نکاتی در مورد بازسازی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن جایی است که شما بیشترین زمان خود را همراه دیگر اعضای خانواده سپری می کنید؛ جایی که از مهمانان خود پذیرایی می کنید یا در آرامش از دیدن تلویزیون لذت می برید. دکوراسیون و کارایی این فضا اهمیت فراوانی دارد، در نتیجه باید بازسازی اتاق نشیمن خود را به دست افراد حرفه ای بسپارید.

نکاتی در مورد بازسازی اتاق نشیمن

به گزارش گروه ساختمانی آبان، اگر اتاق پذیرایی کوچکی دارید، استفاده از رنگ روشن برای دیوارها، آویختن پرده ها از بلندترین بخش دیوار و پهن کردن یک کفپوش یکسره در سراسر اتاق نشیمن، می توانند به شما کمک کنند فضای اتاق  را بزرگتر نشان دهید. این گونه احساس می شود که اتاق نشیمن بزرگ و آفتاب گیر شده است.

اگر می توانید میز ناهار خوری را به جای وسط اتاق در کنار پنجره ها قرار دهید. برای ایجاد حس یک کافی شاپ دنج، از یک فانوس بزرگ بیرونی استفاده کنید. قرار دادن این نوع چراغ در یک مکان کوچک باعث ایجاد محیطی رمانتیک در شب ها خواهد شد.

روی برخی از وسایل دکوری خود نور یک چراغ را بتابانید. رنگ های پر رنگ و طرح های شلوغ ، یک پس زمینه خوب برای این نمایش خواهند بود. برای کاهش هزینه نیاز نیست کابینت ها را عوض کنید، می توانید آنها را رنگ کنید تا آشپزخانه تان را از حالت کسل کننده و تاریک در آورید. رنگ یکدست و کامل دیوارها، بافت سنگین آن ها را کم می کند. کابینت ها را با روکش هایی از رنگ نیمه شفاف در دو سطح رنگی تزئین کنید.

در بازسازی اتاق نشیمن دانستن ابعاد مبلمان و همچنین نحوه قرار گرفتن آنها در اتاق می ‌تواند در ایجاد فضایی راحت و کاربردی به شما کمک فراوانی کند. اولین چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که جهت ایجاد هماهنگی میان نسبت ‌های موجود در اتاق به نسبت ‌های مبلمان نیاز دارید. توجه کنید که مبلمان کوچک به اندازه مبلمان بزرگ می تواند راحت و کارآمد باشد.



به "نکاتی در مورد بازسازی اتاق نشیمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی در مورد بازسازی اتاق نشیمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252