طراحی ویلا به سه سبک مدرن

طراحی ویلا به سه سبک مدرن، کلاسیک و تلفیقی صورت می گیرد که در این مقاله به معرفی آنها پرداخته ایم.

طراحی ویلا به سه سبک مدرن

به گزارش گروه ساختمانی آبان، سبک طراحی کلاسیک ویلا

مبلمان زیبا و کلاسیک، رنگ های سنگین، طراحی متقارن و ده ها ویژگی دیگر این سبک را به یکی از محبوب ترین سبک های طراحی ویلا تبدیل کرده است. سبک طراحی ویلای کلاسیک از محبوب ترین سبک هایی است که طراحان ویلا به سراغ آن می روند. چرا که این سبک کلاسیک جدا از شیک بودن آن، محیطی جذاب و مشتری پسند دارد. یکی دیگر از ویژگی های طرح ویلای کلاسیک مخالفت آن با بی نظمی و شلوغی است.

استفاده از فرم‌های خالص و احجام ساده از دیگر ویژگی های طراحی ویلا به سبک کلاسیک به شمار می روند. برای طراحی ویلای کلاسیک باید از طراحی و ساخت احجام پیچیده و در هم آمیخته استفاده نکرد و در عوض از فرم‌ها و حجم‌های ساده و قابل تشخیص به وفور استفاده نمود.  

سبک طراحی مدرن ویلا

در طراحی ویلا به صورت مدرن علاوه بر زیبایی به امکانات رفاهی آن نیز توجه زیادی می شود. طراحی ویلا به صورت مدرن جدا از شکل ظاهری آن اصول به خصوصی دارد. به طور مثال شیوه مینیمالیستی یکی از شیوه هایی است که همواره در طراحی ویلا به صورت مدرن استفاده می شود. یعنی در شیوه مینیمالیستی از طرح های ساده مربعی و مستطیلی و اشکال هندسی ساده استفاده می شود.

طراحی ویلا به سه سبک مدرن

ترکیب درست مصالح و متریال به کار گرفته شده در طراحی ویلای مدرن با حجم و فرم ویلا همراه با نورپردازی یک اثر زیبا و جذاب را خلق می کند. استفاده از آبنما، استخر، دیوار های شیشه ای، چوب مصنوعی، خطوط قائم و محوطه سازی تقریبا پای ثابت هر طراحی مدرنی به شمار می رود.

طراحی ویلا به سه سبک مدرن

سبک طراحی تلفیقی ویلا

سبک تلفیقی همانطور که از نام آن پیداست ترکیبی از سبک طراحی ویلای مدرن و کلاسیک می باشد. در اینگونه از طراحی ها ممکن است که کاغذ دیواری های مدرن و پرده های کلاسیک و یک مبلمان کلاسیک در کنار یکدیگر قرار بگیرند. در سبک تلفیقی طراحی ویلا می‌توان سلیقه مدرن را در قالب سبک کلاسیک به نمایش گذاشت و فضای دلنشین و مناسب با هر سلیقه ای را خلق نمود.



به "طراحی ویلا به سه سبک مدرن" امتیاز دهید

2 کاربر به "طراحی ویلا به سه سبک مدرن" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا به سه سبک مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252