هزینه بازسازی بنا چه قدر خواهد بود؟

اگر شما هم دوست دارید خانه خود را بازسازی کنید، احتمالا اول از همه به هزینه ها فکر می کنید. بسیاری دوست دارند بدانند هزینه بازسازی ساختمان چه قدر خواهد بود تا بتوانند برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و به نتیجه مطلوبشان برسند.

هزینه بازسازی بنا چه قدر خواهد بود؟

به گزارش گروه ساختمانی آبان، بازسازی ساختمان تغییری است که می تواند ارزش خانه را افزایش دهد و کیفیت زندگی ساکنانش را بهبود ببخشد. هر سال افراد زیادی اقدام به بازسازی خانه خود می کنند. یکی از رایج ترین انواع بازسازی، بازسازی آشپزخانه و طراحی مجدد آن است؛ با انجام کارهایی مانند تغییر دیوارها یا تغییر کاشی و کابینت. توجه کنید که در بازسازی ساختمان گاهی فقط نوسازی بخش هایی از منزل، بدون تغییرات مهم انجام خواهد شد. از کارهای جزیی در پروژه های بازسازی خانه می توان به کاغذ دیواری، کاشی و سرامیک کف، گچ کاری، پارکت، کناف و سقف کاذب اشاره کرد.

هزینه بازسازی خانه بر اساس مترمربع محاسبه می شود، البته با در نظر گرفتن میزان تغییرات، مصالح استفاده شده، کیفیت و سطح کار. بعضی مواقع تغییرات آن قدر زیاد هستند که متخصصان حرفه های مختلف مانند بنا، نجار، برقکار و نقاش به کار گرفته می شوند. طبیعتا محله و این که در کدام یک از مناطق تهران یا شهرهای دیگر باشید، در قیمت گذاری پیمانکاران تاثیرگذار خواهد بود.

آشپزخانه یکی از معمول ترین مکان هایی است که در پروژه ها، بازسازی می شود. برداشتن دیوار آشپزخانه های قدیمی و تبدیل فضای بسته به فضای باز پیشخوان دار، تعویض کاشی، شیرآلات ظرفشویی، سرامیک، سینک و طراحی و ساخت کابینت از جمله کارهایی هستند که در بازسازی آشپزخانه انجام می شوند.

برخی از کارهای مرتبط با بازسازی ساختمان و بنایی در فصل های مختلف سال انجام می شوند. فصل های خاص بر قیمت کارها تاثیر خواهند داشت. یکی از این موارد عایق بندی و قیرگونی است؛ به طور معمول در فصل های بارانی به علت مشغله بیشتر کسانی که این کار را انجام می دهند، پیدا کردن یک متخصص کاربلد به زمان بیشتری نیاز دارد و هزینه بیشتری هم نسبت به فصل های دیگر مانند تابستان خواهد داشت. نقاشی ساختمان هم در این رده قرار می گیرد، چرا که نقاشی ساختمان در روزهای پایانی سال گران تر است.



به "هزینه بازسازی بنا چه قدر خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه بازسازی بنا چه قدر خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252