشی کاری و نصب سرامیک است. که این امر اغلب از اتفاقات رایج در بازسازی منازل قدیمی است.

اما روش دیگری نیز در این بین وجود دارد که بدون تخریب انجام می شود و با توجه به کارشناسی فضای مورد نظر و همچنین عمر و شرایط موجود در ساختمان قدیمی، تصمیم گرفته می شود که در پروژه بازسازی و نوسازی کاشی و سرامیک صرفا بر روی کاشی های قدیمی چسبانده شود. این کار از این نظر که بدون تخریب انجام می شود، می تواند شرایط مطلوب تری را داشته باشد.

از دیگر موادری که در پروژه های بازسازی و نوسازی گروه آبان به آن توجه می شود انتخاب کف پوش مناسب برای قسمت هال و پذیرایی است که با توجه به بودجه تعیین شده و همچنین ابعاد فضا مورد نظر و طراحی که توسط گروه لوکس آبان انجام می شود، اقدام به پیشنهاد مناسب ترین و اقتصادی ترین کف پوش اعم از سنگ و یا سرامیک و یا پارکت مناسب می شود.

قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی پنجره ها در تعمیرات و بازسازی ساختمان های اداری و مسکونی فرسوده

از بخش هایی که توجه ویژه ای در بازسازی و نوسازی به آن می شود، مبحث تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های جدید و دوجداره است. همان طور که بسیاری از مشتریان سایت شرکت پیمانکار تعمیرات و بازسازی و نوسازی ساختمان آبان لوکس مطلع هستند پنجره های قدیمی خانه ها و دفاتر اداری و مجتمع های تجاری دارای نقاط ضعف بسیار هستند که در منازل و ملک های قدیمی بسیار از آن ها استفاده شده است و در پروژه های بازسازی و تعمیرات ساختمان اداری و مسکونی باید اصلاح و تعویض شوند.

از رایج ترین پنجره هایی که در خانه های قدیمی مورد استفاده قرار می گرفته است، پنجره های آهنی و آلومینیومی بوده است که هر کدام دارای نقاط ضعفی امروزه هستند. که در تعمیرات ساختمان باید با نسل جدید پنجره های دوجداره و یو پی وی سی تعویض شوند.

کاهش هزینه انرژی بعد از تعمیرات و بازسازی و نوسازی ساختمان قدیمی اداری و مسکونی

از نواقصی که پنجره های آلومینومی و آهنی دارند می توان به اتلاف انرژی و هدر رفتن دما و عایق صدا نبودن اشاره کرد. که در منازل قدیمی که در مجاورت خیابان ها و اتوبان های شلوغ و پر رفت و آمد قرار دارند این امر بیشتر به چشم می آید. که منجر به افزایش آلودگی صوتی داخل واحد مسکونی و آزار برای ساکنین می شود. و همچنین در فصول سرد سال به علت هدررفتن دمایی بالایی که این پنجره ها دارند، گرم کردن فضای داخلی خانه ها از مسائلی است که توجه ویژه به نوسازی پنجره های قدیمی را بیش از پیش مهم و حائز اهمیت می کند. در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های جدید در مدت زمان کوتاهی هزینه که به علت پرت دمایی و در نتیجه مصرف بالاتر حامل های انرژی می شود، تامین و جایگزین می شود.

استفاده از نسل جدید مصالح و تجهیزات با کیفیت در تعویض پنجره ساختمان تعمیر و نوسازی شده

پنجره های نسل جدید با نام های تجاری UPVC و یا ترمالبریک و هم چنین آلومینیومی جدید، شناخته و مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه به کار برده شده در این پنجره ها اغلب دو و یا چند جداره به همراه گاز خاصی در بین جداره شیشه ها است که در کم کردن صدا ورودی و جلوگیری کردن از تبادل دمایی با محیط بیرون نقش بسیار کلیدی دارد.

