معرفی انواع در برای ورودی ساختمان

درها بخش مهمی از هر ساختمانی هستند، چه یک ساختمان اداری و یا تجاری باشد، چه یک ساختمان مسکونی. در زمان بازسازی ساختمان باید به انتخاب نوع در توجه فراوانی کرد. درها می توانند علاوه بر ایجاد امنیت و فضای خصوصی، زیبایی را هم برای یک ساختمان ایجاد کنند.

معرفی انواع در برای ورودی ساختمان

به گزارش گروه ساختمانی آبان، در گذشته چوب به عنوان یک ماده اصلی در ساخت انواع در و پنجره مورد استفاده قرار می گرفت. برخی از خصوصیات اصلی در و پنجره های چوبی، دسترسی آسان به چوب و راحتی ساخت آن است. امروزه انواع متفاوت چوب در دسترس است و کسانی که بازسازی ساختمان خود را انجام می دهند، بر اساس طول عمر چوب و بودجه شان، در چوبی مورد نظر خود را انتخاب می کنند. با این که می توان از در چوبی برای تمامی بخش های منزل استفاده کرد، اما بهترین مکان برای استفاده از آن در خارجی است.

یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین انواع درب در بین درهای ساختمانی، در آهنی ساده است. از آن جایی که ورودی ساختمان تاثیر زیادی در نمای خارجی منزل دارد، در انتخاب در باید دقت شود. به همین خاطر سازندگان درهای آهنی علاوه بر استحکام به زیبایی این درها هم توجه می کنند. نکته مهم در ساخت این نوع در، ایجاد چهارچوب قوی و تراز بودن آن است.

از شیشه برای ساخت در و پنجره استفاده می شود. به درخواست مشتری می توان درهای شیشه ای را در مکان های خاص استفاده کرد. به طور معمول این نوع درها در بخش پشتی خانه استفاده می شوند تا باعث ایجاد چشم اندازی زیبا از حیاط خلوت شود. نصب این گونه درها هزینه نسبتا بالایی دارد و نیاز به مراقبت ویژه دارند. در شیشه ای عموما نسبت به درهای دیگر وزن بیشتری دارد و گران تر است.

استیل و یا دیگر فلزها سال های زیادی است که به علت کارایی بالا برای ساخت در مورد استفاده قرار گرفته اند و گزینه ای بسیار مناسب برای درهای داخلی و خارجی هستند. فلز جایگزین مناسبی برای چوب خواهد بود و از آن برای ساخت چهارچوب هم استفاده می شود. این درها عمر بالایی دارند و نگهداری از آن ها آسان تر است.



به "معرفی انواع در برای ورودی ساختمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی انواع در برای ورودی ساختمان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی انواع در برای ورودی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252