نقاشی در و پنجره در عملیات بازسازی

نقاشی تقریبا جز آخرین کارهایی است که در بازسازی ساختمان انجام می شود؛ زمانی که همه چیز سر جایش قرار دارد و می توان با رنگ آمیزی بخش های مختلف از جمله در و پنجره ها، طراحی دکوراسیون داخلی را بعد از بازسازی تکمیل کرد.

نقاشی در و پنجره در عملیات بازسازی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، نقاشی در و پنجره های ساختمان هم مانند هر کار دیگری در بازسازی ساختمان نیازمند لوازم مخصوص به خود است. مهمترین وسیله که باید در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج داد، رنگ مخصوص برای در و پنجره خواهد بود.

برخی در زمان بازسازی خانه به اشتباه از همان رنگی که برای دیوارها استفاده می کنند، برای نقاشی در و پنجره هم استفاده می کنند. این کار صحیح نیست و رنگی که مخصوص در و پنجره است، در کارخانه رنگ برای رنگ آمیزی سقف و با فرمول خاصی تولید می شود.

از این جهت در هنگام خرید رنگ برای نقاشی درب و پنجره به برچسب درج شده بر روی رنگ توجه کنید. در مورد رنگ های مناسب برای رنگ آمیزی درب و پنجره، بر روی آن ها نوشته شده که مخصوص سطوح چوبی، کابینت و پنجره هستند. رنگ آستری، ضد زنگ، سمباده، قلمو نازک و غلطک کوچک از دیگر لوازم مورد نیاز برای نقاشی درب و پنجره خواهند بود.

در و پنجره و به خصوص چهارچوب درها خیلی زود کثیف می شوند و این خود نمای بدی به فضا خواهد داد. در نتیجه بهتر است از رنگ هایی برای درب و پنجره ها استفاده کنید که قابلیت شستشو را داشته باشند و بتوان به راحتی لکه ها را از روی آن ها پاک کرد.

بهترین نوع رنگ برای نقاشی در و پنجره در زمان بازسازی ساختمان، رنگ روغنی است. البته توجه کنید که دو نوع رنگ روغنی مات و براق در بازار موجود هستند. رنگ روغنی مات برای دیوار است و شما باید برای نقاشی در و پنجره از رنگ روغنی براق استفاده کنید. رنگ روغنی براق عیب ها را می پوشاند و علاوه بر آن، قابل شستشو است.



به "نقاشی در و پنجره در عملیات بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی در و پنجره در عملیات بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252