دکوراسیون اتاق کودک زمان بازسازی خانه

کودک بخش مهمی از زندگی خود را در اتاقش سپری می کند، پس واضح است که باید به نکات مهم در طراحی اتاق کودک توجه کرد تا کودک در محیطی آرامش بخش و سرزنده بزرگ شود. بازسازی خانه فرصتی عالی برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک هم هست.

دکوراسیون اتاق کودک زمان بازسازی خانه

به گزارش گروه ساختمانی آبان، برای پنجره اتاق کودکان، توصیه می شود که از کرکره‌ها و یا شاترها استفاده کنید چرا که تنظیم نور و جریان هوا به وسیله آن‌ها به آسانی قابل انجام خواهد بود. به ‌جای این که روبالشی‌های قدیمی را دور بیاندازید، می توانید با استفاده از مواد سفیدکننده از آن‌ها یک روبالشی جدید و متفاوت بسازید.

در زمان بازسازی خانه و اتاق خواب کودکان می ‌توانید آیینه‌ های قدیمی خود را با تزئین کردن به یکی از وسایل دوست ‌داشتنی اتاق او تبدیل کنید. برای این کار ابتدا الگوی مورد نظرتان مانند گوش خرگوش را بر روی پارچه نمدی علامت‌ گذاری و قیچی کنید. جهت بهتر شدن گوش‌ها می ‌توانید این الگو را در اندازه های کوچک‌ تر بر روی پارچه نمدی صورتی هم برش دهید. بعد از آن بخش‌های صورتی را با استفاده از چسب مایع روی گوش ‌های سفید بچسبانید. اجازه دهید تا چسب خشک شود.

بعد از درست شدن گوش‌ها، آن‌ها را با استفاده از چسب ‌کاغذی مخصوص دیوار به پشت آیینه بچسبانید. بچه‌ها با نگاه کردن در آیینه و تماشای گوش‌ها در بالای تصویر سر خودشان حتما ذوق زده خواهند شد. شما می ‌توانید از الگو و طرح های دیگری مانند یال شیر، گوش ‌فیل و یا یک کلاه خنده‌دار برای آیینه استفاده کنید.

برای بازسازی کمد و یا دراور قدیمی کودک کافی است که دستگیره‌ها را جدا کرده و سطح کمد را با استفاده از کاغذ دیواری مورد نظرتان بپوشانید. برای این کار ابتدا کاغذ دیواری را از پشت بر روی هر قسمت از کمد قرار دهید و دور آن را علامت‌ گذاری کنید. پس از آن الگوی دلخواه خود را با استفاده از قیچی برش دهید. بعد از آن به ‌آرامی چسب پشت کاغذ دیواری را جدا کرده و آن را بر روی کمد بچسبانید. در آخر هم دستگیره‌ ها را اسپری رنگ کنید و پس از خشک شدن، آن‌ ها را در جای اولیه خود قرار دهید.



به "دکوراسیون اتاق کودک زمان بازسازی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق کودک زمان بازسازی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252