رویکرد مدرن در بازسازی خانه قدیمی

یکی از اهداف اصلی بازسازی ساختمان قدیمی، بازگرداندن ایمنی و سلامت به آن ساختمان و ایجاد محیطی راحت برای زندگی ساکنان است. اما این به معنی نیست که شما باید همان سبک و سیاق و طراحی قدیمی را نوسازی کنید. می توانید همزمان یک سبک مدرن مانند سبک مینیمال را برای بازسازی انتخاب کنید.

رویکرد مدرن در بازسازی خانه قدیمی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، در سبک مینیمال برای بازسازی ساختمان بر دو رکن اصلی تاکید می شود: استفاده از استعاره و هندسه فیزیک. در سبک مینیمال با از بین بردن حضور فریبنده ترکیب‌بندی و کاربرد اجزای ساده که شکلی هندسی و بسیار ساده دارند، می‌توان به کیفیت ناب رنگ، فرم، فضا و ماده دست پیدا کرد.

استفاده از رنگ های سرد به اضافه نورپردازی سفید یا آبی در زمان بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون منزل، فضای زیبایی را در محیط خانه ایجاد می کند. در طراحی خانه به روش مینیمال از رنگ های خنثی مانند سفید استخوانی، خاکستری یا فیلی استفاده می شود. استفاده از رنگ سرد باعث می شود که فضای ساختمان ساده و بزرگ تر دیده شود.

فضاهای گسترده و باز با کم ترین تعداد وسایل می توانند محیط خانه را جذاب تر کنند. به کارگیری این روش در بازسازی ساختمان به بزرگتر نشان دادن فضا نیز کمک بسیاری خواهد کرد. فضاهای طراحی شده توسط معماران ساده گرا حداقل وسایل با حداکثر کاربرد را دارند.

استفاده از نور طبیعی در طراحی داخلی، کمک می کند تا فضای دلنشین تری داشته باشیم. این کار تنها با استفاده از پنجره های بزرگ امکان پذیر است. معماران سبک مینیمال تصمیم دارند از هر چیزی به طور طبیعی و مدل ساده آن بهره بگیرند، پس انتخاب پنجره های بزرگ می تواند آنها را به این هدف برساند.

در اجرای سبک مینیمال برای بازسازی ساختمان باید بین اجزا هماهنگی وجود داشته باشد. این هماهنگی از طریق نظم هندسی بین اجزا به دست می آید. در طراحی داخلی ساختمان به روش مینیمال از مبلمان ساده استفاده می شود. به عنوان مثال به جای استفاده از مبلمان سلطنتی با طرح های خاص از مبلمان چرمی L شکل یا کلاسیک با رنگ تیره یا روشن استفاده می شود.



به "رویکرد مدرن در بازسازی خانه قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد مدرن در بازسازی خانه قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252