روف گاردن و مزایای آن

در شهرهای کوچک و بزرگ ما، نیاز به فضاهای سبز شهری هر چه بیشتر حس می شود، فضاهایی که به بازیابی سلامت شهرها و ایجاد شادابی در میان شهروندان کمک فراوانی می کنند. یکی از بهترین رویکردها برای ایجاد فضاهای سبز شهری ساخت روف گاردن یا همان بام سبز است.

روف گاردن و مزایای آن

به گزارش گروه ساختمانی آبان، در بازسازی ساختمان ها و برای ایجاد یک باغ زیبا و سرسبز در قسمت پشت بام، باید یک سری نکات را رعایت کرد تا در آن محیط احساس بهتری داشته باشید. برای ساخت روف گاردن برای آپارتمان های چند طبقه، باید این نکته را در نظر گرفت که در پشت بام سیستم آب رسانی پر قدرت وجود دارد یا نه. باید در قدم اول دیوارها را تا حدود یک متر یا یک متر و نیم بالا برد تا در زمینه حفاظت برای خردسالان و دیگر افراد تمام پیشگیری ها انجام شود.

با ایجاد روف گاردن به ارزش ساختمان شما افزوده می شود. هر چه قدر که شما در این بخش از ساختمان با روش های نوین یک فضای زیبا ایجاد کنید، می توانید با مبلغ بالاتری ساختمان خود را برای فروش بگذارید.

وسایل تزئینی که در ساخت روف گاردن استفاده می شوند شامل درختچه، درختان گل دار، سنگ های تزئینی، موزائیک و یا سنگ های زینتی در مسیرهای رفت و آمد، چراغ ها برای نورپردازی زیبا، آبنمای مصنوعی، حوض کوچک و نرده چوبی هستند. برای ایجاد روف گاردن باید توجه کنید که آبیاری به سقف ساختمان آسیبی وارد نکند. باید قبل از آغاز عملیات بازسازی پشت بام را قیر اندود کنید تا از نشتی سقف جلوگیری شود.

اگر شما در یک شهر شلوغ زندگی می کنید، اجرای روف گاردن می تواند تا حد زیادی سر و صدای اطراف شما را کاهش دهد و آلودگی های صوتی و هوا را تا حدی بکاهد. با کاشت برخی از سبزی ها و صیفی ها می توانید در هزینه خرید خود صرفه جویی کنید.

روف گاردن در ایجاد عایق در مقابل سرما و گرما نقش موثری را بازی می کند. با وجود روف گاردن در فصل سرما نیاز کمتری به سیستم های گرمایش و در فصل گرما نیاز کمتری به استفاده از سیستم های سرمایش خواهد بود. تقسیم وزن در ساخت روف گاردن بسیار مهم است؛ باید تمام درخت ها، آلاچیق و دیگر وسایل به صورت کاملا مساوی در پشت بام پخش شوند تا تجمع وزن در یک نقطه از پشت بام موجب بروز ترک و یا مشکلات دیگر نشود.



به "روف گاردن و مزایای آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روف گاردن و مزایای آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252