یکی از رایج ترین سوالاتی که در پروژه های بازسازی و نوسازی بافت های قدیمی و فرسوده اداری و مسکونی در ذهن مشتریان محترم ایجاد می شود. نحوه تعویض این پنجره های قدیمی مجتمع های مسکونی و اداری است. که در بسیاری از این موارد، ذهنیت تخریب گشترده ی ساختمان تجاری و اداری و مسکونی فرسوده و نیاز مند به تعمیرات و بازسازی در ذهن مشتریان وجود دارد که باید در اینجا اشاره کنیم که برخلاف دیدگاه موجود در گروه پیمانکار تعمیرات و بازسازی و نوسازی لوکس آبان با کمترین تخریب اقدام به تعویض و نوسازی پنجره های قدیمی با جدید می کند.

تعمیرات و تعویض و نوسازی کابینت در بازسازی منازل قدیمی و دفتر اداری و واحد تجاری

یکی از بخش های آسیب پذیر و مستهلک که در ساختمان های قدیمی می بایست مورد نوسازی و یا تعمیر قرار بگیرد، بحث کابینت های آشپزخانه است.

اغلب مشتریان آنلاین گروه لوکس آبان با گلایه از کمبود فضا در آشپزخانه های قدیمی خود با تیم بازسازی و تکنسین ما مشاوره می کنند و از اولین محل هایی که در پروژه های بازسازی و نوسازی در گروه آبان مورد توجه ویژه قرار می گیرد، فضای آشپزخانه منزل فرسوده و کلنگی است.

گاهی اوقات در بازسازی خانه های قدیمی و حتی تعمیرات آن صرفا تغییرات کابینت ها و تعویض آن ها از حالت قدیمی و فلزی به مواد اولیه جدید نمی تواند راه گشای فضای محدود آشپزخانه ها باشد، از این رو ابتدا باید فضای فعلی آشپزخانه قبل از بازسازی رویت شود و شاید با تغییرات جزئی حتی در چیدمان مجدد کابینت ها امکان استفاده از فضاهایی که قبلا بلا استفاده بوده اند، وجود داشته باشد و یا اینکه در برخی از موارد نیاز به تغییر پلان و ساختار ساختمان احساس شود.

در طراحی مدرن آشپزخانه ها که امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران سایت سفارش تعمیرات و بازسازی و نوسازی ساختمان اداری و مسکونی آبان لوکس قرار گرفته، استفاده حداکثری از فضا به وسیله کابینت های جمع شونده است که حتی می تواند مشکلات واحد های کوچک و هم چنین محدودیت فضا را تا حد بسیار زیادی حل و فصل کند.

در پروژه های بازسازی و نوسازی علاوه بر توجه به زیبا سازی ظاهری فضای آشپزخانه ها و استفاده از به روز ترین مصالح ساختمانی و شیرآلات و پنجره ها و سیم های برق و لوله های آب در آن ها، توجه ویژه به بحث تامین نیازهای روزمره که در آشپزخانه ها وجود دارد. اعم از تامین حداکثری فضا برای ظروف و وسایل آشپزخانه، دسترسی راحت به وسایل برقی موجود در آشپزخانه ها، وجود فضایی برای استفاده به عنوان میز کار و... می شود. ایده گروه لوکس آبان در زمینه نوسازی و بازسازی و تعویض کابینت ها در آشپزخانه علاوه بر توجه ویژه به بحث زیبا سازی، توجه ویژه ای به بحث دسترسی آسان و چیدمان منطقی است، زیرا در این صورت آرامش بصری و روحی در هنگام استفاده از این فضا برای سفارش دهندگان پروژه های تعمیرات و بازسازی و نوسازی به گروه پیمانکار ساختمانی لوکس آبان ایجاد می شود.

