مزایای پنجره دوجداره در بازسازی ملک

وقتی در حال بازسازی ساختمان هستید، یکی از بخش هایی که قدیمی بودنشان بیشتر از همه به چشم می آید پنجره ها هستند. پنجره های قدیمی عایق خوبی در برابر صدا و حرارت نیستند و به خاطر نوع ساختشان خیلی وقت ها مخاطره انگیز هم هستند.

مزایای پنجره دوجداره در بازسازی ملک

به گزارش گروه ساختمانی آبان، تعویض پنجره های قدیمی یکی از متداول ترین کارها در فرآیند بازسازی ساختمان است. پنجره های مدرن دوجداره UPVC یکی از مناسب ترین انواع پنجره ها برای جایگزینی پنجره های قدیمی هستند. برای این پنجره ها پروفیل های نوسازی، بر روی قاب های قبلی نصب شده و نیازی به تخریب چهارچوب قبلی نیست.

در ادامه به چند مورد از مزایای نصب پنجره دوجداره در بازسازی ساختمان اشاره می کنیم:

  • پنجره های UPVC در مقابل نور آفتاب مقاومت خوبی دارند و تغییر رنگ نخواهند داشت.
  • پنجره های دوجداره طول عمر بالایی دارند و تا مدت ها می توان از آن ها استفاده کرد. احتمال پوسیدگی و خوردگی در این پنجره ها بسیار کم است.
  • شیشه های های دوجداره مورد استفاده در پنجره های دوجداره، آن ها را به عایق های مناسبی برای صدا، گرما و سرما تبدیل می کنند. بنابراین صدای کمتری از بیرون به داخل و یا بالعکس منتقل می شود.
  • پنجره های دوجداره با داشتن انعطاف پذیری، امکان طراحی و همچنین ساخت در مدل ها و شکل های متفاوت را دارند.
  • پنجره های UPVC غیر قابل اشتعال هستند و در برابر حرارت مستقیم آتش، مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.
  • پنجره های قدیمی معمولا به یک شکل و از کنار باز می شوند. در پنجره های دوجداره، طریقه باز شدن بسته به نوع سفارش و همچنین نیاز افراد می تواند متفاوت باشد.
  • با استفاده از مدل های هوشمند پنجره دوجداره می توانید میزان روشنایی ورودی به اتاق را کنترل کنید و از باز بودن پنجره یا افزایش یا کاهش بیش از حد دما مطلع شوید.
  • از دیگر مزایای پنجره های دوجداره می توان به وزن کم، مقاومت در مقابل رطوبت و گرد و غبار، قابل بازیافت بودن، نصب سریع و همچنین نظافت آسان اشاره کرد.


به "مزایای پنجره دوجداره در بازسازی ملک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای پنجره دوجداره در بازسازی ملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252