معرفی انواع کفپوش ساختمان

هر سطحی نیاز به پوشش دارد. وقتی بازسازی ساختمان خود را انجام می دهید می توانید از بین انواع کفپوش ها بهترین نوع را برای بخش مورد نظرتان انتخاب کنید. البته این کار را باید به دقت انجام دهید تا نتیجه کار رضایت بخش باشد.

معرفی انواع کفپوش ساختمان

به گزارش گروه ساختمانی آبان، از میان انواع کفپوش های ساختمانی، کفپوش چوبی یکی از پر کاربردترین ها است. انتخاب کفپوش چوبی در زمان بازسازی ساختمان به منزل شما گرما و زیبایی می دهد. کفپوش چوبی با هر دکوراسیونی همخوانی دارد. کفپوش چوب تنوع بسیار زیادی دارد و از انواع آن می توان به کفپوش لمینت، کفپوش پارکت، کفپوش پی وی سی، کفپوش بامبو، کفپوش ترمووود، کفپوش چوب پنبه و کفپوش مشمع اشاره کرد.

از گذشته تا به امروز از موکت برای پوشش کف خانه یا به اصطلاح فرش کردن خانه استفاده می شده است. موکت پوششی گرم و نرم به کف خانه می دهد. موکت بر اساس جنس، انواعی مختلفی دارد. برای ایجاد عایق حرارت و صدا یک لایه فومی زیر موکت قرار می دهند. علاوه بر مقرون به صرفه بودن موکت و همچنین نصب راحت و بدون دردسر آن، همخوانی آن با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی از مزایای انتخاب موکت برای کفپوش است.

رزین امروزه یکی از انواع کفپوش ساختمان است. این ترکیب جدید توانسته جای خود را در انواع کارهای هنری باز کند. رزین علاوه بر هنر، وارد فضای ساختمان سازی از جمله دیوارپوش و کفپوش هم شده است. کفپوش رزینی احتیاجی به چسب ندارد. جنس رزین بسیار سخت و چسبنده است. رزین همچنین سطحی صاف و جرم ناپذیر دارد که نظافت آن را بسیار آسان می کند.

کفپوش های صنعتی بر دو پایه سیمانی یا پلیمری ساخته می شوند. کفپوش صنعتی پایه سیمانی شامل کفپوش بتن سخت، بتن مسلح (بتن ماله پروانه ای) و اجرای بتن به روش مکانیزه است. کفپوش صنعتی پایه پلیمری شامل کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان، پوشش های رزینی و محافظ است.



به "معرفی انواع کفپوش ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی انواع کفپوش ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252