مزایای سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب پی ی سی انتخابی عالی برای بازسازی ساختمان است. مزایای این نوع پوشش به شما این امکان را می دهد تا با دست باز طراحی مورد نظر خود را پیاده کنید و به نتیجه مطلوبتان برسید. غیر از سقف، پی وی سی را می توان به عنوان دیوار و کف هم استفاده کرد.

مزایای سقف کاذب پی وی سی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، سقف کاذب پی وی سی یک نوع سقف ثانویه است که در زمان بازسازی ساختمان به سقف اصلی متصل می شود. به عنوان پوشش تزئینی یا پوشاندن عیوب سقف از سقف کاذب پی وی سی استفاده می شود. میزان مشتقات پی وی سی کیفیت سقف کاذب را معین می کند، به همین خاطر وزن آن بسیار مهم است.

همانطور که گفتیم این نوع سقف، سقف اصلی نیست و در واقع سقف دوم است. همین اتفاق باعث می شود که سقف کاذب پی وی سی عایق مناسبی برای صدا و حرارت باشد. پوشش پی وی سی مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد که به همین خاطر می توان از آن در سرویس بهداشتی یا حمام و آشپزخانه هم استفاده کرد. پوشش پی وی سی مقاومت بالایی در برابر گاز کلر دارد که یعنی می توان از آن در استخر ها هم استفاده کرد.

سقف کاذب پی وی سی این توانایی را دارد که عیوب سقف نظیر ناهمواری یا عدم تقارن و البته سیم ها و لوله کشی ها را پنهان کند. از این راه می توان بعد از بازسازی ساختمان دسترسی راحت تری به کابل ها نیز داشت.

انعطاف پذیری بالا این پوشش می تواند سبب شود که بتوان انواع طرح ها و اشکال را برای سقف ها اجرا کرد. سقف کاذب پی وی سی نصب سریع و آسانی نیز دارد. ویژگی انعطاف پذیری بالا سبب شده تا طراحان بتوانند طرح های روی کاغذ خود را بر روی سقف به طور واقعی اجرا کنند.

استفاده اصلی سقف کاذب تغییر دکوراسیون و عوض کردن فضای داخلی است. اخیرا در کارهای بیشتر طراحان استفاده از سقف کاذب مرسوم شده است. می توان در زمان بازسازی ساختمان با اضافه کردن انواع نورپردازی زیر سقف کاذب پی وی سی زیبایی خاصی به فضای داخلی داد.



به "مزایای سقف کاذب پی وی سی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای سقف کاذب پی وی سی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252