قیمت کف پوش برای بازسازی خانه

کف پوش های مدرن مانند پارکت یا لمینت مزیت های فراوانی نسبت به کفپوش های قدیمی دارند. با این حال بسیاری در مورد قیمت کفپوش و تاثیر آن بر قیمت بازسازی ساختمان سوال دارند. در زمان مقایسه قیمت ها بهتر است به مزیت های فراوان این نوع کفپوش های جدید هم توجه کنید.

قیمت کف پوش برای بازسازی خانه

به گزارش گروه ساختمانی آبان، برای بازسازی ساختمان زمان مورد نیاز برای نصب کفپوش لمینت برای یک خانه 80 متری با زیرسازی و قرنیز دور آن حدود یک روز است. اگر بخواهید کف همین خانه را سرامیک یا سنگ کنید، با در نظر گرفتن زمان مورد نیاز برای حمل مصالح (سیمان سفید و پودر سنگ) و جمع آوری نخاله (سرامیک ها یا موزاییک های قدیمی) شاید حدود یک هفته نیاز باشد.

هزینه نصب لمینت در زمان بازسازی ساختمان، نسبت به دیگر کف پوش ها (مانند سرامیک یا سنگ) و با توجه به هزینه های حمل و نقل، اجرت نصب، مصالح مصرفی و زمان بر بودن کار نصب آن، مقرون به صرفه تر است. در زمان نوسازی ساختمان اگر قصد دارید کف قدیمی سرامیکی منزل را تعویض و از سرامیک جدید استفاده کنید، تمام کف پوش قبلی باید کنده شود. بعد از آن باید نخاله ها جمع آوری و از منزل خارج شوند که کاری است زمان بر و پر هزینه.

هر چه ضخامت لمینیت بالاتر باشد قیمت آن به هم صورت تصاعدی بیشتر می شود. قبل از خرید لمینت نیاز است تا مساحت فضاهای منزل را حساب کنید. توجه کنید که اگر خانه شما 80 متر است نیاز به 80 متر لمینت ندارید و باید متراژ دقیق خانه را محاسبه کنید، چرا که سرویس بهداشتی، آشپزخانه و کمد دیواری ها که در حدود 30 درصد از مساحت منزل را به خود اختصاص می دهند نیازی به لمینت کردن ندارند.

برای محاسبه مساحت خانه تان باید فضاها را به مربع های کوچک تقسیم کنید و طول و عرض آن ها را متر بزنید و مساحت آن ها را جمع کنید. برای سفارش لمینت، حداقل یک بسته اضافی خریداری کنید تا کمبودی در زمان نصب نداشته باشید.



به "قیمت کف پوش برای بازسازی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کف پوش برای بازسازی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252