حدود 30 درصد از مدارس خراسان رضوی احتیاج به بازسازی دارند

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به رشد دانش آموزی و افزایش 4 درصدی تعداد دانش آموزان، مدارس احتیاج به بازسازی دارند.

حدود 30 درصد از مدارس خراسان رضوی احتیاج به بازسازی دارند

به گزارش گروه ساختمانی آبان، قاسمعلی خدابنده، امروز در مرحله دوم جشن عاطفه ها با شعاربا رنگ مهر رویایی را بسازیم، مطرح کرد: مردم ما مشارکت پذیری بالایی در یاری به سیل زدگان، زلزله و چنین مراسم هایی دارند. بالغ بر 4000 نفر خیر مدرسه ساز در مجمع خیرین استان خراسان رضوی داریم و این ها کسانی هستند که پس از انقلاب در امر مدرسه سازی یاری می نمایند.

وی اضافه کرد: سال جاری برای اولین بار بود که در آغاز سال تحصیلی هزار و 204 کلاس درس را افتتاح کردیم که از این تعداد 602 کلاس توسط خیرین ساخته شد. این به معنای نمونه ای از کار خیر مردم خراسان و حضور 50 درصدی خیرین در این امر است.

خدابنده با اشاره به افزایش 4 درصدی تعداد دانش آموزان اظهار کرد: مدارسی که در گذشته ساخته شده اند، رو به تخریب است و زیربنای کافی ندارند. در خراسان حدود 30 درصد از مدارس احتیاج به بازسازی دارند و در آن حوزه خیرین می توانند یاری نمایند.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی تاکید نمود: علاوه بر مدرسه سازی احتیاج است تا خیرین به به تجهیز مدارس هم نگاهی داشته باشند، خصوصا در هنرستان ها که کارگاه ها و تجهیزات شان فرسوده شده است. مهارت آموزی جزو اولویت های ما در آموزش وپرورش است.

خدابنده با اشاره به اینکه در حال حاضر وظیفه ما در آموزش وپرورش، در راستای اجرای سند تحول بنیادین، فرهنگ سازی بین دانش آموزان است، اظهار کرد: در این سند به تربیت اخلاقی، انتقادی، عبادی و تربیت اجتماعی دانش آموزان تاکید ویژه ای شده است. دانش آموزان باید با این نقش اجتماعی شان آشنا شوند که اگر در جامعه فرد احتیاجمندی است و مشکل دارد، به نوع دوستی بیاید و با همدلی، مشکل فرد را رفع کند.

وی اضافه کرد: امروز شاهد برگزاری مهر عاطفه ها در مدارس سراسر استان هستیم که با همکاری کمیته امداد امام و آموزش و پرورش مراسم نمادینی در یکی از مدارس منطقه تبادکان برگزار نموده ایم.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی مطرح کرد: از جمله برنامه هایی که در راستای اجرای این سند آموزش داده می گردد، مهر عاطفه ها و جشن نیکوکاری است که معمولا در اسفندماه برگزار می گردد.

وی مطرح کرد: در سال گذشته در برگزاری چنین مراسمی، بیش از 2 میلیارد تومان یاری و مساعدت دریافت کردیم و در مناطق محروم صرف تحصیلات و لوازم التحریر، خوراک و پوشاک دانش آموزان کردیم. امیدواریم در این سال این رقم بالاتر برود.

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با ما تماس بگیرید.



به "حدود 30 درصد از مدارس خراسان رضوی احتیاج به بازسازی دارند" امتیاز دهید

6 کاربر به "حدود 30 درصد از مدارس خراسان رضوی احتیاج به بازسازی دارند" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 30 درصد از مدارس خراسان رضوی احتیاج به بازسازی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252