طراحی مجدد اتاق کودک در زمان بازسازی خانه

شاید چشم انتظار آمدن فرزندنتان هستید یا دوست دارید اتاق کودک خود را در زمان بازسازی خانه به اتاق مورد علاقه اش تبدیل کنید . نکته های مهمی برای بازسازی اتاق کودک وجود دارند که توجه به آنها می تواند کودک شما را خوشنود و راضی کند.

طراحی مجدد اتاق کودک در زمان بازسازی خانه

به گزارش گروه ساختمانی آبان، برای چیدمان اتاق‌ خواب کودک در زمان بازسازی خانه، از خود آن ها مشورت بگیرید. کودکان هم نیاز به کمی تنوع در دکوراسیون و چیدمان وسایل اتاقشان دارند. بهتر است محل قرارگیری اتاق کودک در سمت جنوبی ساختمان باشد، تا نور خورشید به مقدار کافی به اتاق او وارد شود. میز کار، میز بازی، وسایل بازی و تخت خواب کودک باید از مواد طبیعی ساخته شده باشند. بهترین ماده برای وسایل کودکان، وسایل چوبی هستند.

رنگ و فرم وسایلی که کودکان از آن ها استفاده می‌ کنند در تعیین و شکل گیری شخصیت آن ها نقش مهمی را خواهد داشت. با توجه به متفاوت بودن سلیقه دختران و پسران، رنگ و فرم مورد استفاده برای اتاق کودک دختر و پسر هم تفاوت هایی دارد. دختران بیشتر به رنگ های صورتی و لیمویی و پسران بیشتر به رنگ های آبی روشن و خاکستری علاقه دارند. در کنار این رنگ ها، معمولا کودکان از دیدن رنگ های متضاد هم خوشحال می شوند. شما می توانید از رنگ های شاد در رنگ ‌آمیزی اتاق کودک‌ استفاده کنید.

قفسه ه‌ای بدون در و با اندازه‌ های قابل تنظیم را در اختیار کودک قرار دهید تا وسایلی مانند اسباب ‌بازی ها، ماکت ها، کتاب ها، دفترها، وسایل ورزشی و دیگر وسایلش را در آنجا نگهداری کند. چنین قفسه ‌ای می ‌تواند یک مکان در دسترس و مناسب در دکوراسیون اتاق کودک باشد.

در بازسازی ساختمان و اتاق خواب کودک، نور اتاق باید ملایم و غیر مستقیم باشد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، می ‌توانید از انواع نورهای بازتابی و یا پخش ‌شونده استفاده کنید تا چشم کودکان اذیت نشود. در مکانی که اختصاص به فعالیت ‌های کودک دارد، نوری جداگانه قرار دهید و از نورهای تزئینی هم در دکور اتاق کودک استفاده کنید. می‌ توانید چراغ‌ های تزئینی کوچک را در جاهایی از اتاق قرار داده تا فضای خاصی را جهت سرگرمی و تفریح کودکان ایجاد کنید.



به "طراحی مجدد اتاق کودک در زمان بازسازی خانه" امتیاز دهید

2 کاربر به "طراحی مجدد اتاق کودک در زمان بازسازی خانه" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مجدد اتاق کودک در زمان بازسازی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252