چگونه بازسازی اتاق نشیمن را انجام دهیم؟

وقتی بازسازی اتاق نشیمن را انجام می دهید باید علاوه بر توجه به طراحی دیوارها و سقف، به قرار گرفتن مبلمان و وسایل مختلف بعد از پایان کار هم توجه کنید؛ به این صورت است که می توانید بگویید یک بازسازی موفق را انجام داده اید.

چگونه بازسازی اتاق نشیمن را انجام دهیم؟

به گزارش گروه ساختمانی آبان، بازسازی اتاق نشیمن باید به گونه ای باشد که در نهایت شما بتوانید دور مبل ها به راحتی حرکت کرده و مسیری بدون مانع را به سمت فضاهای نشیمن و اتاق ها داشته باشید. مبل ها باید حداقل 60 سانتیمتر از هم فاصله داشته باشند تا بتوانید در بین آنها به راحتی حرکت کنید. مبل ها را طوری در کنار هم قرار دهید که افراد در زمان گفت و گو صدای یکدیگر را به راحتی بشنوند. 250 سانتیمتر در این مورد فاصله ای ایده‌ آل خواهد بود.

اتاق ‌های بزرگ ‌تر را باید به چند بخش مختلف تقسیم کرد. میزهای پذیرایی معمولا نقاط کانونی اتاق نشیمن هستند، چرا که در بیشتر اوقات در مرکز اتاق قرار می ‌گیرند. این میزها باید ظاهری زیبا داشته باشند و در عین حال کاربردی باشند. میزهای گرد و یا بیضی ‌شکل را آسان‌تر می ‌توان جابه ‌جا کرد، ولی میزهای مربع و مستطیل‌ شکل به فضای بیشتری نیاز دارند.

اتاق نشیمن معمولا برای پذیرایی از میهمانان طراحی می ‌شود، اما برخی از خانه ها فقط یک اتاق نشیمن دارند و باید تلویزیون هم در این فضا قرار بگیرد. تلویزیون ‌ها معمولا ابعاد بسیار بزرگی دارند، در نتیجه نحوه چیدن مبلمان در کنار آن‌ها به نوع تلویزیون بستگی دارد. اندازه تلویزیون‌ ها عموما بین 42 الی 50 اینچ است، پس شما باید مبلمان خود را در فاصله 3 متری از آنها قرار دهید. به ارتفاع نصب تلویزیون هم توجه کنید.

در بازسازی اتاق نشمین از نصب چراغ‌ های پایه‌ دار غافل نشوید. یک یا دو چراغ پایه‌ دار می ‌تواند فضا را به طور یکنواخت روشن کند. این چراغ‌ ها در اندازه های مختلف در دسترس هستند و شما باید نوعی از آن‌ ها را انتخاب کنید که با چیدمان کلی فضا هماهنگ باشند.



به "چگونه بازسازی اتاق نشیمن را انجام دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بازسازی اتاق نشیمن را انجام دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252