تعمیرات و بازسازی و نوسازی خانه در تهران و کرج

تعمیرات و بازسازی و نوسازی منازل و ساختمان های قدیمی اداری و مسکونی و آپارتمان های قدیمی

امروزه به علت افزایش سرسام آور قیمت خانه و آپارتمان و مسکن نوساز که به دلیل افزایش قیمت مصالح و زمین محل ساخت است، امکان خرید و تعویض ملک، کاهش یافته است و با گذشت زمان به علت فرسوده شدن تاسیسات ساختمان و مصالح کاربردی اعم از کابینت ها و شیرآلات و کف پوش ها، بهترین اقدام در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان اداری و مسکونی در تهران و کرج برای فضا های اداری و مسکونی است.

تعمیرات و بازسازی و نوسازی خانه در تهران و کرج

به گزارش گروه ساختمانی آبان، گروه آبان لوکس فعالیت حرفه ای خود را در زمینه بازسازی آپارتمان  و منازل و ساختمان های مسکونی و اداری از سال 1388 آغاز کرده است و در این مدت پروژه های بی شماری را در زمینه های مختلف بازسازی ارزان و تضمینی و با کیفیت به انجام رسانده است. مهم ترین تفاوت گروه آبان لوکس با دیگر گروه های بازسازی ساختمان اداری و مسکونی تهران و کرج، کیفیت بالای مصالح مصرفی در پروژه های مختلف بازسازی ارزان و تضمینی و مطمئن ساختمان های اداری و مسکونی در تهران و کرج و به عنوان پیمانکار بازسازی و نوسازی ساختمان و آپارتمان و منازل مسکونی و ساختمان های اداری تهران و کرج است. علت این تفاوت بزرگ در خرید از تولید کننده و واردکننده مستقیم بدون هیچ گونه واسطه است. که این امر منجر به کیفیت بالا انتخابی مصالح و همچنین قیمت تمام شده پایین تر برای مشتریان محترم می شود.

گروه آبان لوکس با همکاری با پیمان کاران مختلف در هر زمینه ای بعد از سالها تجربه، با انتخاب بهترین آنها در هر بخش، ضمانت اجرایی کافی در هر پروژه ای را برای مشتریان خود فراهم می کند. 

در زمینه بازسازی و نوسازی منازل و فضاهای موجود صرفا بحث فرسودی تاسیسات و مصالح ساختمانی مطرح نیست، در برخی از پروژه های پیمانکاری بازسازی ونوسازی قیمت مناسب و کیفیت بالا و تضمینی آپارتمان، منزل، ساختمان و مجتمع های مسکونی  انجام گرفته توسط گروه ساختمانی آبان به علت قدیمی بودن سازه و در واقع محدودیت های پلان ساختمان، از طرف کارفرما تصمیم به بازسازی صورت گرفته شده است.

در واقع در قسمت فنی و مهندسی گروه آبان لوکس، بعد از بازدید اولیه از واحد مورد نظر که نیاز به مرمت بازسازی ساختمان با قیمت ارزان و به صورت تضمینی دارد، مباحث سازه ای هم کنترل و بررسی می شود تا در صورت مقاوم نبودن واحد و فرسوده بودن آن ابتدا اقدام به مقاوم سازی از نقطه نظر استحکام شود و بعد از آن گروه تخصصی معماری و دیزاین داخلی گروه آبان لوکس با توجه به سلیقه و آخرین متد روز دنیا فضاهای شما را به بهترین نوع ممکن طراحی و بعد مشاوره نهایی با مشتریان محترم، برای اجرای پروژهی مرمت و تعمیرات و بازسازی و نوسازی منزل و آپارتمان و ساختمان اداری و مسکونی در تهران و کرج به گروه پیمانکاران خود واگذار می کند.

مشکلی که فضا های قدیمی دارند که باعث می شود مشتریان به فکر بازسازی و نوسازی و مرمت و تعمیرات  خانه و ساختمان اداری و ملک قدیمی بیافتند مشکل پلان ساختمان های قدیمی اداری و مسکونی در تهران و کرج است. در علم مهندسی معماری نوین با اصلاح پلان داخلی ساختمان ها بهترین فضا و جذاب ترین محل را برای سکونت و کار شما فراهم می کنیم.

در ادامه مباحث مطرح شده در زمینه  بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی و منزل و خانه و آپارتمان مسکونی ، یکی دیگر از عواملی که منجر به ترقیب مشتریان محترم به تمایل به بازسازی منازل خود می شود هارمونی رنگ هاس، گروه آبان لوکس با بهره گیری از علم روانشانسی و معماری داخلی اقدام به ترکیب و استفاده از بهترین رنگ ها در طراحی داخلی منازل کی می تواند شامل تغییر رنگ دیوار و کاغذ دیواری تا تغییر رنگ کاشی و سرامیک و همچنین کابینت و ... در کنار مشتریان محترم باشد.

