توزیع 680 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان از توزیع 680 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله توسط این بنیاد اطلاع داد.

توزیع 680 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله

به گزارش گروه ساختمانی آبان، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، محمد اتابک با اشاره به آمار سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده اظهار کرد: با توجه به سیاست حمایتی بنیاد مستضعفان برای یاری رسانی به بازسازی مناطق سیل زده، زلزله زده و آسیب دیده در حوادث طبیعی، جمع سیمان این بنیاد برای بازسازی این مناطق آسیب دیده به بیش از 680 هزار تن رسید.

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس اضافه نمود: بر اساس آخرین گزارش ها از تجمیع آمار ها تا 21 اردیبهشت سال جاری، میزان سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده استان های گلستان، خراسان شمالی، مازندران، لرستان و 15 استان دیگر به حدود 379 هزار تن رسید.

وی ادامه داد: همچنین میزان سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق زلزله زده نیز تا 21 اردیبهشت، بالغ بر 300 هزار تن بوده است.

اتابک اضافه نمود: 680 هزار تن سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی این مناطق در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته تا در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله توزیع گردد.



به "توزیع 680 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله" امتیاز دهید

3 کاربر به "توزیع 680 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 680 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252