پلکان مدرن در بازسازی ملک

پله ها یکی از بخش های مهم ساختمان ها به خصوص در فضاهای داخلی هستند. جایی که امنیت و عملکرد درست شان بیشتر از هر جای دیگری حیاتی است. به همین خاطر مهم است در زمان بازسازی ساختمان به استفاده از طرح های ایمن و البته زیبا توجه کنید.

پلکان مدرن در بازسازی ملک

به گزارش گروه ساختمانی آبان، در بازسازی ساختمان توجه کنید که داشتن روشنایی و نور به اندازه کافی در طراحی پله های مدرن بسیار مهم است. برای بازسازی ساختمان قدیمی و نوسازی بنا و برای پله های مدرن بهتر است از مصالحی مانند فولاد ضد زنگ و شیشه استفاده کنید. استفاده از مصالح برای هر ساختمان متفاوت بوده و همه چیز بستگی به سبک داخلی بنا دارد. پله های مدرن با شکلی توجه برانگیز و ظریف جلوه ای زیبا به محیط می بخشند.

مراحل مختلفی در روند طراحی و بازسازی پله های مدرن وجود دارد. معمول ترین نوع پله ها، پله های دارای پیچ و تاب است که شامل محافظ هایی در یک طرف گسترده تر از طرف دیگر هستند. گاهی اوقات برای پله های با ارتفاع زیاد و طولانی یک بخش پلتفرم گسترده به نام فرود استفاده می شود. در برخی از راه پله ها، طراحان و مهندسان بازسازی ساختمان یک ویژگی ظریف به نام گام بلندی اضافه می کنند و این برای زمانی است که اولین مرحله از طبقه ی زمین، از بقیه مراحل گسترده تر است.

اگر همراه بچه های کوچک، سالمندان زندگی می کنید و یا حیوانات خانگی دارید، در طراحی و بازسازی پله های مدرن باید یک دروازه ایمنی نصب کنید. مهم است هنگام انتخاب دروازه اطمینان حاصل کنید که از قوانین ایمنی تبعیت می کنند. دروازه های محافظ به وسیله پیچ و مهره به دیوار نصب می شوند تا دارای بیشترین میزان ایمنی باشند و از سقوط از بالای پله ها جلوگیری نمایند. از چیدن وسایل تزئینی دقیقا در پایین پله ها خودداری کنید چرا که در صورت سقوط افراد، وجود آنها باعث صدمات زیادی خواهد شد.



به "پلکان مدرن در بازسازی ملک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلکان مدرن در بازسازی ملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252