چگونگی ترمیم نمای ساختمان

ترمیم نمای ساختمان یکی از مهم ترین بخش های بازسازی ساختمان است. نمای ساختمان اولین بخشی است که افراد از یک ساختمان می بینند. همین نما می تواند تاثیر عمیقی بر حس و حال آنها نسبت به آن ساختمان داشته باشد.

چگونگی ترمیم نمای ساختمان

به گزارش گروه ساختمانی آبان، در بازسازی ساختمان هدف از ترمیم نمای ساختمان بر طرف کردن مشکلات ظاهری و فنی نما است. اگر قصد ترمیم و تعمیر ساده برای برطرف کردن مشکلات فنی را داشته باشید، ممکن است به دلیل اختلاف رنگ قسمت های مختلف بنا، تفاوت در نوع سنگ و مصالح، پس از اتمام کار بنا زیبایی حالت قبلی را نداشته باشد. اگر هدف از ترمیم زیبایی هم باشد، باید در انتخاب رنگ، نوع مواد و سنگ دقت کنید.

بازسازی ساختمان قدیمی و بخش ترمیم بنا به دو دلیل انجام می شود: مستحکم سازی و زیبا سازی. همانند فضا و ساختار داخلی ساختمان، نمای بیرونی هم طول عمر مشخصی دارد و پس از مدتی احتیاج به تعمیر پیدا می کند. عوامل متعددی چون کیفیت مصالح به کار رفته در ساخت، نحوه نصب و اجرای مصالح و شرایط آب و هوایی در آن منطقه در طول عمر ساختمان تاثیر می گذارند، در نتیجه پس از گذشت چند سال شما مجبور به ترمیم نمای ساختمان خواهید بود.

در زمان چسباندن سنگ های نما جدید در فرایند بازسازی ساختمان توجه کنید که ابتدا سنگ نمای قبلی را تخریب کرده چرا که استقامت لازم برای نگهداری مصالح جدید را ندارند. برای چسباندن هم از ملات، پیچ و رول پلاک استفاده کنید. در ترمیم نما در بازسازی ساختمان مهم ترین اقدام انتخاب گروه متخصص در این زمینه است. داشتن مهارت و تجربه لازم، انجام پروژه های موفق متعدد در این زمینه، داشتن دقت و ظرافت در کار از ویژگی های افراد متخصص است. از اخذ تاییدیه های لازم مربوطه از شهرداری اطمینان حاصل کنید.



به "چگونگی ترمیم نمای ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی ترمیم نمای ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252