نقاشی پنجره ها در فرایند بازسازی

شیشه ها بخش اعظم پنجره ها را تشکیل می دهند، به همین خاطر بیشتر مواقع دیگر بخش های پنجره از نظر پنهان می ماند. اگر دوست دارید بعد از بازسازی ساختمان، خانه تان ظاهری متفاوت داشته باشد، می توانید چارچوب پنجره ها را رنگ کنید اما برای این کار باید به نکات مختلفی توجه کنید.

نقاشی پنجره ها در فرایند بازسازی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، قبل از آن که در زمان بازسازی ساختمان کار نقاشی را شروع کنید، باید رنگ مناسب را انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ اول باید دقت کنید رنگی را انتخاب کنید که شست و شو و نظافت آن بسیار آسان باشد. پنجره ها بخش هایی از ساختمان هستند که به راحتی آلوده و کثیف می شوند. در ضمن پنجره ها هر روز در معرض نور خورشید هستند، پس باید رنگی را انتخاب کنید که در برابر نور آفتاب مقاوم باشد و رنگ آن تغییر نکند.

پنجره های ساختمان به خصوص پنجره های حمام و توالت، در معرض رطوبت زیاد هستند، در نتیجه باید از رنگ‌هایی استفاده کرد که هم ضد آب هستند و هم در اثر رطوبت پوسیده نمی شوند. ضد آب بودن رنگ، از جهت عایق بودن هم اهمیت دارد، به طوری که رنگ اجازه ندهد چوب پوسیده شده و محیطی برای رشد میکروب‌ها فراهم شود.

برای رنگ کردن یا نقاشی پنجره در زمان بازسازی ساختمان باید از ادوات و ابزار مناسب و ظریف استفاده کنید. نقاشی پنجره به ظرافت نیاز دارد و به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم که از یک متخصص در این زمینه برای نقاشی پنجره کمک بگیرید.

پنجره ها را نمی توان با قلموی بزرگ رنگ کرد و باید که از قلموی ظریف برای این کار استفاده کرد، چرا که درصد خطا کاهش پیدا می کند. برای نقاشی پنجره به حرکت دست‌ها و ثابت بودن آنها دقت کنید، چرا که در نقاشی پنجره همیشه با شره کردن رنگ مواجه خواهید شد، یعنی رنگ مانند اشک به پایین سرازیر می‌شود.

برای جلوگیری از آن، قلم باید سریع روی پنجره کشیده شود تا شره کردن رنگ اتفاق نیافتد. اگر در زمان رنگ کردن معطل کنید، پس از خشک شدن رنگ شاهد این برآمدگی های رنگی خواهید بود. قبل از رنگ کردن پنجره، آن را آستر بزنید تا برای جذب بهتر رنگ آماده شود. با استفاده از سمباده سطح زیری رنگ را صاف کرده تا پس از رنگ کردن عیوب پنجره کمتر دیده شده یا کاملا پوشانده شوند.



به "نقاشی پنجره ها در فرایند بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی پنجره ها در فرایند بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252