تعویض و تعمیر کمد های دیواری و درب های اتاق و درب ورودی ساختمان در هنگام تعمیرات و بازسازی و نوسازی

برای داشتن پروژه ای کامل در بازسازی و نوسازی منازل قدیمی، یکی از آیتم هایی که باید مورد توجه قرار گیرد بحث تعمیرات و یا نوسازی کمد های دیواری است. کمد های دیواری از جمله مواردی هستند که امروزه در زندگی مدرن شهری بسیاری از نیاز های ما را در صورت طراحی و جانمایی درست می توانند برآورده کنند و نیاز به کمد های سیار و با ابعاد مختلف در جاهای مختلف خانه را به حداقل برسانند.

در گذشته صرفا دیدگاه موجودی که در مورد کمد های دیواری رایج بود، محلی برای نگه داری لباس از آن یاد می شد اما در پروژه های جدید بازسازی و نوسازی منازل قدیمی نه تنها به تامین و برآورده کردن این نیاز پرداخته می شود. بلکه توجه ویژه به محلی که بتواند به عنوان جا کفشی و جای مخصوص لباس های بانوان و آقایان و همچنین محل خاصی برای نگه داری کیف های مجلسی بانوان و در نهایت محل خاصی که نیاز به کتاب خانه را نیز تامین کند مورد توجه قرار می گیرد. داشتن فضایی متفاوت به عنوان کمد دیواری امروزه توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

یکی دیگر از مواردی که در یک پروژه بازسازی باید به آن توجه کرد، تعمیر یا تعویض درب های اتاق ها و سرویس بهداشتی و حمام است که به خودی خود نقش بسیار پر رنگی در تغییر وضعیت ظاهری ساختمان ها دارد. در برخی از موارد صرفا با رنگ کردن درب ها و ایجاد طرح هایی خاص بر روی آن ها امکان داشتن فضایی خاص و متفاوت را برای درب ها ایجاد می کند.

همچنین درب های ورودی قدیمی خانه های قدیمی در هنگام بازسازی و نوسازی به علت پایین بودن امنیت و بحث زیبایی، همیشه از پیشنهادات گروه لوکس آبان برای مشتریان بوده تا از این طریق بتوانند با تعویض درب های ورودی خانه های قدیمی ضمن بالابردن امنیت و استفاده کردن از درب های ضد سرقت با تنوع بسیار بالا، از نظر زیبایی بصری هم شرایط مطلوبی را ایجاد نمایند.

استفاده از کاغذ دیواری و قرنیز و رنگ آمیزی پتینه درتعمیرات و بازسازی و نوسازی منازل قدیمی و دفتر های اداری

در انتهای کار بازسازی منازل قدیمی توجه و اهمیت دادن به موضوع زیبایی بصری بسیار مهم و در خاص کردن کار نقش به سزائی دارد. از جمله کارهایی که گروه پیمانکار تضمینی و گارانتی دار لوکس آبان برای بازسازی مشتریان خود انجام می دهد بسته به پروژه، اقدام به اجرای و نصب انواع پوستر های دیواری و کاغذ دیواری های خاص می کند.

این کار در راستای طرح های ابتدایی که توسط مهندسین معماری داخلی در زمان بازسازی و نوسازی داده می شود می تواند با طراحی داخلی نیز همگام و همراه شده و یک خانه قدیمی را به منزلی خاص و مدرن تبدیل کند.

جا به جایی گچ بری های قدیمی با جدیدترین طرح ها و متد های اجرای سقف و همچنین نقاشی و پتینه کاری ساختمان ها می تواند به کلی ساختمان را از فضای قدیمی و خسته کننده به فضایی دلنشین و مطابق با به روز ترین مصالح و امکانات رفاهی تبدیل کند.

استفاده از انواع کاغذ دیواری در کنار زیبا سازی در پروژه های بازسازی و نوسازی، برخی از مشکلات دیوارها را نیز که به علت قدمت ساختمان و عدم تمایل به هزینه در مرمت آن، اصلاح و شرایط مطلوبی را ایجاد نماید.



به "تعمیرات و بازسازی بناهای قدیمی" امتیاز دهید

4 کاربر به "تعمیرات و بازسازی بناهای قدیمی" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیرات و بازسازی بناهای قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252