بازسازی مسافرخانه و متل چگونه انجام می شود؟

مسافرخانه ها مکان هایی هستند که همیشه و در تمام طول سال با مسافران سر و کار دارند؛ کسانی که از راه های دور و نزدیک برای استراحت به آنها مراجعه می کنند. اگر مسافرخانه ظاهر تمیزی نداشته باشد و بخش های مختلف آن کارایی خوبی نداشته باشند، هیچ مسافری حاضر به اقامت در آن نخواهد بود. به همین خاطر بازسازی ساختمان مسافرخانه اهمیت فراوانی دارد.

ما در گروه ساختمانی آبان لوکس، با پشتوانه سال‌ها تجربه و مهارت کارکنان توانمند خود می‌توانیم بازسازی مسافرخانه و متل شما را در تهران، کردان، نوشهر، شمال، فشم، هشتگرد، دماوند و دیگر شهرهای ایران به بهترین شکل انجام دهیم.

بازسازی مسافرخانه و متل چگونه انجام می شود؟

به گزارش گروه ساختمانی آبان، مسافرخانه ها یکی از پر رفت و آمدترین مکان ها در تمامی شهرها و حتی روستاها هستند، در نتیجه نمای کلی ساختمان مانند دیوارها، سنگ ها و یا آجرها، رنگ آمیزی و قدیمی و جدید بودن ساختمان خودش توجه مشتری های بسیاری را جلب می کند. مسافرها در همان نگاه اول مسافرخانه بهتر و تمیز تر را انتخاب می کنند.

مسافرخانه ها در روزهای تعطیلات رسمی، عید نوروز، فصل تابستان و حتی آخر هفته ها متقاضیان زیادی دارند، به خصوص در شهرهایی که جاذبه های گردشگری در آنها زیاد است. به همین دلیل نظم بیرونی و داخلی ساختمان مسافرخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به عنوان مثال در نظر بگیرید به شهری رفتید که در آنجا به جز رفتن به مسافرخانه هیچ گزینه دیگری ندارید و برای انتخاب دو گزینه وجود دارد. هر دو در یک اندازه و یک شکل هستند اما یکی از آن ها، دیوارهای کهنه با گچ های ریخته دارد، پنجره ها ترک خورده هستند و کفپوش ورودی صدا می دهد، سقف سالن هم مشخص است که سال ها است رنگ آمیزی نشده و در یک نگاه بسیار بد به نظر می رسد.

اما گزینه دیگران کاملا برعکس آن، مسافرخانه ای که بازسازی ساختمان را انجام داده و در آن دیوارها سنگ کاری شده اند، پنجره های دو جداره به کار برده اند، کفپوش ها همگی جدید هستند و سقف ها و دیوارهای داخلی ساختمان مشخص است، به تازگی رنگ آمیزی شده اند. به همین خاطر یکی کارش پر رونق است و دیگری کسب و کاری نخواهد داشت. این جا است که اهمیت بازسازی ساختمان مسافرخانه مشخص می شود.

نکاتی مهم در مورد بازسازی مسافرخانه و متل

بازسازی مسافرخانه از آن دست کارهای نیست که شما بتوانید آن را به تعویق بیاندازید، چرا که داشتن یک مسافرخانه نامرتب و خراب تنها ارمغانش برای شما مشتری کمتر و درآمد کمتر است. به همین خاطر باید سریع دست به کار شوید و بازسازی مسافرخانه و یا هتل خود را شروع کنید.

برای بازسازی متل شما می توانید کار را از داخل ساختمان شروع کنید و کم کم نمای بیرونی را متناسب با بودجه تان تعمیر کنید. شما همچنین می توانید کار را از جایی شروع کنید که نیاز به بازسازی و تعمیرات بیشتری دارد.

در بازسازی مسافرخانه، اگر فضای داخلی احتیاج به بنایی دارد اول آن را انجام دهید. بعد از آن لوله کشی ها و رادیاتورها و کولرها را بررسی کنید و پس از انجام تعمیرات به سراغ رنگ آمیزی دیوارها و سقف بروید. تمام این کارها را باید به افراد خبره و ماهر در این امر بسپارید.

بعد از انجام تعمیرات کلی و جزئی دیوارها و سقف می توانید کفپوش های فرسوده و شکسته و یا رنگ پریده را عوض کنید. از سرامیک براق و محکم استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیاید و محیط مسافرخانه را دلنشین تر کند.

بعد از اتمام کار می توانید به سراغ نمای بیرونی مسافرخانه بروید. کار را با تعویض پنجره ها شروع کنید، چرا که یکی از زیبایی های ساختمان به پنجره های سالم و تمیز است. توصیه می کنیم به جای پنجره های کوچک از پنجره های بلند استفاده کنید تا در طول روز نور بیشتری به داخل اتاق بتابد و فضا روشن تر شود.

در بازسازی علاوه بر توجه به کفپوش زمین، رنگ آمیزی اتاق و مرتب بودن نمای اصلی، باید به وسایل مورد استفاده در داخل اتاق هم دقت کنید. به عنوان مثال پرده های اتاق ها باید هر یک ماه یک بار شسته شوند و بهتر است رنگ آنها را متناسب با رنگ دیوارها و تخت ها انتخاب کنید.

برای جمع بندی می توان گفت که در بازسازی ساختمان یک مسافرخانه علاوه بر اهمیت دادن به نمای بیرونی و کلی ساختمان، باید به فضای داخلی و وسایل به کار برده شده هم توجه کرد. باید بین رنگ های وسایل داخل اتاق نوعی هارمونی وجود داشته باشد تا فردی که قرار است در آنجا اقامت کند، از ترکیب رنگ های مختلف آشفته نشود.



به "بازسازی مسافرخانه و متل چگونه انجام می شود؟" امتیاز دهید

11 کاربر به "بازسازی مسافرخانه و متل چگونه انجام می شود؟" امتیاز داده اند | 1.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی مسافرخانه و متل چگونه انجام می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252