عوامل موثر بر هزینه بازسازی

بازسازی خانه معمولا با دو هدف افزایش ارزش خانه و بهبود کیفیت آن صورت می گیرد. برای بازسازی یک ساختمان بسته به شرایط آن باید بین 20 تا 40 میلیون تومان هزینه کنید. بازسازی ساختمان علاوه بر کیفیت، باعث افزایش قیمت ریالی خانه می گردد. همچنین یک خانه نوسازی شده راحت تر از یک خانه قدمی و نیازمند بازسازی به فروش و اجاره می رود.

عوامل موثر بر هزینه بازسازی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، اما چگونه می توان قیمت بازسازی خانه را تخمین زد؟

هزینه بازسازی خانه را می توان براساس معیارهای مختلفی سنجید که در زیر به معرفی تعدادی از آنها پرداخته ایم.

تخمین قیمت بازسازی خانه بر اساس متراژ

تخمین هزینه بازسازی ساختمان براساس متراژ به دلیل وابسته بودن به قیمت مواد اولیه مصرفی کاری بس دشوار است. در بعضی مواقع میزان تغییر آنقدر زیاد است که نیاز به استفاده از  متخصصین برق، نجاری و غیره باشد. حتی موقعیت قرارگیری خانه نیز بر روی قمیمت تمام شده بازسازی خانه تاثیر می گذارد.

تخمین قیمت بازسازی سرویس بهداشتی

گاهی هزینه های تعمیرات مواردی همچون رفع رطوبت یا ترکیدگی و نصب لوله، با سرشکن شدن روی موارد کلی تری مثل نصب کاشی و سرامیک باعث می شود بسیاری از مشتریان تصمیم به بازسازی کامل سرویس بهداشتی بگیرند. هزینه های بازسازی سرویس بهداشتی نیز بسته به حد تغییراتی که در آن ایجاد می شود، متغیر می باشد.

تخمین قیمت بازسازی آشپزخانه

تخمین قیمت آشپزخانه نیز بسته حجم تغییرات صورت گرفته در آشپزخانه بسته به حجم تغییرات می تواند متفاوت باشد. بازسازی آشپزخانه یکی از رایج ترین بخش هایی است که برای نوسازی سازه انتخاب می گردد. برداشتن دیوار آشپزخانه قدیمی، تعویض کاشی و سینک و شیرآلات ظرفشویی و تغییر در طرح آشپزخانه و افزایش زیبایی آن تعدادی از کارهایی هستند که برای بازسازی آشپزخانه انجام می شوند.

تخمین قیمت بازسازی کلی ساختمان

معمولا در بازسازی یک ساختمان سراغ سرویس بهداشتی و آشپزخانه می روند اما بخش های دیگر خانه نیز در نتیجه نهایی بازسازی ساختمان تاثیر گذار هستند. نقاشی دیوارها و تغییر نوع کفپوش و نصب آن هم می تواند در زیبایی ساختمان و ارزش آن بعد از بازسازی بیفزاید. در ضمن برداشتن و جابجا کردن دیوارهای حایل نیز یکی از دیگر
 کارهایی است که برای بازسازی کلی ساختمان انجام می دهند.

تخمین قیمت بازسازی ساختمان براساس فصل

تغییر فصل می تواند در هزینه نهایی بازسازی ساختمان تاثیر بسیار زیادی بگذارد. عایق بندی یکی از نیازهای اساسی هر بازسازی ساختمان است. اگر بخواهیم دقیق تر به این مسئله نگاه کنیم عایق بندی و قیرگونی در فصل های پاییز و زمستان با قیمت بیشتری نسبت به فصول دیگر انجام می شوند. همچنین قیمت قیر و ایزوگام در فصول سرد افزایش می یابد. نقاشی دیوارهای ساختمان نیز در فصول سرد با افزایش قیمت روبرو هستند.



به "عوامل موثر بر هزینه بازسازی" امتیاز دهید

1 کاربر به "عوامل موثر بر هزینه بازسازی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوامل موثر بر هزینه بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252