در ادامه این مباحث، کارشناسان فنی و مهندسی گروه آبان لوکس اقدام به پاسخگویی به سوالات رایجی که از سوی مشتریان محترم در این زمینه مطرح می شود کرده است، که در صورت نیاز به اطلاع از موضوعات کامل جامع تر، مشاوران ما در خدمت شما مشتریان عزیز هستند:

سوال: مناسب ترین هزینه برای بازسازی ساختمان چگونه محاسبه می شود؟

پاسخ:

 مبنای محاسبه هزینه در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان ها، سطح طراحی و کیفیت مصالح مصرفی و همچنین تعداد آیتم های مورد نیاز بازسازی و نوسازی واحد مورد نظر، است.

در برخی از واحد ها صرفا تصمیم بر تغییرات مصالح سطحی شامل کفپوش و کاغذ دیواری و یا رنگ ساختمان است. اما در برخی موارد با مشاوره با گروه فنی و مهندسی گروه آبان لوکس حتی امکان تقویت ستون ها و تیرهای عبوری نیز وجود دارد.

مطلب حائز اهمیت و مهم گروه آبان لوکس، اجرای پروژه های خود متناسب با سطح بودجه مشتریان خود است.

سوال: در پروژه های بازسازی الزاما باید نقشه پلان ساختمان های قدیمی تغییر پیدا کند؟

پاسخ:

خیر، در بسیاری از پروژه های ساختمانی گروه آبان لوکس که بر روی ساختمان های قدیمی صورت گرفته به علت مناسب بودن فضا ها و برطرف کردن نیاز معماری داخلی در واحد مورد نظر، تغییر کلی در پلان اتفاق نیفتاده است.

سوال: امکان افزایش قیمت در پروژه های بازسازی در حین کار محتمل است؟

پاسخ:

بله، در برخی از موارد که به علت قدمت ساختمان و پوسیدگی و فرسودگی مصالح ساختمانی که قابل رویت نیستند، باعث افزایش هزینه ها می شود که البته در چنین پروژه هایی قطعا در هنگام انعقاد قرارداد امکان بروز این موارد به اطلاع کارفرما می رسد.

سوال: مدت زمان اجرای پروژه بازسازی به عواملی بستگی دارد و حدودا چقدر طول می کشد؟

پاسخ:

مدت زمان اجرای یک پروژه بازسازی بستگی به عوامل متعددی دارد که گروه آبان لوکس با دسته بندی و کاهش حداکثری این عوامل،  بسته به تعداد آیتم های پروژه بازسازی حداقل یک هفته تا 70 روز را برای پروژه های خود متصور می شود.

سوال: نحوه پرداخت هزینه های بازسازی به چه طریقی است و امکان استفاده از تخفیفات سالانه گروه آبان در بازسازی هم وجود دارد؟

پاسخ:

نحوه دریافت پروژه های گروه آبان معمولا به این صورت بوده است که مبلغی به عنوان پیش پرداخت، دریافت می شود و با اتجام مرحله به مرحله پروژه بازسازی در بازه های زمانی مشخص شده دریافت می گردد.

همراهان دائمی ما با اطلاع از زمان جشنواره های گروه آبان لوکس می توانند از تخفیفات ویژه گروه آبان لوکس در پروژه های بازسازی گروه ما استفاده نمایند.

سوال:  در چه صورتی پروژه های بازسازی، نیاز به تقویت سازه ای نیز دارند؟

پاسخ:

 در هنگام بازدید مشاوران فنی و مهندسی گروه آبان لوکس، در صورت وجود هرگونه ضعف در سازه و یا اینکه در برخی پروژه ها، واحد مورد نظر به خودی خود هیچگونه مشکل ضعف سازه ای ندارد. اما وقتی به جهت اصلاحات معماری که توسط گروه معماری انجام می پذیرد و قدمت بنا سازه امکان وجود دهانه های بزرگ و حتی در برخی پروژه ها امکان جا به جایی ستون ها وجود دارد.

از این رو گروه فنی و مهندسی آبان لوکس در کنار زیبایی دیزاین داخلی، تقویت سازه را نیز برای مشتریان خود در صورت لزوم انجام می دهد.

گروه لوکس ساختمانی آبان با دارا بودن حرفه ترین اکیپ های فعال کشور در هر زمینه ای پاسخگوی نیاز های ساختمانی شما مشتریان عزیز است. برای اطلاع از شرایط بازسازی ملک خود با ما تماس بگیرید و از آفر های گروه آبان لوکس شگفت زده شوید...



به "تعمیرات و بازسازی و نوسازی خانه در تهران و کرج" امتیاز دهید

2 کاربر به "تعمیرات و بازسازی و نوسازی خانه در تهران و کرج" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیرات و بازسازی و نوسازی خانه در تهران و کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252