توصیه هایی برای بازسازی سرویس بهداشتی

به خاطر وجود شیرآلات و رطوبت دائمی، سرویس های بهداشتی عموما زودتر از باقی بخش های ساختمان دچار فرسودگی می شوند. به همین خاطر بازسازی سرویس بهداشتی اهمیت فراوانی دارد. در ادامه نکته هایی مهم در مورد این بازسازی را با هم مرور می کنیم.

توصیه هایی برای بازسازی سرویس بهداشتی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، یکی از معمول ترین کارها در زمان بازسازی سرویس بهداشتی برداشتن توالت ایرانی و نصب توالت فرنگی است. نصب توالت فرنگی شامل کارهای زیادی است؛ جمع کردن توالت ایرانی و بستن راه فاضلاب قدیمی، لوله‌ کشی جدید برای تامین آب و فاضلاب مورد نیاز توالت فرنگی، عایق بندی، درزگیری و چسب‌زدن کارهای لازم برای نصب توالت جدید هستند.

یکی دیگر از کارهای معمول در بازسازی سرویس بهداشتی، نصب شیرآلات تازه است. مقرون به صرفه نبودن تعمیر شیرآلات قدیمی و یا فرسوده شدن، نیاز به تعویض آنها را موجب می شود. هر کدام از بخش ها در ساختمان، پس از گذشت چند سال فرسوده می شوند و کیفیت آنها پایین می آید که از نظر بنیادی و ساختاری نیاز به بازسازی و تعمیرات اساسی دارند تا از خرابی بیشتر جلوگیری شود.

این خرابی ها به شکل ظاهری روی دیوارها و یا فضای داخلی قابل مشاهده هستند و یا این که در فضای داخلی دیوارها، تاسیسات و لوله کشی ها پیش می آید، که پیدا کردن آنها تنها در تخصص کارشناسان ساختمان است.

عایق کاری کف سرویس بهداشتی باید طوری انجام شود که تا داخل لوله فاضلاب هم کشیده شود. برای به وجود نیامدن درز و سوراخ، این عایق کاری باید به صورت یکنواخت انجام شود. زیر سنگ توالت باید با مصالح ماسه نرم پر شود، چرا که ماسه نرم موجب می شود تا در هنگام گذاشتن سنگ توالت از شکستن آن جلوگیری شود.



به "توصیه هایی برای بازسازی سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه هایی برای بازسازی سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252