روش درست نقاشی در زمان عملیات بازسازی

نقاشی ساختمان توجه فراوانی را می طلبد، چرا که در صورت درست انجام نشدن، زحمات شما در بازسازی خانه به چشم نمی آید. کارهای اساسی در بازسازی به کنار، آن چه که در نهایت ظاهر یک ساختمان را نو و بی عیب نشان می دهد رنگ و روی آن است.

روش درست نقاشی در زمان عملیات بازسازی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، نقاشی در و پنجره باید به خوبی و به شیوه صحیح انجام شود تا رنگ ها در هنگام نقاشی شره نکنند. برای نقاشی در بهترین کار جهت رفع مشکل شره کردن این است که در را از لولا جدا کنید. پس از جدا شدن از لولا آن را به صورت افقی قرار دهید. به این روش رنگ آمیزی در بهتر و با تسلط بیشتری انجام خواهد شد.

قبل از شروع نقاشی در و پنجره در زمان بازسازی ساختمان، سطوح و چهارچوب را به خوبی و با استفاده از پاک کننده ها تمیز کنید. توجه کنید که گرد و غبار و کثیفی بر روی سطح باقی نماند. این کار مهم است و در رنگ آمیزی بهتر شما را یاری می کند، برای رنگ آمیزی در به شما پیشنهاد می کنیم که حتما تجهیزات در را مانند دستگیره و قفل را از روی درب جدا کنید. با این کار لکه رنگ بر روی دستگیره و قفل درب نخواهد ریخت.

اگر می خواهید در بازسازی ساختمان خروجی نقاشی در و پنجره شما بدون ایراد و ایده آل باشد، باید قبل از رنگ آمیزی زیرسازی سطوح را انجام دهید در ابتدا می توانید رنگ آستری بزنید و تمام بخش هایی که پوسته دارند را با سمباده از بین ببرید. سمباده را با آب خیس کنید و سپس بر روی برآمدگی های سطح کار بکشید تا برآمدگی و عیوب برطرف شوند. اگر هم که در و پنجره ها نو هستند، پیشنهاد می کنیم که قبل از نقاشی یک یا دو بار سطح را ضد زنگ بزنید.

دقت داشته باشید که غلظت ضد زنگ مناسب باشد و به صورت قطره بر روی سطح باقی نماند. برای در و پنجره های فلزی هم باید پس از زیرسازی و زدن ضد زنگ، به کمک سمباده برآمدگی ها را برطرف کنید. برخی برای نتیجه بهتر پیش از شروع رنگ آمیزی، در را بتونه کاری می کنند.



به "روش درست نقاشی در زمان عملیات بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش درست نقاشی در زمان عملیات بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252