طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی انواع مختلفی دارد، اما بدون شک سبک مدرن از جایگاه و اعتبار بسیاری در میان علاقه‌مندان به بازسازی ساختمان برخوردار است. البته برای داشتن یک طراحی مدرن شما باید نکته های مهمی را در نظر داشته باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

به گزارش گروه ساختمانی آبان، در دکوراسیون داخلی مدرن، هدف ایجاد فضاهای ساده، تمیز و بدون تزئینات زیاد است. اگر در فرایند بازسازی ساختمان خود تمایل به تزئین یک فضا در سبک مدرن دارید، باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. این که عناصر سازه ای مانند ستون ها عموما در معرض دید قرار می گیرند. در طراحی مدرن همچنین، تاکید بر خطوط افقی و عمودی با منحنی های کمتر وجود دارد. مبلمان کم و افقی با خطوط تمیز، فراوانی نور طبیعی و پنجره های زیبا، استفاده از مواد طبیعی مانند چوب بدون رنگ، فلزات، چرم و الیاف طبیعی، به کارگیری پالت رنگ خنثی یا طبیعی و روکش های چوبی از دیگر ویژگی های طراحی مدرن است.

ایجاد تغییر دکوراسیون در داخل خانه می تواند در برخی موارد جایگزین بازسازی ساختمان قدیمی باشد. برای تبدیل یک فضای تیره و تاریک به یک فضای آرام با دکوراسیون مدرن داخلی، نیاز به استفاده از نورپردازی، بافت و رنگ کامپوزیتی بدون درز است. ایجاد روشنایی بهتر برای فضا، دیوار سازی های کاذب برای ایجاد تغییر، طراحی شیک و راحت، کاشی های بزرگ با لبه های اصلاح شده، کتابخانه ها و قفسه هایی که به دیوارها نصب می گردند، طرح های طبقه ای باز با چند دیوار و استفاده از فلز از مشخصات سبک مدرن هستند.

طراحی مدرن تغییری جدید در سبک های طراحی قبلی است که از بافت های سنگین، حکاکی و المان های چوبی در سراسر خانه استفاده می کردند. اکثر اجزای طراحی مدرن، از مبلمان گرفته تا شکل اتاق، شامل خطوط تمیز و مستقیم با جزئیات اضافی است که کمی با طراحی معاصر که از منحنی ها و خطوط بزرگ استفاده می کند، تفاوت دارد.



به "طراحی دکوراسیون داخلی مدرن" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی دکوراسیون داخلی مدرن" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون داخلی مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252